𝗚𝗼𝘁7 - Jackson

66 6 13
                                    

- T/N, gyere már! - kiáltott legjobb baránőd - elmegy a repülő nélkülünk.
- Nyugi itt vagyok. - mondtad miközben leszaladtál a lépcsőn bőröndöddel a kezedben. Felvetted a cipődet és együt kirohantatok a taxiba. Már alig vártad az utat. El se hitted, hogy végre eljutsz Koreába. Egy álmod vált ezzel valóra.

Kis idő múlva már a repülőgépen ültetek és vártátok, hogy vége legyen a hosszú útnak. Alvást terveztél az egész útra. Ami teljesítettél is. Szinte az egész utat végig aludtad. Mondjuk négykor keltél, hogy elérd a repülőt. De már csak két óra maradt az útból, szóval egy filmmel foglaltad el magad. El sem hitted milyen gyorsan eltelt az a nyolc óra. Viszont valahogy úgy néztél ki mint egy zombi, de ez akkor még nem is zavart.

Boldogan, kócos hajjal és nyúzott fejjel szálltál le a repülőről. Vagy úgy negyven fok volt odakint ezért szinte rögtön izzadni kezdtél ami, hát, hogy is fogalmazzak nem tett jót az eleve nyúzott megjelenésednek. De mint már említettem ez egyáltalán nem zavart abban a pillanatban. Végülis lányos utazáson vagytok a legjobb barátnőddel, nem pasizni mentél hanem jól érezni magad.
Fogtatok egy taxit, amivel egészen a szállásig elmentetek. A szálláson a recepcióhoz sietettek...ezután nem sokkal a szobátokat is elfoglaltátok. Viszonylag hamar belaktátok a két szobás kis lakást. Eldöntöttétek, hogy bevásároltok...persze rendbe raktad magad egy kicsit. De aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve felvettél egy macinacit és egy papucsot. Így mentél el - szintén macinacis - barátnőddel karöltve a boltba. De akkor nem várt fordulatot vettek az események. Meglátátok Jackson-t a boltban. Szerintem nem kell mondanom, hatalmas rajongója vagy a srácnak. Abban a pillanatban pillangók lepték el a hasadat.
- Ott a szerelmed. - bökött oldalba legjobb barátnőd. - Ekkora mázlid még neked sem lehet. Menj oda hozzá.
- Kizárt. - vágtad rá szinte azonnal.
- De odafogsz! Vagy ha nem kitekerem a nyakad.... Amúgy szeretlek.
Erőt vettél magadon és odasétáltál Jackson-hoz. Éppen a gyümölcsöknél és zöldségeknél válogatott és ez pont kapóra jött. Egy olyan éretlen dinnyét fogott a kezében, hogy az messziről látható volt.
- Szerintem ne azt vedd meg. - mondtad neki és az említett ételre böktél. - Éretlen
- Te azt honnan látod? - kérdezte kuncogva. Mély hangjának hatására végig futott rajtad egy édes borzongás. Élőben még szexibb volt mint a képeken és a videókon. A hangja meg még halálosabb.
- Két kilóméterről ki lehet szúrni, hogy az a dinnye éretlen. Vedd meg inkább ezt. - mutattál rá egy másikra.
- Köszönöm a segítséget.
Jacks már elmenni készűlt, de te utána szóltál.
- Várj! - az idol feléd fordult. Szemeit rádszegezte. Nyeltél egyet és belekezdtél. - Szóval, nagy rajongód vagyok. De ne érezd azt, hogy letámadlak. Nem az a célom. Csak szeretnék veled egy képet.
- Így felismertél a maszk mögött is. Hú te tényleg nagy rajongóm vagy. Na, gyere közelebb csináljunk egy selfiet
Kivetted a táskádból telefonod és közelebb mentél Jackson-hoz. A fiú derekadra fogott és még közelebb húzott magához. Arcod tiszta vörös lett, de gyorsan megcsináltad a képet. Miután leengedted a telefont és kikapcsoltad Jackson még mindig a derekad fogta. A füledhez hajolt.
- Nagyon dögös vagy. - sugta füledbe, mire realizáltad, hogy macinaciba vagy. Akkor még vörösebb lett a fejed, de szégyenedben.
- Úristen. Általában nem így szoktam öltözködni nehogy azt hidd! -mondtad zavarodban.
- Nem baj, így legalább tudom, hogy szingli vagy. Plusz, még ez is jól áll neked.
Ezután Jackson egy apró puszit nyomott az arcodra. Nem tudtad, hogy álmodsz vagy ez tényleg a valóság.
- De amúgy honnan tudod, hogy szingli vagyok? - húztad fel az orrod.
- Nem hiszem, hogy akinek barátja van a legjobb barátnőjével macinaciba jön le a boltba és sikítoznak ha meglátnak egy idolt. Igen, hallodtam, az egész beszélgetést.
- Ú, de kínos. - suttogtad magad elé.
- De hamár kihalgattam a beszélgetéseteket, cserébe meghívlak titeket egy fagyira. - mosolygott rád Jackson. - Na meg egy telefonszámot is adok mellé.


(macskanyelv93, gondoltam megjelöllek, mert na, Jackson xd)

Ki legyen a kövi nyári alany?

Joohoney (Monsta X)

Vagy

Wonho (Ex- Monsta X, soloist)

Csumi!💖

Summer with kpop idolsWhere stories live. Discover now