Zapřela se o kolena, nadzvedla a přitiskla mu k ústům rozkrok. Blaženě vnímala jeho polibky, jeho rty, když bral do úst jednotlivé pysky a cumlal je, jeho jazyk když zajížděl dovnitř. Říkala si jaké to asi musí být slízavat všechen ten nahromaděný gel. A tak tam seděla, držela ho za hlavu, prsty si vplétala do jeho vlasů a slabě vzdychala. Nakonec, když už ji to unavilo, položila se vedle něj na bok, opřela si hlavu o jeho rameno a držela ho za ruku. Podívala se do jeho nehybné tváře a říkala si, že je zajímavé, jak neobvykle je vyklidněný.
Ležela jen pár minutek, než si mu opět sedla na hruď. Rozněžnil ji pohled na jeho pootevřená ústa, a tak mu vzala obličej do dlaní.
"To líbání bylo sice moc příjemné, ale jako nábytek jsi hrozně nepohodlný..."
Chvilku se odmlčela.
"Abych tě, co nejlépe zužitkovala, bu tě asi muset sníst."
Konečně přišel čas kdy mohla použít i své rty. Zaklesla svoje ústa do těch jeho, zatímco mu stále držela obličej v dlaních. Líbala ho a kousala. Olizovala mu rty. Potom to samé udělala s jeho nosem. Líbala mu víčka a obočí.
Přesunula ruce z obličeje na paže a chytila se jich. Cumlala mu uši a kousala je. Stisky jejích zubů byly někdy jemné, takže je cítil jen jako tlak a jindy ho trochu štípaly. Laskala mu krk. Líbala mu bradavky. Kroužila po nich jazykem a pak je oždibovala. Rty mu přejížděla po břiše a pak ho líbala. Strčila mu jazyk do pupíku a kroužila s ním. Potom mu začala olizovat celé břicho. Když ho do něj kousala Ondra se lechce cukal, protože tam na to byl citlivý. Cumlala mu prsty na rukou a okusovala je. Tiskla mu obličej k podbřišku a líbala ho. Laskala a pořádně ho kousala ho po celé délce stehen i na zadku, kde bylo nejvíc do čeho se zakousnout. Nakonec se mu rty dotýkala míst kolem přirození a polibkovala mu je.
A konečně se chvíli zastavila, posadila se mezi jeho nohy, chytila se jeho zvednutých stehen a dívala se na jeho ztopořený penis. Kdo ví, jestli by za jiných okolností měla odvahu. Kdyby by byl volný. Kdyby ji viděl. Nejspíš by se moc styděla. Teď byl ale jen její oddaná, nevidomá hračka. Někdo kdo nemá názory, nebude ji posuzovat, nebude si to pamatovat, nebude o tom v budoucnosti mluvit, kdy by se za to pak za denního světla zanudného odpoledne styděla. Alespoň pocitově v téhle iluzi teď byla.
A tak se ho dotkla, nejdřív rty. Pak mu ho z různých stran lehce líbala. Dotkla se jeho špičky. Vzala špičku do rtů a pak si mezi ně kousek zasunula. Chytila do prstů jeho kořen. Dotkla se ho jazykem. Slyšela jak ondra vydechl. Vsunula si ho ještě víc do úst a začala po něj přejíždět jazykem. Už se přestávala stydět. Začala ho sát a cumlat. Vysunovala ho a zasunovala. Lehoučce se do něj zakusovala. Slyšela jak Ondra vzdychá...
Když bylo po všem. Rozvázala provázky, které mu spojovaly kotníky se zápěstími, aby si konečně mohl natáhnout nohy, protože věděla, že už musí být unavený. Ondra to vskutku udělal a spokojeně u toho vrněl. Nechtělo se jí ale ještě vzdávat své moci, a tak si na něj lehla a odpočívala. Potom se překulila vedle něj na bok a hladila ho po vlasech a po hrudi. Nakonec vstala a zhasnula světlo. V úplné tmě ho začala pomalu rozvazovat až mu úplně nakonec odkryla i oči. Objala ho kolem krku, přetočila se s ním na bok a několikrát ho políbila na obličej. Ondra jí položil hlavu na rameno a jednou paží ji obejmul.
Sylva přemýšlela, jestli s ním někdy bude mít i penetrativní sex. Představa, že kdokoliv vstoupí tak hluboko do chrámu jejího těla v ní vyvolávala úzkost. Představila si svého miláčka ležícího uprostřed postele s rukama svázanýma u hlavy, nataženýma nohama uvázanýma do stran a páskou na očích. A ona se na něm projede. Pořád se jí trochu těžko věřilo, že by to zvládla. Možná jednoho dne...
"Miluji tě."
"Já tebe taky, miláčku."