Ezen a nyáron szervezett az egyik barátnőd egy bicikli túrát.
Te igent mondtál meghívására.
Elárúlta, hogy sok számodra ismeretlen ember lesz, de szeretné ha barátkoznál. Jelezte, hogy elege van antiszociális viselkedésedből.Már félórája álltál a találkozó helyén, de még senki nem érkezett meg.
De akkor hirtelen egy fiú jött oda hozzád.
- Te a bicikli túrára jöttél úgye? - kérdezte tőled, te meg bólintottál. - Oké, szia! Én Kevin vagyok. És te?
- T/N. - intettél neki.
- Örülök, hogy megismerhettelek. Nagyon csinos vagy. - mondta. De te és ő is egyre feszűltebb lett. De már annyira, hogy mind a kettőtöknek kínos volt és imádkoztatok, hogy étkezzen már meg valaki. De utána Kevin-nek eszébe jutott valami és elkezdett beszélni.
- Nagyon emlékesztetsz valakire T/N. Csak nem tudom kire. Színésznő, énekes, valamilyen influenszer. Nem tudom. - ezután Kevin-nek be nem állt a szája. Egész végig találgatott, hogy vajon kire hasonlítasz de mindegyiket elvetettétek. De közben jót nevtettek.De akkor végre megérkeztek a többiek. Viszont biciklin ülve se hagytátok abba a beszélgetést.
- IU? - kérdezte.
- Biztos, hogy nem. Nem vagyok olyan szép. - rásztad a fejed.
- Nem, te szebb vagy. De amúgy nem ő lesz. Nem hasonlítotok. - te belepirúltál bókjába.
Elértetek az első pihenőhöz. Aminek te nagyon örültél mert vagy úgy negyven fok volt, szóval konkrét azt hitted elolvadsz és ezen Kevin bókjai se segítettek. Pluszba már majd leszakadt a lábad, szóval jól jött a pihenés.
Persze a pihenőt is végig röhögted Kevin-nel.- Na, engem hív a természet. Mindjárt jövök, a közelben van egy retyó - mondta Kevin és elszaladt.
Kevin után a legjobb barátnőd ment oda hozzád.
- Valakinek nagyon bejösz. És ő is bejön neked. - piszkálódott, de te csak forgattad a szemed.
- Miért jönnék be egy tökéletes srácnak? Elég csak ránézni. Olyan helyes. És mellette még udvarias és figyelmes. - magyaráztad barátnődnek, de ez nem segített a helyzeteden,
mégjobban elkezdett piszkálni.De akkor visszatért Kevin.
- Na, jó szorakozást. - mondta barátnőd miközben rád kacsintott. Te csak fogtad a fejed.
- Jajj, ez a lány. Mindig olyan őrűlt volt. - sóhajtott Kevin.
- Honnan ismered? - kérdezted.
- Egy iskolába jártunk. Csak én felette. Az egyik haverom teljesen oda volt érte. Te honnan ismered.
- Osztálytársak voltunk. - mondtad Kevin-nek és egy sokat mondó tekintettel ránéztél. - Mostmár tudjuk miért voltam neked ismerős.
- Jajj, olyan idióta vagyok. Hogy nem figyeltem fel egy ilyen gyönyörű lányra. - fogta a fiú a fejét, te meg vörösödtél. - De most felfigyeltem rá. - tette hozzá és egyre közelebb hajólt hozzád, aztán egy apró csókot lehelt ajkaidra. Éppen újra megcsókóltátok volna egymást de szóltak a többiek, hogy menni kell. De a következő pihenőben azt is bepótóltátok.Ki legyen a kövi
JB (Got7)
Vagy
Changbin (Stray Kids)
YOU ARE READING
Summer with kpop idols
FanfictionTöltsük együtt a nyarat kpop idolokkal. Csupa nyári történet a kedvenceinkel.