Herkese selamlarr :) Gece gece bölüm bitmişken sizleri daha fazla bekletmek istemedim. Şimdiden keyifli okumalar dilerim.
Bölüm Şarkısı: Candan Erçetin- Nar Çiçeği
Kütle çekim etkisi gezegenleri ve galaksileri yerinde tuttuğu gibi sizleri de istemediğiniz bazı yerlere çekebilir. Çözüm aradaki mesafeyi arttırmaktan geçer çünkü siz uzaklaştıkça etki mesafenin karesi oranında azalır. İstemediğiniz insanlara ve yerlere doğru çekilmek istemiyorsanız araya mesafe koymalısınız.
Güçlü Tanrıçanın El Kitabı
Ceyda SoykanCEYDA
Yeni başlayan her gün yeni maceralarla doludur, bu yüzden güne hep heyecanla uyanırım. Zihnimin içerisinde gün içinde yapacaklarımın hızlı bir listesi belirirken giyinme odamda şöyle bir dolanırım. Yeni bir günün en önemli sorularından birisi o gün ne giyeceğimdir ve bu soruyu cevaplamak için kendime uygun bir düşünme sürem her zaman vardır.
Bir yıl kadar önce taşındığım yeni evimde kocaman bir giyinme odasına sahip olmak en önemli kriterimdi. Sex and The City izlediğim zamanlardan bu yana Carrie'ninki gibi bir alana sahip olma hayali kuruyordum. Maddi olarak rahata erince de gerçekleştirmek istediğim ilk hayalim buydu. Uzunca bir süre ev ev dolaşmış ve sonra aradığım kriterlere uygun bir ev bulabilmiştim. Onlarca çift ayakkabı ve giysiyi alacak kadar geniş alan her yerde bulunmuyor maalesef. Halbuki ev tasarlayan mimarların bunu hesaba katması gerekir. Her şeyi de ben mi düşüneceğim arkadaşlar?
Giysilerimin büyük bir kısmı da kendi tasarımım. Zaten moda işine girişmemdeki sebeplerden biri budur. İstediğiniz gibi bir kıyafet bulamıyorsanız onu yaratabilirsiniz. Sizin ne istediğinizi kendinizden başka en iyi kim bilebilir ki? Dürüst olacaksam kendime özel kıyafet dikme girişimlerimin asıl nedenlerinden biri elbette ki olduğum bedene ait kıyafet bulmanın zorluğuydu. Şimdikinden yaklaşık elli kilo fazla olduğum zamanlar vardı. Kilo problemi yaşayanlarınız bilir. Siz kıyafeti seçemezsiniz, kıyafet sizi seçer. İşin gerçeği üzerinize uyan kıyafeti almak zorunda kalırsınız. Son yıllarda moda dünyasında büyük beden üzerine yoğunlaşıldığı için şimdiki zamanın tatlı şişmanları kesinlikle daha şanslı ama bir on yıl önce için konuşacaksam çok iyi zamanlar değildi arkadaşlar.
Lise balosu için elbise aramam ve bulmaya çalışmam dünyanın en zor işi olmuştu mesela. Annemle bir sürü yer gezmiş ve beğendiğim bir sürü elbise olmasına rağmen hiçbirine girememiştim. Ki bir ay kadar yaptığım şok diyete rağmen. Verdiğim üç kilo hiçbir işe yaramamıştı. Neyse ki kahraman annem dökülen gözyaşlarıma dayanamamış, uzun uğraşlar sonucu bana çok güzel kırmızı bir elbise dikmişti.
Şimdilerde içine iki Ceyda sığar ama ben yine de kendisini saklıyorum çünkü o elbise bana kat ettiğim yolu hatırlatıyor ve kendimle gurur duyuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldız Tozu (Devam Ediyor)
Roman pour AdolescentsYıldızların anlattıklarına inanır mısınız? Çocukluğundan bu yana yıldızların anlattığı masalları seven Ceyda tüm hayatını buna göre şekillendirmişti. Çünkü bir kitapta okumuştu ve kitap tüm canlıların yıldız tozlarından oluştuğunu söylüyordu. Madem...