Jennie!?

46 7 1
                                    

Burada olmamın 2. Saati olmalıydı.

Ve hala kimseden ses çıkmıyordu lalisa'nın beni buradan ne zaman çıkaracağını bilmiyordum.

Derken mutfaktan bir bağırma sesi geldi.

'kapat çeneni jisoo! '

Ne yani benim evimde eve bir kız'mı attı.

Bu utanmazlığın en üst safası sanırım.

Kafamı kaldırıp odaya baktığımda hiç birşey görmemem gibi üstüme bir şeyler geliyormuş gibi hissettim.

Net bir şekilde bakmaya çalıştığımda karanlığın içinden bir kadın silüetinin bana doğru yürüdüğünü gördüm.

Bağırmamaya çalıştım çünkü eğer bagırırsam lalisa'nın ağzıma sıçacağını çok iyi bir şekilde biliyordum.

Ben bunları düşünürken kadın silüeti neredeyse içime girecek şekilde yakınlaşmıştı bana.

Elini dudaklarıma dokundurduğu anda geri gitmeye çalıştım ama nafile, arkamda duvar vardı.

'Şşt sakin ol bebeğim, emin ol seni kurtarabilecek tek kişi benim' dediğinde kanım dondu.

'şimdi sen sessizce bana itaat edeceksin ve bende sana yardım edeceğim, nasıl fikir?! '

'ah adımı söylemeyi unuttum ne kadar kabayım, ben jennie'

"Ne istiyorsun! "

'Ahh hadi ama kendimi açıkça ifade ettiğimi sanıyordum'

Derken kapının çok hızlı bir şekilde açılmasıyla lisa'nın odaya dalıp jennie'nin boğazına yapışması bir oldu.

𝐔𝐍𝐈̇𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄 𝐎𝐅 𝐒𝐄𝐂𝐑𝐄𝐓𝐒𓂸 𝑐ℎ𝑎𝑒𝑙𝑖𝑠𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin