(38)

892 102 44
                                    

(Flashback)

-1 yıl önce-

Minho,ağır hareketlerle çantasını topladı ve sınıftan çıktı.Aklına gelen şeyle gülümsedi.Bugün 25 Ekim Salı günüydü,Minho'nun doğum günü.Sevgilisi Seungmin'in onun için bir planı olduğu kesindi,her doğum gününde onu fazlasıyla şaşırtıyordu.

Dışarıdan soğuk gibi gözükse de harika bir sevgiliydi Seungmin.Herkes Seungmin ile sevgili olmak isterdi.Bu yüzden Minho,herkesin imrendiği bir çocuktu.16 yıllık hayatının 8 yılını Seungmin ile geçirmişti.Seungmin onun ilk sevgilisiydi ve tek de olacaktı.Minho bundan şüphe duymuyordu.

Okul binasından çıktı ve bahçedeki bir ağacın altında sevgilisini beklemeye başladı Minho.Seungmin Minho'dan daha uyuşuktu bu yüzden 10 dakika daha bekleyeceğine emindi.

Omzunda hissettiği elle irkildi Minho.Arkasını döndüğünde görüş açısına giren kişiden kesinlikle memnun değildi.

Bu alt sınıflardan Yang Jeongindi.Seungmin'e takıntılı olan çocuğun yanında gezen çocuk.

Hwang Hyunjin,Seungmin'e takıntılı bir  manyaktı.Sevgilisi olduğunu bildiği halde ona yavşamaktan çekinmiyordu.Yang Jeongin ise sürekli Hyunjin ile beraberdi.Hyunjin'e deli gibi aşıktı bu yüzden o ne derse yapıyordu.Jeongin bunu kimsenin bilmediğini sanıyordu ama Hyunjin hariç herkes durumun farkındaydı,Jeongin'e üzülmeyen yoktu.

Minho,ona gülümseyen Jeongin'e karşı samimiyetsiz bir şekilde gülümsedi.Uzun süren sessizliği Jeongin bozmuştu.

"Hyung selam,alt sınıflardan Jeongin ben."

"Biliyorum seni Jeongin,neden geldin?"

"Şey...sana çok önemli bir şey söyleyecektim.Aslında söylemeye cesaretim yoktu ama bir şekilde-"

"Uzatma jeong,söyle artık."

"Peki..."

Jeongin derin bir nefes aldı.Eli titriyordu ve avuç içleri terlemişti.Minho bunu fark etse de bir şey demedi.Olayı bile bilmiyordu daha.

"Hyung ben senden hoşlanıyorum."

Jeongin,bunu söylerken mümkün olduğunca Minho'ya bakmamaya çalışmıştı.Minho ise güldü,buna inanacağını mı sanmıştı cidden?

"Hyunjin'i sevdiğini tüm okul biliyor Jeongin,derdin ne?"

"Hyunjin eğer bunu yapmazsam benimle konuşmayı keseceğini söyledi hyung,çok özür dilerim."

Minho merhametli gözlerle küçüğüne baktı.Jeongin cidden saf ve temiz bir çocuktu.Hyunjin'e aşık olmak ise onun tek günahıydı,Minho'nun düşüncesi buydu.

"Sorun değil Jeongin,bunun için özür dileme."

"Mesele bu değil hyung,yapacağım şey için özür dilerim."

"Ne diyorsun Jeongin?"

Jeongin,bahçede gözleriyle Minho'yu arayan Seungmin'i görünce zamanı geldiğini anladı ve düşünmeden dudaklarını Minhonunkilerle birleştirdi.

Minho gözünü kocaman açtı,başta tepki  veremedi çünkü şoka girmişti.Hyunjin işte bu sefer ileri gitmişti,bu kadarı fazlaydı.

Hızlıca Jeongin'i ittirdi.Ona dolu gözlerle bakan Seungmin'i gördüğünde ise her şeyin çok geç olduğunu fark etti Minho.

Seungmin tepkisizdi,yüzünde hiçbir duygu kırıntısı yoktu.Sadece gözleri dolmuştu,biraz daha dursa ağlayacağı çok belliydi.

Büyük adımlarla okul bahçesinden çıktı Seungmin.O an,onun için arkasından ağlayarak bağıran Minho önemli değildi.Hiçbir şey umrunda değildi.Sadece yaşadığı şoku atlatmaya çalışıyordu.Kimseye kolay kolay güvenmeyen Seungmin Minho'ya güvenmişti.8 yılını vermişti ona,kimseye göstermediği yanlarını göstermişti.

Şimdi ne değişmişti?Gördüklerine inanmak istemiyordu Seungmin,Minho ona bunu yapmazdı,çok seviyordu Minho onu.Ne olmuştu da birden adını bile bilmediği bir çocukla öpüşmüştü?

Arabalar için kırmızı ışık yandığı anda karşı kaldırıma geçti Seungmin.Tam yürümeye devam edecekken durdu ve arkasını döndü.Minho hala orada mı diye emin olmak istemişti.

Arkasını döndüğü anda hızla geçen arabaların arasına atlayan bir Minho görmeyi beklemiyordu.

Minho ne yaptığından habersizdi,sadece sevgilisine ulaşmak ve ona gerçekleri anlatmak istiyordu.Tek istediği buydu.

Seungmin ne kadar ona kızgın ve kırgın olsa da yaptığı şeyi uyarmak zorundaydı.Her şeye tamamdı ama Minho'ya gelen en ufak zarar bile Seungmin'i deli ediyordu.

"Minho dur!Tanrım,delirdin mi!"

Seungmin'in çığlıklarını dinlemeyerek aptal gibi arabaların arasında koşan Minho'yu hiçbir araba durduramadı.Durduramamıştı aslında,bir anda gelen o büyük araç hariç hiçbir şey onu durduramamıştı.

Geriye kalanı ise büyük bir kabustan daha kötüydü.Minho'nun başına doluşan insanlar,deli gibi ağlayan Seungmin,hastaneye kaldırılan ve uyanınca sevgilisi Seungmin hariç her şeyi hatırlayan Minho,Minho onu unutunca parçalanan ama umrunda değilmiş gibi davranan ve aylarca aldatıldığını sanarak depresyona giren Seungmin.

Aylardır Seungmin'in aklında dolanan ise sadece bir cümle.Minho'ya araba çarpmadan önce Minho'nun söylediği o cümle.

"8 yıl 8 dakikada çöp olacaksa niye yaşadık Seungmin?"

because we are enemies,right? // 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin