"Tuvalete gidip geliyorum,geldiğimde devam ederiz."
"Tamamdır."
Yaklaşık bir buçuk saattir Seungmin ile pratik yapıyorduk.Koreografinin neredeyse tamamı bitmişti.Yorgunlukla yerden kalkmaya çalıştım.Seungmin tuvaletten gelene kadar kantine gidip su alabilirdim.
Çalıştığımız dans stüdyosu okulun en alt katındaydı bu yüzden üst kata çıktım.Okul saatiydi,son dersimiz edebiyattı ve Seungmin de ben de bu dersten nefret ederdik.bu yüzden son derse girmeyip direkt stüdyoya inmiştik.Kantine geldiğimde tam suyu almış gidecekken arkamda bir el hissettim ve arkamı döndüm.
Gördüğüm 5 kişiyle birlikte siktir çektim.
Bu beşli bana zorbalık yapan orospu çocuklarıydı.Aslında şuanki dertleri farklıydı.Onları alt sınıflardan bir çocuğa zorbalık yaparken görmüştüm bu yüzden birinin kafasına taş atmıştım.O gün kaçmıştım belki ama şuan kaçmam zordu.Tam anlamıyla boku yemiştim.
"Seninle yarım kalan bir sohbetimiz vardı sanki Lee Minho?"
"Yoo,ben hatırlayamadım."
"Noluyor sana?İki gündür baya bi' cesursun."
"Bir şey olduğu yok."
Beşli bana doğru yürürken geriye doğru gitmekten başka çarem yoktu.Chan hyung bugün okula gelmemişti,o da bana yardım edemezdi.Yani sıçmıştım.
Onlar hala üstüme yürürken aklıma gelen şeyle duraksadım.Bir elimdeki suya bir de onlara baktım.Su param boşa gidecekti ama en azından götümü kurtarabilirdim.
Ani bir hareketle suyu beşlinin üstünde patlattım.Kapağı birinin gözüne gelmişti ve gözünü tutuyordu.Diğerleri ise sırılsıklam olmuştu.Var gücümle koşmaya başladım.3 tanesi hala arkamdan gelirken ben ilk defa bu kadar hızlı koştuğumu fark ettim.
Önüme ilk gelen kapı erkekler tuvaletiydi bu yüzden hızla oraya girdim.Sadece iki kabin doluydu,sağdakinden yiyişme sesleri geliyordu.Yani Seungmin'in soldaki kabinde olduğunu anladım.
O an yanımda birinin olmasının daha güvenli olduğunu düşündüğüm için Seungmin'in kapısını tekmelemeye başladım.Evet,zorbalarımdan kaçıp aşık olduğum zorbama sığınıyordum.Ama Seungmin son zamanlarda bana daha yakındı.Yani tahminimce beni koruyabilirdi.
"Seungmin!Lütfen hemen kapıyı aç!"
Stresten avuç içim terliyordu.
"Hey!İşiyorum aptal mısın!"
"Seungmin yalvarırım çabuk ol!Korkuyorum."
"Hay sikeyim,neler oluyor yine!"
"Seungmin,hadi..."
Gözlerimden akan yaşlara engel olamamıştım.Kalbim stresten deli gibi çarpıyordu.Seungmin ağlama sesimi duymuş olacak ki hızla kapıyı açtı.Hemen kabine girdim ve kabinin kapısını kilitledim.Hiçbir şey demeden klozetin üstüne oturdum ve ayaklarımı kendime çekerek ezik bir velet gibi ağlamaya başladım.
"Hey,Minho?"
Cevap vermedim,veremedim.
Ama Seungmin pes etmedi,yanıma geldi ve çenemi tutarak yüzümü kaldırıp kendi yüzüyle hizzaladı.
"Neden ağlıyorsun?"
Hiçbir şey diyemedim.Seungmin ile burunlarımız çarpışacak kadar yakınken ağzımı dahi açamadım.O ise durmadı,kalbimi hızlandıracak bir hareket daha yaptı.Sıcacık parmaklarıyla yüzümdeki yaşları sildi ve gülümsedi.
Seungmin
bana
gülümsedi.
"Daha iyi olduysan anlatabilir misin?"
"Onlardan kaçıyordum bir şey yok.Sadece...bu sefer fazla ileri gittim."
"Ne yaptın?"
"Onlara doğru şişe patlattım."
Seungmin'in minik kıkırdaması kulaklarımı doldurduğunda hafifçe gülümsedim.Her şeyi harikaydı.
"Çok iyi yapmışsın.Ayrıca,o aptallardan korkmana gerek yok.Ben seni korurum."
Zorbamın bana bunları söylüyor olması şaşırtıcıydı ama yan kabinden gelen ıslak sesler ve aptal inleme sesleri şaşırmama engel oluyordu.
"Bu ne sikim şimdi!"
Seungmin dayanamayıp söylendiğinde susmasını söyledim.Birinin sesini duyar gibi olmuştum sanki.Çok tanıdık birinin.
Seungmin ne olduğunu anlamaya çalışırken yan kabin boşaldı bizi şoka sokacak iki kişinin sesini duyduk.Jeongin ve Hyunjin.
"Zevk aldın mı bebeğim?"
"Fazlasıyla innie,teşekkür ederim."
Ardından gelen öpüşme sesi.
"Hyunjin,"
"Hm?"
"Seungmin işini ne yapacaksın?"
"Ah,onu siktir et.O beni hiçbir zaman gerçekten sevmedi ki.Minho'yu unutabildiğini sanmıyorum.Ayrıca sana aşığım Jeongin,daha ne istiyorsun?Seungmin'i siktir et."
"Peki,sen öyle diyorsan."
Ardından yine gelen öpüşme sesi.
ikili tuvaletten çıkmıştı.Biz ise Seungmin ile şoktaydık.
Ben Seungmin'in aksine Hyunjin'in onu aldatmasına şaşırmıyordum,belliydi zaten.Asıl şaşırdığım şey Hyunjinin benim hakkımda söyledikleriydi.Seungmin bir zamanlar beni mi seviyordu?Ya da ne olmuştu?Ben ne alakaydım?
Dönüp Seungmin'e baktım.Gözü dolmuştu ve kıpkırmızı olmuştu.Hareket edemiyordu,kaskatı kesilmişti.Yavaşça onu dürttüm.
"Seungmi-"
Lafıma devam etmeme izin vermeden sertçe kapıyı açtı ve hızlı adımlarla tuvaletten çıktı.Siktir,her şey karmakarışık hale geliyordu ve ben şundan emindim,bu olayların dahası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
because we are enemies,right? // 2min
Romance"seni seviyorum ama sevmemeliyim Seungmin.Çünkü biz düşmanız,değil mi?"