Jungwon ameliyattan çıktıktan sonra yoğun bakıma alınmıştı. Jay Jungwon'un hemen yanı başındaki sandalyeye oturmuş, Jungwon'un saçlarını okşuyordu.
"Jungwon" Jungwon'dan herhangi bir tepki veya ses çıkmadı.
"Bugün iki şey öğrendim. Biliyor musun?" Jay, Jungwon'un elini tuttu.
"Bugün Sunoo ve Niki'nin sevgili olduğunu öğrendim ve" Jay'in gözleri doldu.
"Ve... En önemlisi de sana aşık olduğumu öğrendim" Jay'in gözünden yaş geldi. Jay tarif edemeyeceği şeyler yaşıyordu içinde. Bu yaşadıkları ne kadar güzel bir duygu olsa da şuan oldukları durumda canını yakıyordu.
"Uyanacaksın dimi? Bırakmayacaksın beni?" Jay ayağa kalkıp odada dolaştı. Oldukları oda yeterince büyüktü. Jay cama gidip biraz hava aldı, buna ihtiyacı vardı. Bir süre sonra tekrar Jungwon'un yanına gidip sandalyeye oturdu ve saate baktı. Daha 2 saat geçmişti.
"Jungwon daralıyorum git gide" Jay, Jungwon'un 24 saati azaldıkça, daralıyordu. Korkuyordu, Jungwon'un uyanamamasından korkuyordu. Jay zaman geçirmek için Whatsapp'a girdi. Sunghoon ve Beomgyu'nun olduğu gruptan mesajlar vardı.
Sunghoon ve Yardımcısı Beomgyu
Sunghoon:
Jay senin hastanede ne işin var??!! (03:00)Beomgyu:
Harbi Jay ne işin var orada?!! (03:00)Sunghoon:
Beomgyu sende düşündüğüm şeyi mi düşünüyorsun? (03:01)Beomgyu:
Hastane kayıtlarını hackleyip bakmayı düşünüyorsan (03:01)
Evet aynı şeyi düşünüyoruz (03:01)Sunghoon:
Hadi gel halledelim 5 dakikada (03:02)*sunghoon çevrimdışı*
*beomgyu çevrimdışı*
Beomgyu:
Oha Jungwon'a noldu lan?!! (03:30)Sunghoon:
Jay gördüklerimiz doğru mu?!! (03:30)
(Not: Sunghoon ve Beomgyu kayıtlarda bir şey bulamadılar. Çünkü Jungwon acil ameliyata alındığı için kayıt açtırmadılar ameliyat olurken. Sunghoon ve Beomgyu kayıtlardan bir şey bulamayınca kameraları hacklediler)
Beomgyu:
Jay artık Soobin hyung'a falan haber vermeli miyiz?!! (21:00)Sunghoon:
Hastaneye mi gitsek artık?? (21:00)Beomgyu:
Bence de bu daha mantıklı*beomgyu çevrimdışı*
Jay:
Hayır gelmeyin buraya!!*beomgyu çevrimiçi*
*beomgyu yazıyor...*
Sunghoon:
Ulan şerefsiz neden bakmıyorsun telefonuna?!!Beomgyu:
Lan ne kadar merak ettik biliyor musun??Jay:
Diğerlerine bir şey söylemediğinizi söyleyin?!!!Sunghoon:
SöylemedikBeomgyu:
Aynen Jake aradı söylemeyin dedi (bu mesaj silindi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum/////JAYWON
RandomJungwon 3 madde yüzünden aşka dair inancını yitirmişti, Jay bu maddeleri yok edip, Jungwon'u tekrar aşka inandırmaya çalışacak ve şarkı dinlemesini engelleyeceti. Fakat bunun kolay olmayacağını kendi de biliyordu. Jungwon: Her gün efkarlı şarkılar d...