10 Sene Sonra: Final

150 11 6
                                    

Duygulandım bu son bölüm😭 Keyifli okumalar :)

2030
Yeonjun: 31 yaşında
Soobin: 30 yaşında
Beomgyu, Heeseung: 29 yaşındalar
Taehyun, Hyuka, Jay, Jake, Sunghoon: 28 yaşındalar
Sunoo: 27 yaşında
Jungwon: 26 yaşında
Niki:  25 yaşında

"Jungwon hadi artık" Jay'in seslenmesiyle Jungwon odadan çıkıp, merdivenlerden inmeye başladı. Jungwon'u görmesiyle gözleri parlayan Jay yavaş adımlarla merdivenlere yaklaşıp elini uzattı. 

"Çok güzelsin" Jungwon utangaç bir gülümseme sunup elini Jay'in elinin üstüne koydu. 

"Sende çok yakışıklısın" Jungwon son basamağı da indikten sonra etraflarındaki bütün arkadaşları alkışlamaya başladı. Alkışların arasında Jake'in sesi zar zor duyuluyordu.

"OOOOOO!!" Jay tuttuğu eli yumuşak bir şekilde öpüp arkadaşlarına döndü.

"Bugün benim en mutlu günüm" Jake hemen Jay'in yanına gidip sıkıca sarıldı.

"Tebrikler kanki" Jay'e sarıldıktan sonra Jungwon'a da sarıldı.

"Tebrikler enişte" Jake gözleri dolu bir şekilde uzaklaştığında herkesle sarılıp, birbirlerine döndüler. 

"Biz o zaman gidiyoruz, sizde çok beklemeyin. Herkes sizi bekliyor" Yeonjun konuştuktan sonra herkesi toplayıp, gidince Jay Jungwon'a sarıldı.

"Evleniyoruz" Jungwon gülümseyip sarılmasına karşılık verdi.

"Evet evleniyoruz" Bir süre sarılıp ayrıldılar.

"Hadi gidelim" Jay elini uzatıp, Jungwon'la ellerini kenetledi. Bahçe kapısına yaklaştıkça kalp atışları artıyor ve duyabilecekleri hıza ulaşıyordu.

 Bahçe kapısına yaklaştıkça kalp atışları artıyor ve duyabilecekleri hıza ulaşıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahçeye çıktıkları anda etrafta alkış sesleri yükseldi. Herkes coşkuyla alkışlıyordu. Etraflarındaki kişilere bakıp gülümseyerek selam verdiklerinde masaların arasındaki yolda yürümeye başladılar. Yolun sonundaki kapıdan geçip masaya oturduklarında Jay kendi oturmadan önce Jungwon'unkini çekip oturmasını sağladı. Sonra Jay de kendi sandalyesine oturduğunda ilk şarkı başladı. Herkes dans ederken Jay ve Jungwon sadece dans eden kişileri izliyordu.

"Aşkım bu mal napıyor?" Jay Jungwon'un gösterdiği yere bakıp, gülmeye başladı. Jake ve Ryujin dans etmeye çalışıyordu. Fakat Jake sürekli Ryujin'in ayağına basıyordu. 

"Biz ne zaman dans edicez?" Jay Jungwon'a dönüp elini tuttu.

"Bilmiyorum Jake haber verecekti" Jungwon gizlice Jake'i gösterdi.

"Emin misin?" Jay gülümseyip onayladı.

"Bir sonrakinde falan bizde dans ederiz herhalde" Tek planlamadıkları şey ne zaman dans edecekleriydi. 

"Nikah memuru ne zaman gelecek?" Jungwon'un soruları bitmek bilmiyordu.

"Aşkım çok saçma değil mi? Nikah memuru hem nikahı hem düğünü yapıyor" Jungwon bir süre düşünüp onayladı.

Yan Komşum/////JAYWONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin