- T/N! Gyere! - üvöltött uncsid magából kikelve.
-Igen. Mi történt? - szaladtál le a bérelt házatok emeletéről. - Miaz? Valami pedofil betört és megtámadott? Jól vagy? - kérdezgetted aggódva.
- Persze, hogy jól vagyok. Nézd kit találtam! - nyomott a kezedbe egy távcsövet.
- Hányszor mondjam el, hogy ne kukkólj másokat.
- Ugyan nyaralunk. - legyintett egyet az unokatestvéred. - Inkább légy hálás. Találtam neked valakit.
- Kiaz? - vetted ki azonnal a kezéből a távcsövet.
- Most ebédel. Az ötös asztalnál ül. - navigált téged az uncsid.
- Meg van! Uramatyám. - mondtad amikor megláttad. - Ez Soobin. - kezdtél el sikitozva ugrálni.
- Igen igen. Csak egy baj van. Egy gorilla folyamatosan őrzi, hogy egy rajongó se tudja letámadni. Ez a testőr csak WC-re nem megy vele és Soobin lakosztályának csak az ajtójában áll. A személyzetet beengedi.
- Te aztán sokáig kukkóltál. - néztél rá rokonodra mire ő kihúzta magát. - Erre ne legyél olyan büszke - tetted hozzá.
- Szerintem menjünk ebédelni amig ott van. - mondta végűl az unokatesód te meg határozottan bólogatni kezdtél.
Gyorsan lerohantattok az étterembe.
Helyet foglaltatok egy asztalnál ahol tökéletes rálátás volt az idolra.
Próbáltatok nem feltűnően viselkedni. Ezért hangosan elkezdtettek beszélgetni, mintha csak úgy lejötettek volna ebédelni és diskurálni.
- Olyan gyönyörű Hawaii drága unokatestvérem. - üvöltötte unokatesód. De te megcsaptad egy kicsit.
- Viselkedj természetesebben. - sugod oda neki, de ő csak forgatta a szemét. - Minket bámúl. - mondtad hirtelen és az étlap mögé bújtál.
De a bújkálásodban megzavart a pincér.
- Sikerült választani? -kérdezte udvariasan de te összerezzentél.
- Ööömm. Hozzon valami erős italt. - nyügted ki nagy nehezen. Uncsid meg egy áványvizet kért, a pingvin meg elrohant hozzni a rendelést.
Te még mindig Soobin tekintete elől bujkáltál. Mert úgy tűnt neki nagyon jó időtöltés téged bámúlni.
- Tedd már le azt a hülye étlapot! Vágd magad szexibbe és tűrd a pillantását! Ennyire nem lehetsz nyomi. - mondta unokatestvéred.
- De ez más. Ha a biasod bámúlna te is be lennél szarva.
- Jó elég volt. - mondta az uncsid és elkezdte kirángatni a kezedből az étlapot ami sikerűlt is neki.
Te pedig paradicsom vörösfejjel vetted tudomásúl, hogy Soobin még mindig téged bámúl. Méghozzá röhögve.
Te mérgedben felfújtad az arcod és átkiabáltál az ő asztalához.
- Mi olyan nevetséges? - kiáltottad mire Soobin megvondta a vállát. Te csak forgattad a szemed. De akkor a fiú felállt és elkezdett feléd sétálni.
Nem értetted mit akar. Aztán elsétált az asztalotok mellett és egy papírfecnit dobott eléd. Utána nemes egyszerűséggel a luxus lakosztálya felé vette az irányt.
Gyönyörű Hawaii szállásotok bungallókból állt. Ezek a kis házikók a strand körül helyezkettek el. Voltak ezekből a házakból nagyobb és kisebb. A kisebb nyilván olcsóbb volt és kevésbé luxus.
De persze, hogy az idol a legnagyobbbungalóban lakott.
Te csak szerelmesen nézted ahogy a fiú alakja távolodik és fel se tűnt, hogy megjött az ebéded. Álmodozásodból unokatesód csettingetése ébresztett fel, aki jellezte, hogy itt a kaja.
