𝗩𝗶𝗰𝘁𝗼𝗻 - Hanse

36 6 0
                                    

Utálatból szerelem. Egy tipikus történet. Rengeteg könyv és film épül erre.
Mert a szerelmet és az utálatot csak egy hajszáll választja el. Amiben van igazság is. Végülis ha jobban belegondolunk, ha szeretünk valakit akkor gyakran jár a fejűnkben, ha utálunk valakit arra az emberre is sokat gondolunk. A szelmesek vagyunk valakibe akkor sokat beszélűnk róla, de ugyanezt csináljuk ha utálunk valakit. Arról nem is beszélve, hogy az ember könnyebben szeret bele egy olyan emberbe akivel úgy érzi sosem lesz semmi. Ha valaki utál akkor eléggé lehetetlenül hangzik, hogy valaha is összejöttök. Szóval ez a hajszáll dolog talán nem is baromság.
De ezt te is tapasztaltad.

Utáltad Hanse-t. Mindig az agyadra ment a rossz fiús énje, a beszólásairól és a mérhetetlenűl nagy szemtelenségéről nem is beszélve.
Mindig piszkált, azért mert tudta te úgy is szó nélkűl hagyod. Mert te vagy az osztály szűz báránya.
Zavart az, hogy Hanse azért menő, mert az iskola mindegyik szabályát megszegi. Színes haj, piercingek....Arról nem is beszélve, hogy csúnyán beszél a tanárokkal. Rendszeresen anyázik ha leszidják, satöbbi...
Ez a többieknek nagyon tetszett, de téged kellemetlenűl érintett. Nagyon nem tetszett neked a fiú stílusa, ez tagadhatatlan, bár Hanse-nek se voltál nagy kedvence. Mert hiába bánthatott orrba szájba, nem borúltál le a lábai előtt. Nem voltál úgy oda érte mint a többi lány. Nem tekintettél rá menő fiúként, hanem egyszerű szabálysértőként, aki folyamatosan az őrűletbe kergetett.
Vagyis nem nagyon vártátok a találkozást.

Utólsó évkezdő tábor. Amivel a végzős évet kezdtétek meg.
Veled is történt változás a nyáron, leszedték a fogszabályzód és mivel elveszítettél egy fogadást kaptál még lyukat a füledbe. Pontosan hármat. Kicsit a ruhatárad is megújúlt. Minek a hatására? Így, hogy végzős lettél eldöntötted, hogy tombólni fogsz. Még az egyetem előtt. Tény, nem teljesen kimászva a komfort zónádból, de azért tombóltál. Elkezdtél erősebben sminkelni és a ruháid sokkal kihívóbbra cserélted. Több lett közte a kivágott ruha és a haspoló. Ezeket úgye az iskólában nem hordhattad mert ott egyenruha van, de a tábórban sose kellett az egyenruhát viselned. Szóval végre megmutathattad, hogy nem vagy akkora szende szűz.
De Hanse is változott ám. De erre a változásra még te sem számítottál. Tetoválása lett. Amikor megláttad a találka helyen, ahol vártatok, hogy megjöjjön a busz ami elvisz a helyszínre.
Tátva maradt a szád.
Hanse helyes és szexi. De akkor te még sem láttad annak. Ha valaki egy seggfej, akkor álltalában nem figyelünk fel arra, hogy is néz ki. Mert a seggfejek mindig csúnyák. Viszont ha egy kevésbé szép ember kedves, az megszépíti.
És mivel Hanse egy világi seggarc volt veled, ezért sose láttad helyesnek és vagy szexinek.
Viszont ahogy te megérkezdtél hátúl kivágott fehér nyári ruhában Hanse látványosan végig nyalt az ajkain. Tetőtől talpig mért végig.
- Miaz baby. Már nem is vagy ma született bárány. - kiáltotta oda.
- Ha mégegyszer babynek hívsz kitépem a nyelved. - ahogy ezt kimondtad te is meg Hanse is megilletődőtt fejet vágott. Te azért mert nem hitted el, hogy ez a mondatt a te szádat hagyta el Hanse meg szintén ezért.
- Ilyen kis tökös lettél a nyáron? - kérdezte pimaszúl. - Ez a T/N jobban tetszik mint a szűz bárány.
Te csak megforgattad a szemed.
- Én változtam a nyáron. De te semmit. Ugyan úgy azt hiszed ha megszeged a szabályokat menőbb leszel. Ez nagyon gyerekes viselkedés ugye tudod? Azt hiszed tetkód van és már is tiéd a világ. - mondtad neki lesajnálóan. Hanse csak tátott szájjal nézett téged. Elállt a szava.
Nem tudod mi tett akkor olyan magabiztossá. Talán a ruha amit viseltél. De tudtad, hogy egy elég húzós hát vár rád.

Megérkezett a busz, beraktad hátra a bődöndős és beültél. De még mielőtt barátnőd leülhetett volna melléd Hanse ledobta magát előtte.
- Ide én akartam ülni - háborodott fel legjobb barátnőd.
- Senkit nem érdekelsz ringyó. Dobd le a formás segged hátra. - szólt oda a fiú kicsit se kedvesen, mire barátnőd felhúzott orral ment hátra.
- Azt hiszed ha elküldöd a legjobb barátnőm és ringyónak nevezed úgy imponálsz nekem? - néztél rá Hanse-ra aminek hatására ő is kicsit megbánta amit az előbb mondott és csinált. Nem tudta mi ez az érzés, azelőtt sosem érezte rosszúl magát ha lekezelően beszélt bárkivel. De a te számon kérő tekintetted belehatólt lelkébe. Ő maga se tudta miért vagy ilyem hatással rá.
- Igazad van. Szemétség volt tőlem. Sajnálom. És azt is, hogy úgy beszéltem veled reggel mint egy kurvával. - amikor látta, hogy még mindig számon kérőn nézel rá folytatta. - Sajnálom mindent amit eddig csináltam.
Hanse-t sose hallodtad még ilyen lágyan beszélni. Úgy tűnt tényleg bántja amit csinált és nem csak a bugyidba akar férkőzni.
- Nem bocsáltok meg ilyen könnyen. De...
- De? - kérdezte lelkesen.
- Ez egy jó kezdett. Nyissunk tiszta lappal. - nyújtottad felé kezed amit megrázott. - De ha elbaszod nincs tiszta lap. Se új esély. - figyelmeztetted még mielőtt beleéli magát.
Hanse aprót bólintott.
- Hogy telt a nyarad? - szólalt meg hirtelen a fiú.
- Jól, köszi. Elvesztettem egy fogadást. -* mondtad és felemelted a hajad, hogy Hanse rálátást nyerjen az új lyukakra a füledben.
- Hú, már majdnem annyi lyukad van mint nekem. - mondta mosolyogva, de aztán csak később jött rá mit is mondott. - Hát ez kurva félreérthető volt. - nevette elmagát, mire te is kuncogtál egyet. Aztán Hanse rád mutatott:
- Megnevetettelek. - kiabálta boldogan. - Sikerűlt. - ordította, de ofőtök csöndre intette. Te csak mosolyogav nézted. Hanse egy olyan oldalát mutatta meg amit eddig nem. Egész úton jól elvoltatok, sokat nevetettek.
Amikor megérkeztetek Hanse mint egy igazi úriember vitte a bőrőndöd.
- Mikor lettél ekkora úriember? - kérdezted a fiú, ő meg csak megvonta a vállát.
- Ezzel próbálok imponálni baby.
Hanse elégedetten elmosolyodott, amikor semmit nem szóltál a becenév miatt.

Summer with kpop idolsWhere stories live. Discover now