Pak se znovu usmála a hodila mu na hlavu jeho tričko, které mu předtím svlékla a nechala na posteli. Ondra začal cloumat hlavou, aby ho shodil, což se mu po chvíli povedlo, ale svou paní už nikde neviděl. Lekl se, když se ho najednou něco dotklo na stehně. Poté se ho to dotklo víc a ucítil, že to jsou ruce jeho paní, která se schovávala vepředu za postelí. Viděl jak pod dekou, která se táhla až přes okraj postele, začala růst a rýsovat se silueta hlavy jeho paní. Hladila ho na zadku a otírala se mu tvářemi o stehna. Přejížděla dlaněmi po celé jejich délce, někdy z lehka a někdy na ně vyvíjela tlak nebo je mnula mezi prsty. Mezitím mu také občas lehce hladila přirození a místa kolem něj. Měnila pozice svého těla. Někdy se při hlazení stehen zespodu dotýkala obličejem jeho varlat, jindy přitom tiskla z vrchu obličej na jeho penis. Vždycky jak jí to zrovna vyhovovalo, aby se nenudila.
Ondru to všechno dráždilo bez možnosti si ulevit, navíc bylo lehce frustrují, to všechno cítit, ale nemoci vidět, i když mohl vidět všechno ostatní v pokoji. Nikdy nevěděl, kdy nebo kam přijde další dotek, kdy bude jen kroužit kolem a kdy se dotkne i jeho přirození. Zase to ale bylo díky tomu trochu víc vzrušující. Překvapilo ho, když mu najednou levou rukou (nejspíš) chytila penis a pevně jej obejmula všemi prsty.
Držíce mu ho se o kousek posunula, položila si tvář na jeho podbřišek a zbylou rukou ho začala hladit po břiše, potom mu strčila prst do pupíku, kroužila tam s ním a pak ho vytáhla a zase mu hladila břicho. Když jí to stačilo posunula se ještě blíže, ale dávala si pozor, aby zůstávala skrytá. Položila si hlavu bradou na jeho břicho a chvilku ho hladila na hrudi.
Ondra viděl obrys její ruky, jak se plazí pod dekou jako had. Pak se její ruka zastavila u levé bradavky a začala prstem kolem ní kroužit. Ondra si přál, aby se dotkla i té měkké citlivé části, tak jak to měl rád, jenže věděl, že i jeho paní to ví, a proto vytrvale zůstávala jen na oběžné dráze. Po chvilce ucítil změnu pohybu, když se ruka přesunula k druhé bradavce, jen aby opět kroužila prstíčkem okolo ní. Nakonec mu ale i ona nejspíš chtěla udělat radost, a tak nakonec začala prstem kroužit i tam, kde chtěl. Rád by se býval uvolnil a užíval si ty příjemné dotyky, jenže zároveň neustále cítil její druhou ruku, která se stále ještě nepohnula. Zatímco mu střídavě hladila obě bradavky, i jeho paní myslela na svoji druhou ruku. Snažila se ho tisknout, tak aby to nebolelo, ale tak pevně až ho trochu mačkala, aby to nemohl přestat vnímat. Přemýšlela, jak se asi Ondra cítí. Jestli ho to dráždí, jestli ho to nutí myslet na to, co by tou rukou mohla dělat, kolik slasti by mu mohla přinést, ale místo toho s ní jen setrvává nehnutě? Nebo mu to přináší ještě více pocitů bezmoci a přemoženosti? Když je jeho nejcitlivější část uvězněná v kleštích a on s ní? Cítí se vůči ní slabě a odevzdaně? Stejně jako je jeho penis bezbranný vůči její ruce? Odkázaný na její vůli, zda ho bude dál držet a dráždit jeho mysl, nebo ho v příštím okamžiku pustí, či dokonce stisk zesílí, zda mu za chvíli způsobí rozkoš, nebo hroznou bolest, které nebude schopen uhnout. Možná že obojí a možná že ani jedno...
Když už ji jeho bradavky omrzely posunula se ještě výše a konečně se mu ukázala. Pohlédli si do očí a Ondrovu paní potěšilo, když se setkala se zbožňujícíma očima a výrazem, který dával najevo uspokojení a napjaté soustředění.
Položila si mu hlavu na pravé rameno a hladila ho z leva na krku. Pak mu prstem přejížděla po levém uchu, protože věděla, že tam má dotyky rád. Prstem mu přejela po tváři na rty a u toho se zvedla, aby mu zase viděla do tváře. Chvíli mu ukazováčkem přejížděla po rtech, a pak mu ho bez varování zasunula hluboko do úst. O moment později mu stiskla penis ještě silněji, až už to Ondrovi bylo nepříjemné a jeho paní si to dobře uvědomovala. Jako kdyby odkazovala na jeho minulý pokus o vzpouru a říkala: "Dej si pozor!"
Po prvním prstu následoval druhý. Chvíli mu s nimi kroužila po jazyku a pak mu do úst strčila třetí. Předtím zkoušela na sobě kam až je bezpečné proniknout, aby se člověk nepozvracel a teď mu prsty střídavě zajížděla hlouběji a zase je vytahovala, aby si mohl odpočinout. Vyžívala se v myšlence na jeho pokoření, z toho jak jemu jedna citlivá část mačkána a do druhé mu jeho paní bezdovolení vstupuje a nutí ho se ocitat na pokraji dávení.
Přestala ho trápit. Konečně uvolnila levou ruku a prsty trochu povytáhla, ale nechala mu je v puse.