-SABAH 05:00-
-Rosé'den-
Normalde 10:00'da uyanan ben bugün 05:00'da uyanmıştım çünkü gece duyduğum sesler beni korkutmuştu.
Kalkıp kahvaltı etmeye karar verdim ve mutfak dolabına doğru adımladım.
Dolapta hicbirşey olmadığını fark ettiğimde markete gitmek için üzerimi değiştirdim.
Evden çıktığımda dışarıda kimse yoktu neyseki büyükannemin evinin yakınlarında 7/24 açık bir market vardı.
Markete girdiğimde sadece bir kişi vardı, bir kadın, kasaya doğru baktığımda biraz garipsedim çünkü kimse yoktu.
Birazdan kasiyer gelir diye düşünerek abur cubur reyonuna ilerledim ben cips reyonuna geldiğimde o kadında aynı reyona yöneldi.
Biraz garipti çünkü bir köy için fazla modern bir kadındı belki o da benim gibi bir büyüğünü ziyaret etmeye gelmiştir diye düşünerek alacağım şeyleri sepete eklemeye başladım.
"Bu cips'in tadı nasıl? Hiç denemedim de merak ediyorum" dedi kadın.
Sesi güzeldi ayrıca çok sevecendi.
'Kesinlikle öneririm denemelisin' dedim.
"Oh peki. Bu arada ben lalisa, lalisa manoban"
'Bende roseanne park tanıştığıma memnun oldum' dedim lalisa ise bana gülümsedi.
Bir anda sorduğu soruyla dona kaldım, bu soruyu bir anda sorması garipti.
"Efsanelere inanır mısın?"
'hayır, ilgi alanıma girmiyor.'
"Bence inanmalısın" dedi ve kasaya yöneldi.
İyi ama kasada kimse yoktu ki.
"Bu köyde saat 07:00 olana kadar marketlerde kasiyer olmaz, paranı ödeyip çık"
'oh anladım, teşekkürler'
Marketten çıktığımda izleniyormuş hissine kapıldım ki dışarıda kimse yoktu.
Arkama baktığımda lalisa'nın gülümseyerek bana doğru hızlı adımlar attığını fark ettim, korkunçtu.
Koşmaya başladığımda lalisa'da benimle koşmaya başladı, kapının önüne geldiğimde hemen anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım.
İçeri girip kapıyı kilitlediğim an kapıya vurmaya başladı.
Çok korkuyordum çünkü kapıyı tekmeliyordu.
Büyükannemin odasına doğru adımlayıp hemen yatağa girdim ve gözlerimi kapattım.
Aldığım her şey salonda kapının önünde kalmıştı ama oraya gitmeye korkuyordum.
Tekme sesleri kesildiğinde kafamı yorganın altından çıkarmaya karar verdim.
Oysa ki hemen dibimde bana kocaman gülümseyerek bakan bir lalisa beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐍𝐈̇𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄 𝐎𝐅 𝐒𝐄𝐂𝐑𝐄𝐓𝐒𓂸 𝑐ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎
De TodoEfsanelerin birinde, sırlar evreni diye bir yer vardı, bu efsane'yi 1989 yılında park seo-byeok adında yaşlı bir kadın ortaya sürmüştü. bu efsanenin doğruluğu kesin değildi ve bu efsaneye kimse inanmıyordu, inanmamakta haklılar mıydı yoksa haksız mı...