Mint minden évben, idén is úgy döntöttél elmész táboroztatni.
Minden évben nagyon jól érezted magad. A táborok mindig tele voltak aranyosabnál aranyosabb gyerekekkel. Emiatt mindig a jó emlékeket vitted haza.
Szóval idén is jelentkeztél mint kisegítő egy kaland táborba.
A helyszín Busan volt. Ilyen kis bungalókban volt a szállás.De ugye Busanba el kell jutni. Amit a szervezők egy busszal oldottak meg. Csak ezzel az a probléma, hogy busszal Szöulból Busanba több mint négy óra az út, téged meg beültettek hátra. Megpróbáltad meggyőzni őket, hogy had ülj előre mert hányni fogsz, azt mondták, hogy a kisegítőknek hátul kell ülni.
- Nyugi, én se birom a busz utakat. Legrosszabb esetben hányunk együtt – mondta a melletted ülő fiú.
- Rendben, majd fogod a hajam, aztán ha végeztem át adom a vödröt – ötleteltél kuncogva.
- Remek ötlet. - mosolyodott el a fiú. Ahogy ránéztél még jobban mosolyogdon kellett.
Olyan tökéletes a mosolya.
Arcát aranyos szeplők tarkítják ami neked nagyon tetszett. Különlegesnek találtad. Arról nem is beszélve, hogy mélyhangja azonnal elvarázsólt.
- Hogy hívnak? - kérdezted a szeplőstől.
- Hívhatsz Yongbok-nak, vagy Felix-nek amelyik tetszik. És téged, hogy hívnak?
- T/N.
- Te Európai vagy ugye? - kérdésére aprót bólintottál.
- Én ausztráliából származok. - mondta mosolyogvaFelix-szel remekűl telt az utad, már nem is haragudtál, hogy hátra ültettek.
Vagyis egy óráig. Aztán jelezted, hogy meg kéne állni, mert ha nem valószinű az egész busz tiszta hányás lesz, szóval megálltatok.Az egyik bokor volt a célpontod, ahova Felix kisért el fogni a hajad.
- Jól van semmi baj T/N. - simmogadta a hátad miután kirókáztad magad. - Hozok vizet.
Yongbok úgy viselkedett mint egy álom pasi. Úgy vigyázott rád mint a szemefényére, folyamatosan bókólt, azt leste jól vagy e, satöbbi. Csak egy dolog hiányzott neked, ami a csók és az érintés. Bár ezt megértetted végülis csak pár órája ismertétek egymást.De ez akkor változott meg amikor megérkeztetek.
Minden kisegítő egy szobában aludt (hatan voltatok). Te lepakóltad a cuccod az egyik ágyra, Felix meg azonnal a mellette lévőt foglalta el.
- Ha így folytatjátok, össze is húzhatjátok az ágyaitok. - jegyezte meg nevetve egyik kollégátok.
- Nem is rossz ötlet - mondta Felix elgondólgodva, mire az egész bungalló egy "húúúú" hangot adott. Te meg csak tiszta vörös fejed próbáltad takarni, amit Lixie mosolyogva nézett.Miután kipakóltatok kimentetek a bungalóból. Kint már játszottak a gyerekek, akiket felügyelnetek kellett.
Épp Felix-szel beszgetettek amikor egy kislány odajött hozzátok.
- Sziasztok - köszönt, mire ti visszaköszöntetek.
- Szia. Mit szeretnél? - Kérdezted a lánykát.
- Hát nincs kivel játszanom. Labdáztok velem? - Kérdésére aprót bólintotattok és elmentetek játszani. Egész játszó időben a lánnyal játszotattok. Nagyon jól érztétek magatokat, nagyon sokat nevetettek. Aztán menni kellett vacsorázni, de előtte még a kislány odajött és megölelt mindekettőtöket.
- Köszönöm - mondta és a többiek után rohant. Ti csak lassan sétáltatok a gyerek sereg mögött.
- Olyan volt mintha a gyerekünk lenne - mondta Yongbok nevetve.
- Igen - helyeseltél.
- Ha ő a gyerekünk, akkor ennek a lánynak az anyukája a világon a legszebb nő.
- Ha ő a gyerekünk, akkor ennek a kislánynak van a legszexibb apukája. - mondtad, mire Felix egyre közelebb hajólt hozzád míg össze nem ért az ajkatok. Csak egy apró puszit adott szádra, ami neked nem volt elég. Ujjaidat a hajába vezetetted és úgy húztad magadhoz egy hosszú csókra. Nyelveitek táncot jártak amikor egy hangos "pfúúúúj"-t hallotattok. Gyorsan elhajóltatok egymástól és már kézen fogva tettétek meg az utat az étteremig ahol a vacsora volt.
Kivel legyen a következő rész?Winter (Aespa)
Ez yuri imagine lenneVagy
Kevin (The Boyz)
YOU ARE READING
Summer with kpop idols
FanfictionTöltsük együtt a nyarat kpop idolokkal. Csupa nyári történet a kedvenceinkel.