Tarih: 11/05/2017Hiçbir şeyden haberi olmayan roseanne park ansızın köye geliyor büyükannesini ziyaret etmek için.
Köye geldiğinde büyükannesinin öldüğünü rosé'ye söylediklerinde Rosé adeta yıkılıyor.
Büyükannesi öleli çok oluyor ama o bunu daha yeni öğreniyordu.
"Nasıl oldu da hiç haberim olmadı"
Düşüncesiyle yürümeye başlıyor.En azından ondan geriye kalan eve sahip çıkmalıyım diye söylenerek sorumlu kişilerin yanına adımlıyor.
yetkilililerle görüşüyor ve yetkililer onun isteğini kabul edip büyükannesinin evinin anahtarını rosé'ye veriyorlar.
Rosé eve ilk girdiğinde evde garip birşeyler seziyor ve bu onu korkutuyor.
-Rosé'den-
"Bu evin havası bile değişmiş" diye düşünerek salona doğru adımladım duvarda olan saate baktığımda saatin çoktan 22:58 olduğunu görünce şaşırdım
'zaman çok hızlı geçiyor ' diyerek söylendim ve büyükannemin odasına adımladım.'Hicbirşey olmamış gibi burada uyumak zorunda olmam beni çok üzüyor.
Ama uyumalıyım büyükannem üzülmemi istemezdi''uyuyamıyorum ki, büyükannem gözümün önüne gelip duruyor, lanet olsun. Belki de her şey benim yüzümden, büyükannem ölüyor ve ben bunu bilmem kaç sene sonra öğreniyorum. '
'Ama bu imkansız nasıl oldu da öğrenemedim, ya da anneme hiç bilgi gelmedimi, koskoca büyükannem illaki bir bilgi gelirdi. Ya da büyükannem öğrenmememiz için bir şey yaptı ve bize arkasından bir iz bıraktı. Ama bunun imkanı yok evet büyükannem bulmaca gibi şeyleri severdi ama neden öyle bir şey yapsın'
Derken tam ensemden gelen bir ses duydum.
'belkide sizi korumak istemiştir'
Korkuyla arkamı döndüğümde hiç kimsenin olmadığını gördüm ama arkamda biri olduğuna yemin edebilirdim.
'belki de şizofren oluyorum!? Büyükannem'in ölümünden çok etkilenmiş olmalıyım uyusam iyi olacak '
-GECE 00:58-
Gece duyduğum bazı fısıldamalarla uyandım saate baktığımda 00:58'di, Odaya baktığımda hiçkimse yoktu, oysa ki "bu yeni kurban mı" , "yazık olacak çok güzelmiş" , "ona dokunmayacaksınız kızlar, birdaha ki sefere" gibi sesler duyduğuma yemin edebilirdim.
'Burada ne sikim oluyor' diye sinirlenerek kafamı yastığa gömdüm.
Zor da olsa uyumayı başarabildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐍𝐈̇𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄 𝐎𝐅 𝐒𝐄𝐂𝐑𝐄𝐓𝐒𓂸 𝑐ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎
RandomEfsanelerin birinde, sırlar evreni diye bir yer vardı, bu efsane'yi 1989 yılında park seo-byeok adında yaşlı bir kadın ortaya sürmüştü. bu efsanenin doğruluğu kesin değildi ve bu efsaneye kimse inanmıyordu, inanmamakta haklılar mıydı yoksa haksız mı...