Yeni bir gün. Jungwon, Jay'in kollarında gözlerini açtı. Mutluydu, Jay'le olduğu her salise muyluydu. Jungwon gözlerini açıp Jay'i uyandırmamak için yavaşça kımıldandı ama Jay kımıldanmasıyla gözlerini açmıştı bile.
"Günaydın" Jungwon gülümsedi.
"Günaydın" Jungwon ayağa kalkıp esnedi.
"Bugün kahvaltıyı ben hazırlayayım mı?" Jay'in gülen yüzü ciddileşmişti.
"Sakın" Jungwon dudaklarını büzdü.
"Yiia lütfen" Jay yataktan kalkıp esnedi.
"Ya tamam hadi git hazırla" Jungwon koşarak odadan çıktı. Jay arkasından kahkaha atıp konuştu.
"Umarım mutfağımı tadilata sokmak zorunda kalmam" Jay dediği şeye iyice gülüp banyoya gitti. Bir süre sonra evde şarkı sesi yankılandı.
Yine ben aşık oldum
Darmadağınım, yağmur oldum
Kadıköy sahilinde esti ruhum, rüzgar oldum
Yine ben aşık oldum
Darmadağınım, yağmur oldum
Kadıköy sahilinde esti ruhum, rüzgar oldum
Hey, deli denizde her gece
Çıktık mehtaba aşk var diye
Kalmamış, kalamışda bile
Ne bir huzur, ne bir neşe
Yüreğimi yaktım ben bu gece
Bir deniz feneri ile
Sahile vurdum ben bu gece
Dalga bile delice
Jay gülümseyip, hazırlandıktan sonra mutfağa gitti. Jungwon neşeli neşeli şarkı dinleyerek kahvaltı hazırlıyordu. Jay gidip masayı hazırlamaya yardım etti. Bir yandan da yeni açılan şarkıya eşlik ediyordu.
"Ah, kurtar beni, ona aşık oldum" Jungwon Jay'in söylediği yerden devam etti.
"Sevgi dolu gözlerle bana baktı ve öldüm" Jay Jungwon'un gidip arkasından sarıldı ve kulağına doğru söyledi.
"Aşkın farklıydı ve sağ kalamadım" Jungwon sırıtıp devam etti.
"Ah, kurtar beni, ona aşık oldum" Jay'e dönüp sıkıca sarıldı.
"Sevgi dolu gözlerle bana baktı ve öldüm" Jay Jungwon'un saçlarını okşadı. Onlar birbirlerinin ilacıydı.
"Aşkın farklıydı ve sağ kalamadım" Jay ilk defa aşık olmuştu. Jay şarkıya devam etti.
"Herkes beni seçiyor... " Jay Jungwon'un söyleyeceği yer gelmeden hızlıca kulağına fısıldadı.
"Ama ben seni seçtim" Jungwon kollarını sıkılaştırdı.
"Bir uyuşturucu gibiyim. Beni limana götür" Jungwon ve Jay şarkıyı söylemeyi bırakıp masaya oturdular, şarkı eşliğinde kahvaltı yaptılar.
Güneş batıyor ama kimse uyumuyor
Kimse uyumuyor, şehir çok gürültülü
Kalbim atıyor ama yavaşça değil
Sarhoş gibi atıyor, bu beni seçmen için iyi bir sebep
Jungwon ve Jay şarkı eşliğinde kahvaltılarını bitirdikten sonra masayı toplayıp salona geçtiler. Jay koltuğa oturup Jungwon'u kolunun altına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum/////JAYWON
RandomJungwon 3 madde yüzünden aşka dair inancını yitirmişti, Jay bu maddeleri yok edip, Jungwon'u tekrar aşka inandırmaya çalışacak ve şarkı dinlemesini engelleyeceti. Fakat bunun kolay olmayacağını kendi de biliyordu. Jungwon: Her gün efkarlı şarkılar d...