Bugünün son bölümü veya akşam bir bölüm daha gelebilir. İlhamlarıma bağlı :D
'Senden hoşlanıyorum?'
Jungwon elini yumruk yapıp, dişlerini sıktı, sinirlenmişti. Jungwon konuşmak için ağzını açtığında, Jay gerildi. Jungwon bir süre duraksayıp, ağzını geri kapattı. Sonra tekrar açıp, konuştu.
"Senden nefret ediyorum!" Jay sesli bir şekilde ohlayıp, elini tekrar saçlarına soktu fakat rahatlaması 2 saniye sürmüştü. Çünkü Jungwon konuştuktan saniyeler sonra acı içinde bağırmaya başladı.
"Ağğh!!" Jay Jungwon'u hemen kollarının arasına alıp, uyandırmaya çalıştı.
"Aşkım uyan" Jungwon kaçmaya çalıştı fakat Jay çok sıkı tutuyordu. Jungwon'un bir kere daha acı içinde bağırması Jay'i iyice korkuttu. Jay Jungwon'u yatağa bırakıp, su aldı eline.
"Lütfen bunla uyan" Jay suyu açıp, Jungwon'un yüzüne döktü. Jungwon elini yüzüne kapatıp yataktan sıçradı.
"Noluyor?!" Jungwon derin nefesler alıp, yüzünü açtı.
"Selja!" Jungwon odada gözlerini gezdirdi. Jay kısa süreliğine kaşlarını çattı. Selja'nın adı sinirlenmesine sebep oluyordu. Derin bir nefes alıp, kaşlarını düzeltti ve Jungwon'un yanına gitti.
"Aşkım iyi misin?" Jungwon Jay'e döndü.
"Aşkım kabus gördüm" Jungwon korkulu gözlerle bir kez daha odada gözlerini gezdirdi.
"Anlat bana noldu?" Jungwon Jay'e yaklaşıp, kendini güvende hissettiği yere girdi, yani Jay'in kollarının arasına.
"S-Selja beni" Jungwon bir süre duraksadı. Jay'in kollarını kendisine sarmasıyla tekrar konuşmaya başladı.
"O beni kaçırmıştı" Jay saçlarının arasına bir öpücük yerleştirdi.
"Böyle bir şey olmayacak" Jungwon hafif gülümsedi ama aklına gelen rüyası gülümsemesini tekrar bozdu.
"Bana ona aşık olduğumu söyletmeye çalışıyordu" Jay kaşlarını çattı.
"Neden?" Jungwon derin bir nefes aldı.
"Ona geri dönmemi istiyordu" Jungwon iyice Jay'e yanaştı.
"Ben ona senden nefret ediyorum deyince bana i-işkence yapmaya başladı" Jay kollarını sıkılaştırıp, güvende olduğunu hissettirmeye çalıştı.
"Sanki ilk baktığım gözlerdi, gözlerin" Jay, Jungwon'un rahatlaması için şarkı söylemeye başladı.
"Duyduğum en güzel şarkı, sesin" Jungwon biraz yerinde kımıldanıp, rahat bir pozisyon aldı ve hiç bozmadan Jay'i dinlemeye başladı.
"Sabah uyanmak artık başka, çok başka. Çünkü sabahlar artık senle, hep senle" Jay biraz duraksayıp devam etti.
"Her şey senle, ilk aşk belki senle"
"Senle senle karışmak güzel senle"
"Her şey senle, hayaller güzel senle"
"Senle senle hep senle" Jay Jungwon'un yanağından öpüp, gülümsemesini sağladı. Jungwon, Jay'in sesi karşısında rahatlamış ve mayışmıştı. O an ağzıdan sadece iki kelime çıkmıştı.
"Devam et" Jay gülümseyip, elini tuttuktan sonra devam etti.
"Sanki ilk tuttuğum ellerdi, ellerin" Diğer elini de ter kalıntılarında gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum/////JAYWON
RandomJungwon 3 madde yüzünden aşka dair inancını yitirmişti, Jay bu maddeleri yok edip, Jungwon'u tekrar aşka inandırmaya çalışacak ve şarkı dinlemesini engelleyeceti. Fakat bunun kolay olmayacağını kendi de biliyordu. Jungwon: Her gün efkarlı şarkılar d...