•7•

1.2K 171 294
                                    

في مشهد عائلي آخر جلس يونغي بجانب حور و هم الاثنان مربوط رأسهم بشاش و هناك مكركروم علي جميع اجزاء اجسادهم

"طب انتي بتحبي ايه مثلاً اغاني مهينه؟ اكل معين؟"
قالها يونغي و هو يتحدث بصعوبة بسبب القطن الذي في فمه

"بحب اسمع فيروز"
قالتها الاخري و حالتها مزريه كالاخر و يمكن العن

"طب انا عيني علي الحلي و الحلي قدامي اهو"
ثم غمز لها يون

"ولا هتتموحن هشوقك"

"اعملها ازاي دي بقي انا شغلتي اني ابقي محن انا متبرمج علي السهوكه انتي جايبه حبيب مستقبلي مش ابن اختك!!"

"ما اصل شكلك مش لايق علي الكلام"

"اسم الله و مين الي خلي شكلي كده...امي؟!"

"بص اصلك الصراحه قصير"

"قصير؟! ١٥٠ سنتي بتتكلم؟ انا اول مره اشوف ١٥٠ سنتي بتتكلم! يا بت ده انتي من كتر قصرك مش بتمشي بتزحفي زي التعابين"

"انت مش الشكل الي طلبته"

"نعم يا روح امك؟ انا منزلش مني غير شكل واحد بس انا اه كنت مكنسه و فخور بقطع غياري بس متستعبطيش عليا انتي بتتلككي ليه يا بت؟!!"

"بص هقولك...انا الصراحه جيباك عشان اخلص من الكائنات الي برا دول...ولاد خالتي"

"ليه بس دول حتي كيوت متخلفين لكن ظرفاء"

"ولا انت مش غيران؟"

"هغير من ايه ولا علي ايه يا حسره و كمان انتي لسه قرماني من فخدتي ده انا هموت و اقعد عليكي افطسك"

"عندك حق بردو...بس المهم انا مشكلتي مش مع الكبار امي مش موافقه عليهم كده كده انا مشكلتي مع الثلاثي المرح"

"ايه مشكلتك معاهم"

"بص كوك حلو و طويل و معضل و"
ثم بدأت حور بالاحمرار خجلاً

"ايه متكملي...يغتشي انتي مكسوفه؟...انتي حلوفه"

"طيب خلاص هكمل يعني مز من الاخر بس صايع و مش هيعرف يفتح بيت و مزعج ابن الكلب لما بيفتح مبيقفلش"

"طب جيمين؟"

"نسوانجي"

"تاي؟"

"جامد ظاهرياً بس شايل مخه و حاطط بداله لمبه ليد موفره"

"حقيقه لا يمكن إنكارها...و انا مطلوب مني ايه؟ ولا اعمل ايه مش فاهم اجيبلك الست ام عبير الخاطبه؟"

"لا بس خلي امي ترضي عليك و نتجوز و بعدها هخلعك او اطلق و اقول عليك راجل ابن جزمه كنت بتضربني و اني اتقفلت من الرجاله و الجواز"

"يعني انتي جايباني عشان تهينيني اي جاد ذات و خلاص اي عذاب!!"

"هنزل معاك نشقط واحده من قدام جامعه الدول بعد ما نخلص"

"يبقي اتفقنا فل عليكي"

  يتبع... 

لستُ آلي | not a robot (بالمصري)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن