yirmi sekiz: hak etmediğini söyleyemezsin

3K 369 117
                                    

uyarı: bölümde yeme bozukluğunu tetikleyebilecek unsurlar bulunuyor.

-

[whatsapp, hyunjin-chan]

chan
açıklama

hyunjin
chan

şu an olmaz

lütfen

sonra konuşalsım tamsm mı yazacsğım ben ssns

chan
neredesin hyunjin

hyunjin
chan lütfen

chan
hyunjin

nereye kaçtın

söyle

hyunjin
mühendislik fakültesinin ilk katındaki

tuvalettwyib

chan
bir yere ayrılma

mühendislik fakültesi tuvaletleri, 16.53

hyunjin, mesajı okuduğu gibi kabindeki klozete kelimenin tam anlamıyla çöktü. hayatında ne zaman bir şeylerin yolunda gittiğini düşünse bir yerden bir pürüz çıkıyor ve her şeyi bozuyordu. artık hayatında huzurun uzun süreli olmadığını kabullenmeliydi.

bu tip etkinliklere katılmaktan hoşlanmazdı fakat başka seçeneği olmadığından okulun spor öğrencilerinin maçına gitmeye karar vermişti. genelde her yıl, belli takımlar kurulur ve diğer okullara karşı yarışılırdı. herhangi profesyonel bir şey yoktu, öğretmenler de bazen izlemeye gelse bile yapılmasına herhangi bir katkıları bulunmuyordu.

geçen sene yapılan turnuvanın kazananının spor salonunda, iki hafta boyunca maçlar olur ve böylece o yıl biterdi.

geçen seneyi, chris'in de içinde bulunduğu takım kazanmıştı. bu yüzden bu sene maçların hepsi hyunjin'in okulunda olacaktı.

bölümden tanıdıklarının bugün olacak basketbol maçı hakkında konuştuğunu duyduğunda gitmeyi planlamıyordu. basketbolu sevmezdi, basketbol takımını ise hiç. chris ile aralarındaki şeyin başlamasına sebep olan ana kişiler o takımdaydı.

başka şeylerin başlamasına sebep olanlar da öyle.

sonuç olarak gitme planı yoktu ve hatta bazı arkadaşlarının davetlerini bile reddetmişti fakat durum şuydu: jisung, minho ile evindeydi. replik çalışmak diye bir şeyler saçmalamıştı ama kimse ne dediğinden emin değildi. felix'in dersi vardı ve hemen ardından jeongin ile buluşacaktı. changbin ise bir sıkıntı olmadığını fakat ailesiyle uğraştığını, ders bitiminde babasının yanına gideceğini söylemişti.

hyunjin de saat altıda psikoterapiye gidecekti. dersi üç buçukta bitiyordu ve sırf üç saat için eve gitmek istemiyordu.

bu yüzden de dersten çıktığı gibi bir sandviç alıp yavaş yavaş yürüyerek spor salonunun yolunu tutmuştu.

içeriye girdiğinde maç çoktan başlamıştı ve okulun takımı öndeydi. takımdaki kişilere bakmaya çalışırken tribünlere doğru ilerlemiş ve boş bulduğu ilk yere oturmuştu.

freaks and gays, minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin