Okulun İlk Günü
Jungwon alarmın çalmasıyla oflayarak yerinden kalktı ama Jay yanında yoktu. Yavaşça ayağa kalkıp, banyoya gitti. Elini yüzünü yıkadıktan sonra dişlerini de fırçalayıp, aşağı indi. Jay kahvaltı hazırlamıştı.
"Günaydın" Jungwon gülümseyip, masaya oturdu.
"Günaydın" Jay Jungwon'a çay koyup, masaya oturdu.
"Üstünü giyinmemişsin?" Jungwon üstüne bakıp, omuz silkti.
"Giyerim birazdan" Jay onaylayıp, yemek yemeye başladı. Kahvaltı bitene kadar sessizce yemek yediler. Jungwon Jay'den önce kalkıp, hazırlanmaya gitti. Jay Jungwon hazırlanmaya gidince çayını bitirip, masayı topladı. O masayı toplayana kadar Jungwon zaten hazırlanıp, aşağı gelmişti.
"Çıkalım mı?" Jungwon onaylayıp, tek kolunda asılı olan çantayı düzeltti. Jay de koltuğun üzerindeki çantayı alıp, çıkışa yürüdü.
"Gidelim" Beraber evden çıkıp, okula gittiler. Okulun ilk günüydü ve erkenden gelmişlerdi ama anlaşılan onlardan önce gelenlerde vardı.
"GÜNAYDIN!" Jay göz devirdi. Evet hala Hyuka'ya sinir oluyordu.
"Uzatma!" Hyuka dil çıkarıp, Jungwon'un yanına gitti.
"Günaydın" Jungwon gülümsedi.
"Günaydın" Jay etrafta gözlerini gezdirdi.
"Jake nerede?" Hyuka Jay'e döndü.
"O kantine gidip, boş bir masa bulacaktı. Ben de sizi kantine indirmeye geldim" Jay onayladı.
"Jungwon'la gidip, çantasını bıraktıktan sonra kantine geçin bende çantamı bırakıp, gelirim" İkisi de onayladıktan sonra Jay merdivenlere yönelip, en üst kata çıktı ve sınıfına girdi. Sınıfı bomboştu, sadece Jake'in çantası vardı. Jay hemen Jake'in en arkaya fırlattığını düşündüğü çantasının yanına kendi çantasını koyup, kapıya yöneldi. O sırada sınıfa sevmediği sınıf arkadaşı girdi. Han Jisung... (Kısaca Han yazıcam)
"Günaydın gereksiz" Han sırıtıp, her zamanki yerine cam kenarı, en arka sırasına geçti. Jay o an Jake'in duvar kenarını seçmesine sevindi.
"Sanada Han, uzak dur benden" Jay kapıya gidip, son bir kez Han'a baktı. Onun sorunları vardı yada sadece kendisi öyle düşünüyordu. Jay hızlı adımlarla merdivenlerden inip, kantine gitti.
"Kantin neden bodrumda ya!!" Jay'in sınıfı 3.kattaydı ve kantine en uzak sınıf onlarınkiydi. Jay kantine girip, Jake'lerin yanına gitti. Kantini boş sanıyordu fakat bütün masalar doluydu. Jake'lerin oturduğu masaya gidip, boş sandalyeye oturdu.
"Selam" Jake gülümsedi.
"Günaydın" Jake Jay'den gözlerini almıyordu. Jay amacını anlamıştı. Sırıtarak konuştu.
"Senin yanında oturuyorum merak etme" Jake 32 diş gülümseyerek elindeki suyu Jay'e uzattı.
"Al, yorulmuşsundur gelirken" Jay hemen suyu alıp, içti. Gerçekten susamıştı.
"Saol" Jungwon Hyuka'yla sessiz konuşuyordu.
"Siz ne konuşuyorsunuz?" Jungwon Jay'e baktı.
"Diğerleri nerde kaldı diye tartışıyorduk öylesine" Jay telefonunu açıp, gruba girdi.
Beomgyu, Mükemmel Sevgilisi ve Diğerleri
Jay:
Günaydın herkese
Nerdesiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum/////JAYWON
RandomJungwon 3 madde yüzünden aşka dair inancını yitirmişti, Jay bu maddeleri yok edip, Jungwon'u tekrar aşka inandırmaya çalışacak ve şarkı dinlemesini engelleyeceti. Fakat bunun kolay olmayacağını kendi de biliyordu. Jungwon: Her gün efkarlı şarkılar d...