1. Venüs'ün Doğuşu

492 51 14
                                    

Herkese selamlarr. Yeni bir bölüm paylaşmayalı öyle uzun zaman olmuştu ki çok özlemişim ve nihayet Ceyda'nın hikayesiyle karşınızdayım. Uyumsuz Tanrıçalar içerisinde en çok merak edilen karakter galiba Afrodit'ti😊 Umarım keyifli bir yolculuk olur. Oylarınızı ve yorumlarınızı merakla bekliyorum.

Keyifli okumalar💛💛💛

Yıldızlara baktığımız için mi insanız yoksa insan olduğumuz için mi yıldızlara bakarız?

Yıldız Tozu- Neil Gaiman

Bence esas soru şu: Yıldızlar bize bakar mı?

Güçlü Tanrıçanın El Kitabı
Ceyda Soykan

CEYDA

Hayatımda her şeyin yolunda olduğu harika bir zaman diliminde yaşıyorum. Gerçekten. Aslında bu biraz da hayatıma nereden baktığımıza bağlı. Yani elbette ki giderilmesi gereken bazı ufak pürüzler mevcut ancak olumsuz ayrıntılara takılı kalmayı değil, her şeye geniş bir çerçeveden bakmayı daha çok seviyorum.

Otuza girmeme çok az kaldı. Yirmilerin sonunun gelmesi her kadını biraz bunalıma sokabilir ancak benim açımdan durum pek öyle değil. Kendimi yaşlanan bir kadından çok erginlikten henüz olgunlaşmaya başlayan tadı güzel bir meyveye benzetmeyi tercih ediyorum. Ve elbette kendime iyi bakıyorum. Son on günde aldığım yedi yüz gramdan üç gün içerisinde kurtuldum. Bilirsiniz fazlalıklarınızın farkında olup onlara kısa sürede müdahale etmek ve hızlı çözümler getirmek önemli. Tartım tamda bu yüzden en çok kullandığım eşyalardan biri. Saçlarım ve cildim için de özenle seçerek kullandığım bir sürü kozmetik ürün mevcut. Mesela son günlerde alnımda belirmeye başlayan iki ince çizgi için C vitamini serumuna başladım. Eğer birkaç ay içinde iyi bir sonuç alamazsam botoks gibi daha ileri önlemlere başvurmaya planlıyorum. Kısacası iyi görünmeyi önemsiyorum.

Belki biraz fazla.

İşim insanları daha güzel hale getirmek zaten. Kendi görünüşüm için de elimden geleni yapmam tuhaf karşılanmamalı bence. Sonuçta ben bir tanrıçayım ve tanrıça olmak kolay bir iş değil. Bu konu her açıldığında "İyi görünmeyi sorun değil, takıntı haline getiriyorsun," der sevgili dostum Birce. "Güzel görünmek iyidir ama kendine bu kadar işkence etme Ceyda." Kendisi şanslı genlere sahip olduğundan inanılmaz bir şef olmasına rağmen fazla bir gramı bile yok. Ben bir an bile fazla kaçırsam vücudum bunu bekliyormuş gibi şekerleri ve fazla kalorileri alır yağa çevirir, yağ oranını arttırmaya bayılır. Bu yüzden Birce'nin beni yeterince anlayamadığına inanıyorum. Bir zamanlar yarım dünya olan o değildi ki o zamanlar elbiselere sığabilmek için neler çektiğimi en iyi bilen insanlardandır.

Şimdilerdeyse aynaya bakmayı severim. Özenle şekillendirdiğim uzun saçlarım ve neredeyse imzam haline gelmiş kırmızı rujumla güzel göründüğümün farkındayım. Kendi ellerimle yarattığım, etkileyici, özgüveni yüksek, ayakları yere sağlam basan bir kadın karşımdaki. Şimdilerde görünen tablonun aksine aynalara küs olduğum bir zaman dilimi de var ve ben sizlere uzun uzun hayatımdaki her şeyden bahsetmek istiyorum. Ve istediğinizde neler başarabileceğinizden. Tanrıça Afrodit'i yakından tanıtmak için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz.

"Ceyda Soykan kimdir?" diye sorsanız istediği her şeyi elde etmek için var gücüyle çalışan ve bunu başaran güçlü bir kadındır derim. Tevazu gösteremediğim doğrudur ki bu yüzden kusuruma bakmayın. Fazla tevazunun altında büyük bir kibir yattığını düşünürüm ve ben kibirli bir kadın değilim. Huysuz, fazla mükemmeliyetçi, inatçı ve belki biraz fazla hayalperest olduğumu inkar edemem. Sahip olduğum her şeyi tırnaklarımla kazıyarak elde etmişken mütevazi olmak emeklerime saygısızlık olur ve ben kendime hakkımı teslim etmek istiyorum.

Yıldız Tozu (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin