Speciál: Sukuba

263 2 0
                                    

Zlomyslná sukuba se rozhodla znovu si pohrát se svými oběťmi/klienty. Nejdřív se zjevila u Alison doma, když u ní byly její dvě kamarádky, které taky patřily ke klientkám. Řekla jim, že pro ně má nové hadry, zatímco v ruce točila draze vypadajícími kabelkami. Holky se nadchly a řekly, že si je chtějí vyzkoušet, když v ten moment byly najednou v sexy oblečcích v podzemní kobce a každá měla ještě na krku a na noze okov, ze kterého vedl řetěz připevněný k mříži. Holky byly v první chvíli zklamané, že evidentně nedostanou nové kabelky, ale sukuba, je uklidnila, že tady zkoušení jejich nových oblečků teprve začíná.

Poté otevřela dveře cely a řekla, že se mohou pokusit si jít pro víc. Všechny začaly tahat za své řetězy, ale pouze Alisiny okovy se uvolnily a ona se rozběhla tmavou chodbou se světlem na konci.

Mezitím kamarádi Jayce a Ben si hleděli svého, když se náhle objevili v červeně osvětlené jeskyni a před nimi se usmívala jejich sexy oblečená sukuba. Ben byl nervózní z toho, co ho čeká, ale Jayce se okamžitě těšil. Sukuba je dovedla na temné rozcestí dvou chodeb, kde Benovi řekla ať na ně počká a Jayce zavedla do tunelu z číslem jedna.

Na konci tunelu byla další podzemní prostora z tmavého kamene, která byla červeně osvícena světly, které nebylo vidět a její podlaha byla též červeně měkce vystlaná. Sukuba luskla prsty a na druhém konci místnosti najednou seděla Alison opřená o jeden loket, jakoby tam na něj už dlouho čekala a svůdně se na něj usmívala. Jayce a Alison si šli spolu pořádně užít.

Mezitím Ben úzkostně přemýšlel, zda ho kvůli jeho plaché povaze sukuba nesváže a nebude si s ním pohrávat. Když ho ale zavedla do jeho místnosti, shledal, že je to jen slabě bíle osvětlená jeskyně, úplně prázdná, kromě vysokého stolku uprostřed, na kterém stál velký skleněný pohár připomínající růži. Sukuba ho pobídla, aby se napil, protože musí mít žízeň. Ben si uvědomil, že ji opravdu má, trochu se uklidnil a šel se napít. Sotva si ale lokl ucítil známý pocit a když se podíval dolů, jeho penis už byl v plné erekci. Sukuba se zasmála a řekla, že takhle jeho chlouba zůstane ještě velmi, velmi dlouho.* Při jejím smíchu se Ben znovu vyděsil.

Co se ale stane Benem a Alisinými dvěma kamarádkami, pořád ještě sexy oblečenými a spoutanými ve vězení? To si budete muset domyslet.

*Ben vypil magický nápoj podobný viagře. Rozdíl je v tom, že zkracuje i dobu mezi jednotlivými vyvrcholeními. Zhruba takhle. Doba před každým vyvrcholením je úměrná době před prvním vyvrcholením, za předpokladu že stimulace započala na penisu v plné erekci.


Elfí SylvaKde žijí příběhy. Začni objevovat