Jay erken uyanıp, kendini hazırladı. Hiçbir şey belli etmemesi gerekiyordu. Üstünde büyük yük olduğunu biliyordu fakat Heeseung için bunu yapmalıydı. Jay elini yüzünü yıkayıp, Sunghoon'un uyuduğu koltuğa doğru gitti. Jay hiç istemiyordu Sunghoon'u uyandırmak ama ondan başkası hackerlik yapamazdı. Beomgyu vardı ama oda sevgilisiyle uğraşıyordu.
"Sunghoon" Sunghoon gözlerini aralayıp sağa sola baktı.
"İnanmıyorum! Rüya değilmiş bu olay ya!" Sunghoon koltukta dikleşip, koltuğa yumruk attı.
"Off!" Jay Sunghoon'un yanına oturdu.
"Sunghoon az kaldı. Biraz daha dayan tamam mı?" Sunghoon onaylayıp, Jay'in elini kavradı.
"Jay çok teşekkür ederim"
"Neden teşekkür ediyorsun?" Sunghoon derin bir nefes verdi.
"Beomgyu'nun yapması gereken şeyi yaptığın için" Jay anlamayan gözlerle baktı.
"Yani bu zor günümde yanımda olduğun için" Jay gülümsedi.
"Oda senin yanında olmak isterdi ama sevgi-" Sunghoon gülümseyerek Jay'in elini okşadı.
"Jay onu anlıyorum. Bende olsam bende sevgilimin yanında olurdum" Jay yanından kalkıp, kapıya doğru gitti. Kapıya vardığında son kez Sunghoon'a baktı.
"Sanmıyorum, sen her zaman Beomgyu önceliklisin" Jay Sunghoon'un cevap vermesini beklemeden çıkıp, mutfağa su içmeye gitti. Sunghoon dediği şeyle derin düşüncelere daldı. Gerçekten Beomgyu'nun yanında mı olurdu o durumda? Sunghoon kafasını sağa sola sallayıp, aklındaki düşünceleri yok etmeye çalıştı.
"Şuan beni bekleyen bir sevgilim var" Sunghoon ayağa fırlayıp, Jay'in yanına gitti.
"Ne zaman dışarı çıkıcaksın?" Jay başına diklediği su bardağı boşalınca tezgaha bırakıp, Sunghoon'a döndü.
"Şimdi. Jungwon uyanmadan bu işi başlatmalıyız" Sunghoon onayladı.
"O zaman ben geçiyorum bilgisayar odasına" Jay kafa salladı. Sonra beraber bilgisayar odasına geçtiler. Sunghoon Jay'in üstüne dinleme böceği yerleştirdi sonra bir şey daha Jay'in tişörtünde sakladı.
"Bu ne için?" Sunghoon saklayabildiğinden emin olup, Jay'e döndü.
"Bu yerini tespit etmek için" Jay kaşlarını çattı.
"Olum bunu nasıl polise açıklıcan?" Sunghoon bir süre düşündü.
"Lan burada benim sevgilim yok! Şuan bunu mu düşünücez?!!" Jay bir kaç adım geriye kaçıp, elini ok işareti yaptı.
"Haklısın ama polis senin de ağzına sıçacak" Sunghoon burukça gülümsedi.
"Sevgilimi bulayım da ne yapıyorlarsa yapsınlar bana" Jay gülümsedi, hayran kalmıştı sevgisine.
"İyi ben gidiyorum" Jay tam çıkacakken Sunghoon durdurdu.
"Jay" Jay kapıyı geri kapatıp, Sunghoon'a yaklaştı.
"Noldu?" Sunghoon Jay'e yaklaşıp, yüzünü morartacak şekilde yumruk attı.
"Ağ! Napıyorsun?!" Sunghoon Jay'in çenesini tutup, kaldırdı.
"Kavga etmişiz gibi gösteriyorum" Jay kaşlarını çattı.
"Neden?" Sunghoon bıkmışcasına ofladı.
"Evden çıkmak için bir bahanen olsun diye!" Jay bir de akıllı oluşuna hayran kalmıştı.
"Tamam gidiyorum" Sunghoon onaylayınca Jay kaşlarını çatıp, kapıyı çarparak evden çıktı. Apartmandan çıkarken de kapıyı sertçe kapattığında biraz rol yapmaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum/////JAYWON
RandomJungwon 3 madde yüzünden aşka dair inancını yitirmişti, Jay bu maddeleri yok edip, Jungwon'u tekrar aşka inandırmaya çalışacak ve şarkı dinlemesini engelleyeceti. Fakat bunun kolay olmayacağını kendi de biliyordu. Jungwon: Her gün efkarlı şarkılar d...