A nyár mindenkit meglágyít. Még azt is aki most nagyon ridegen viselkedik, mindenkivel és mindennel.
Egy toxic kapcsolatból kijönni nehéz. Azután újra nyitni valaki felé, még nehezebb.
Azt hitted az ideji nyarat egyedül, párkapcsolat mentesen fogod tölteni. Azt hitted, leszarsz mindent és mindenkit. Csak te. Nincs hülye pasi aki megtudná keseríteni az életed. De a sors keresztbe tett mindennek. Drága anyukád kezdte el az egészet. Feljellentkezett a nevedben egy társ kereső oldalra. Azt akarta kigyere abból az állapotból amibe most vagy.Elég sokan írtak, hogy találkozni akranak veled és anyukád kiválasztotta a legjobban hozzád illőt. Egy 179 centiméter magas, izmos, halál szexi pasast.
Anyukád nem értette ennek a férfinak, hogy a csudába nincs még barátnője.
Leszervezett egy randit. Utána felhívott téged, hogy menj az egyik parkba a Han folyónál.
Mit sem selytve mentél a helyszínre ahol egy pasas integetett és kiabálta a neved. Te kérdőn néztél a férfira és furcsa grimaszt vágva somfordáltál oda hozzá.- Szia T/N! - köszönt lelkesen.
- Szia! Honnan tudod a nevem?
- Tudod. Én vagyok Jaebeom, akivel együtt fogsz ma randizni. - örült a srác tovább a fejének.
- Jaj, anyukám. - mondtad amikor leesett, hogy drága édesanyád mit művelt. - Sajnálom, anyukám játszotta a kerítő showt. Én nem tudtam semmiről. Idén nem szeretnék randizni. - modtad lehajtott fejjel. Sajnáltad, hogy egy ilyen kedves pasit kell visszautasítanod.
- Ugyan, nyár van. Fiatalok vagyunk. Kérlek, hamár idejöttünk, randizzunk. - felsóhajtottál, de bólintottál egyet. Elindultatok a part mentén.- Amúgy hogy hogy nincs barátnőd? Mármint magas vagy, helyes, izmos. Érted mit akarok mondani. - törted meg a csendet.
- A munkám nem nagyon engedi, hogy randizzak.
- Oh. Mit dolgozol? - kérdezted érdeklődve.
- Nem, szeretném most rögtön elárúlni. Szeretném ha lesz is, ha nem második randink ne azért legyen mert tudod mi a munkám. Hanem azért amilyen ember vagyok.Sétáltatok egymás mellett. Nevetgéltettek. De közben próbáltad kiszedni Jeabeom-ból, hogy mi a munkája. De nem sikerűlt. Átlátott rajtad. Bármilyen furfangos dologgal akartad kiszedni belőle, nem ment. Tudta mire megy ki a játék.
De azért jól szórakozott. De te is.
Úgy tervezted nem randizol. De a nyár melege felollvasztotta jégbe zárt szíved. Vagyis engedtél Jaebeom minden közeledésének. Még volt, hogy te is elkezdtél flörtőlni. És ez így volt tökéletes.
Nem hitted volna, hogy ilyen gyorsan túl teszed magad egy olyan kapcsolaton ami neked volt. De a nyári szellő mindent elfújt.
Vagy hát Jaebeom segítségével.Már a házad előtt búcsusztkodtattok.
- Akkor lesz második randi? -kérdezte Jaebeom.
- Lesz. - mosolyogtál rá a fiúra. Jaebeom végig simított arcodon és egy puszit nyomott rá.
- Most elmondom mi a munkám. Mert tudom, hogy milyen kis kiváncsi vagy. Szóval, én énekes vagyok. Egy eléggé híres énekes. Keress rám. JayB. - mondta neked meg tátva maradt a szád.
- Akkor tudsz majd énekelni nekem. - kezdtél el örömödben ugrálni amit JayB nevetve nézett.Persze utána néztél és minden számát és minden Got7 számot imádtál. Hatalmas Ahgase lettél egy nap alatt.
Ki legyen a kövi?
Soobin (TXT)
Vagy
Taeyong (NCT)
Csumi!💖
YOU ARE READING
Summer with kpop idols
FanfictionTöltsük együtt a nyarat kpop idolokkal. Csupa nyári történet a kedvenceinkel.