Elfí Sylva část 6

409 2 0
                                    

"Dokonce si nechat takhle strkat prsty do pusy..." řekla lehce posměšně.

Vylezla z pod přikrývky, skokem si stoupla vedle postele, svižným pohybem z něj strhla přikrývku a nechala ji dopadnout na zem. Obešla postel a stoupla si na ni na pravo u jeho nohou. Z lehka mu položila nohu na břicho.

"Někdo, kdo se nechá dobrovolně takhle svázat, si důstojnost nezaslouží," řekla se zlomyslným úsměvem.

Pak mu nohou rychle zajela do rozkroku a začala ho palcem lechtat. Ondra se smál, snažil se stáhnout nohy k sobě, ale marně. Jeho paní se o to víc snažila, až už se jen svíjel a kvílel. V ten moment toho nechala. Ondra se ještě chviličku smál a pak už jen vyčerpaně oddechoval. Jeho paní se se založenýma rukama opřela zády o zeď, zatímco odpočíval.

Když se uklidnil opět k němu přistoupila. Levou rukou se opřela o zeď a palcem u pravé nohy mu přejížděla po břiše a pak ho jemně polechtala. Poté ho začala jemňoučce lechtat střídavě ve škvírách obou podpaží. Ondra je měl semknutá u sebe, ale přesto se trošku smál a cukal. Na chvíli toho nechala, aby se zase uklidnil a začala mu palcem hladit levou bradavku a potom pravou. Jemně mu hladila krk a potom tváře až se přesunula k hlazení rtů. Pak si levou nohou stoupla blíže k němu, znovu si položila palec na jeho rty a začala mu ho pomalu zasunovat do úst. Ondra jako správný subík otevřel ústa, aby se jí tam vešel, ale vypadal překvapeně. Kůže na palci měla výrazně slanou chuť...

Široce rozevřenýma očima se jí díval do obličej když měl v puse její palec. Jeho paní ten pohled trochu rozesmál.

"Dokonce i palec si tam necháš strčit...," pronesla potichu.

Pomalu vytáhla palec ven a utřela ho o peřinu u zdi. Pomalu odkráčela po posteli, slezla a došla k šuplíku. Opět se natočila tak aby neviděl, co vytahuje a s tajemstvím zády k pomalu šla.

"Vypadá to, že tvoje poníženost nezná mezí. Nezdá se, že by sis kdy ještě mohl zasloužit status člověka. Budu se muset zamyslet nad tím, k čemu tě místo toho použiju..."

Rozkročmo si mu sedla na hruď, stále ještě s rukama za zády.

"Jedno vím ale jistě, někdo jako ty si mě nezaslouží vidět."

Vytáhla zpoza zad kus látky a najednou se mu zatmělo před očima. Ondra netušil, že mu na hlavu natáhla sportovní nákrčník, který její máma nechtěla. Zkusil zakývat hlavou, ale byl z pružné látky a hlavu mu od čela až po nos obepínal docela pevně. Možná kdyby se hodně snažil..., ale jeho paní by mu ho stejně natáhla zpátky.

"Je tady hrozný horko..." řekla najednou jeho paní rozpustile, "asi se svléknu do naha.

Uslyšel šustění látky, jak si sundávala tričko a kalhotky. Lehce ho to frustrovalo. Chtěl ji vidět. Její prsa, břicho, zadek a rozkrok. Věděl taky, že ho zase chce zlobit, jinak by mu to takhle neřekla.

Najednou ucítil tíhu když si na něj lehla a její rozkrok se mu otíral o penis a prsa o hruď. Rukama nahmatal její nohy a začal je hladit. Přiložila mu krk k ústům, a tak ho líbal a ona ho otáčela, aby nevynechal žádné místo. Pak se začala pomalu posouvat nahoru. Líbal ji na klíční kosti a na hrudi až mu nakonec nastavila jedno i druhé prso. Líbal je, cumlal a sál, jako by byl hladový. Jeho paní se mezitím cítila úžasně a nejen kvůli opojení z dotyků.

Zbavila ho autonomie a zraku, zakázala mu mluvit pod hrozbou násilí, Ponižovala ho, využívala ho k vlastnímu uspokojení a on po ní přesto, nebo možná o to víc toužil, snažil se jí způsobit rozkoš a slastně přijímal její dary, i když bylo čistě na ní, jak dlouho mu který ponechá. Bylo nádherné cítit se tak důležitě a zbožňovaně. Cítit se jako bohyně.

Posunula se ještě výše, aby jí líbal břicho. Nakonec se zase posadila. Zadek si mu položila na klíční kosti až měla rozkrok těsně u jeho brady a stehnu mu ze stran objímala obličej. Položila mu ukazováček na nos. Ondra měl skoro pocit, že vidí její spokojený úsměv.

"Zatím to vypadá, že jsi ledatak dobrý na to mě líbat a být můj nábytek."


Elfí SylvaKde žijí příběhy. Začni objevovat