Neki láttál az ételnek. De közben rájöttél, hogy Soobin valamit dobott eléd. Ezért elolvastad ami a cetlire volt írva."Gyere a házikóm mögé este tízkor."
Mikor elolvastad felsikítottál.
- Miaz? - kérdezte unokatesód te meg csak mosolyogva odanyújtottad neki a papírt. - Ez tudod mit jelent uncsi? Randid lesz egy idolal. - mondta önmagából kikelve a kuzinod.
- Igeeen. - nyújtottad el a szót.
Kivárni, hogy este tíz legyen egy kínszenvedés volt.
Főleg azért mert viszonylag hamar kész lettél.
Felvettél egy sima nyári, virágos ruhát. A hajadat meg megcsináltad laza hullámokba.
Felkenntél még egy kevés sminket. Így voltál megelégedve kinézeteddel.
De végűl úgy láttad ideje elindúlni a helyszínre, vagyis a fiú bungalója mögé.
Amikor odaértél egy öltönyös Soobin várt.
Láttad, hogy piknikezni fogtok. Nem piknikeztél még sötétben, de úgy gondoltad egyszer mindent ki kell próbálni.
Soobin odament hozzád megfogta a kezed és odavezetett a takaróhoz és mutatta, hogy ülj le. Ő is kényelembe helyezte magát veled szembe.
- Szia! - köszönt mosolyogva, mire te is visszamosolyogtál rá. - T/N-nak hívnak úgye?
- Igen. Honnan tudod? - húztad fel a szemőldököd.
- Hallodtam, az unokatesód elég hangos. - vonta meg a vállát nevetve. - Sajnálom, hogy így éjszaka kell piknikeznűnk, elbújva. De nem akarom, hogy az ember meglássanak. - mondta lesütött szemekkel.
A kis lámpások - amiket Soobin odatett - megvillágításában az idol nagyon szexi volt (nem mintha eleve nem lenne az), ezért a gyomrodban pillangók repkedtek. De Soobin is valahogy így érzett.
A fiú sose hitt az első látásra szerelemben, de aztán meglátott téged és mind ez megváltozott.
Meglátott és eldöntötte, hogy magaénak akar tudni. És egy idol mindig nagyon céltudatos.
- Kérsz? - emelt fel egy dobozt amiben csokis süti volt. Hevesen bólogatni kezdtél, mire Soobin kinyitott a dobozkát és pár sütit egy kistányérra helyezet. Azonnal neki is látattok az édesség efogyasztásának.
Miután megettél egy sütit a fiú kuncogott egyet.
- Miaz? - kérdezted. De ő csak az ujjával letörölt egy kis csokit a szád széléről, amit azzal díjasztál, hogy fejed tiszta vörös lett. Ő csak mosolyogva nézett téged. Egyre közelebb hajólt, míg párnácskáitok óvatosan össze nem értek.
Miután Soobin elhajólt mind a kettőtök feje égő piros volt.
- Eddig is meleg volt. De mintha most még nagyobb kánikula lenne. - legyezgetted kezeddel magad.
-Igen. Tényleg nagyon meleg lett hirtelen. - helyeselt a fiú. Egy ideig csak csendben bámúltátok egymást. De aztán hirtelen egyszerre estettek egymás ajkainak. Egy pillanatra elváltál Soobin-tól felálltál és az ölébe ültél. Így faltátok egymást tovább.
- Folytatjuk odabent? - kérdezte a fiú miután elvált tőled.
- Igen. Mindenképp. - lihegted. A fiú a combod alá nyúlt és felemelt. Így vitt be téged a házba és a szobájába. Ahol nemes egyszerűséggel az ágyra dobott és feléd tornyosúlt.
Kivel legyen a kövi?Chenle (NCT)
Vagy
Ricky (Teen top)
Csumi!💖
ESTÁS LEYENDO
Summer with kpop idols
FanficTöltsük együtt a nyarat kpop idolokkal. Csupa nyári történet a kedvenceinkel.