𝗕𝗧𝗦 - Jin

267 14 15
                                    

Fagyival a kezedben ültél a törőlköződön a strandon. Nagyon meleg volt, érezted ahogy a fagylalt végig folyik a kezeden. Arról nem is beszélve, hogy a hőséghez még tűző nap is társult. Te elég felelőtlenűl, a napra terítetted a törőlköződ.

Tény, te se viselkedtél teljesen hülyén, próbáltad gyakran vizezni a fejed, hogy nehogy napszúrást kapjál. Végűl már te is érezted, hogy túl sok időt töltöttél a tűző napon ezért el akartad húzni a törűlköződ. De az árnyékban egy centiméternyi hely nem volt. Tanácstalanul álltál továbbra is a nap már káros sugaraiban. Végül a hazamenetel mellett döntöttél (bár semmi kedved nem volt hozzá). Elkezdtél összepakólni.

- Idehozhatod a törőlköződet. Összébbhúzom a cuccom és akkor ideférsz. - hallodtad meg valaki hangját a hátad mögött.
- Nem akarom, hogy kényelmetlenűl üljél miattam. - próbáltál udvariaskodni, hiába vágytál nagyon arra a helyre. Végül a fiú felállt és a te cuccaid az övéi mellé rakta. Te csak kidüllett szemekkel néztél rá, aztán vetted az adást és mellé ültél.
- Jin vagyok. Téged, hogy hívnak? - kérdezte.
- T/N vagyok. - válaszoltad a fiúnak. Ezután csönd telepedett közétek, ami elég kínossá tette a szituációt. - Szerintem én bemegyek a vízbe. - álltál fel, hogy véget vess ennek a borzasztó kellemetlen csendnek.
- Jövök én is. - állt fel Jin is.

A víz fele sétáltatok, amikor egy rakoncálan gyerek úgy ahogy a nagy könyvben meg van írva fejen talált egy gumi labdával. Jin felnevetett sokkos fejedet látva.
- Mi olyan vicces? - kérdezted te is kuncogva. Bár te inkább Jin nevetését találtad szorakoztatónak.
- Olyan fejet vágtál mint aki szellemet látott. Na, de mindegy is. Menjünk be a vízbe! - mutatott a tengerre, mire te bólintottál. Elindultatok a langyos, kellemes hőmérsékletű vízbe. Pár hullám a lábadnak csapódott. Szépen lassan elindultatok együtt egyre mélyebbre. - Szeretem a vizet. A hullámok hangja olyan megnyugtató. - mondta Jin.
- Egyet értek, jó néha kiszakadni a monoton hétköznapokból és lemenni a partra. - helyeseltél. - Köszönöm, hogy helyet szorítottál nekem. Még nem volt kedvem haza menni. - köszönted meg Jin kedves gesztusát.
- Én már csak ilyen kedves vagyok. És a kedvesség mellé még egy ilyen arc is társult. - mutatott a fejére, mire te felnevettél.
- Igen, te teljesen tökéletes vagy. - mondtad és ő meg bólogatott.
- Látod, én is mindig ezt mondom. - újra nevetésben tőrtetek ki.

Egyre beljebb merészkedtetek a vízben. Nagyon sokat nevetettek. Hasonló a humortok, fárasztó viccek minden mennyiségbe. Plusz Jin ablaktörlő nevetése is eléggé szórakoztató. Nagyon jól elvoltatok. Észre se vetted, hogy elment az idő. Már zárt a strand mikor észre vetéttek, hogy menni kéne. Gyorsan kiszaladtatok a vízből és rekord gyorsasággal pakóltátok össze a cuccaitokat. Amilyen gyorsan pakoltatok össze, olyan gyorsan értetek oda a kijárathoz. Már az utcán álltatok amikor Jin megszólalt.
- Megadod a telefonszámod? - kérdezte, te meg bólintottál. Gyorsan lediktáltad neki a számot. Jin már aznap este hívott, hogy csináljatok valamit együtt másnap.

 Jin már aznap este hívott, hogy csináljatok valamit együtt másnap

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Na, Jin volt az első nyári alanyom. Remélem tetszett.

Kivel legyen a kövi rész:

Hoshi (SVT)

Vagy

Yeosang (Ateez)

Summer with kpop idolsWhere stories live. Discover now