Bugün ilk röportajla karşınıza geldim. Bu röportajı benimle gerçekleştiren Dilara Akbulut'a teşekkür ederim. Umarım siz de seversiniz. @DilaraAkbulut005 Aşk Fedakarlık İster Mi kurgusuna bakarsanız sevinirim.
~DilaraAkbulut005~
1. İlk önce sizi biraz tanıyalım. Kendiniz tanıtır mısınız? Adınız soyadınız, nerelisiniz? Kaç yaşındasınız? Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
• Ben Dilara 23 yaşındayım. Sivasliyim. Hobim, müzik dinlemek, hint filmi izlemek, dizi izlemek. Ilham gelirse şiir yazmak, arada çizimde yapıyorum. Fobim yükseklik, kabuslarim ve bilincaltim.
2. Wattpadi nasıl keşfettiniz?
• 2015-2017 yıllarında. Eskiden Yeni Gelin diye bi dizi vardi. Ordaki Şirin ve Baran karakterlerine ait hikaye yazmis biri. Öyle kesfettim sonra bende acemice yazdım.
3. Peki o zamandaki Wattpad ile şimdiki Wattpad arasında bir fark var mı? Varsa nasıl bir fark var?
• Var mı bilmiyorum dikkat etmedim
4. Peki hangi tür Wattpad hikayeleri okumayı seviyorsunuz?
• Aksiyon ve ask ikilemesi olursa bi de yazım akıp gidiyorsa tadından yenmez
5. Wattpad hikayelerinden enlerinizden bahseder misiniz
• Bakmadim henüz ama şu sıralar okuduğum Dört Mevsim adlı kişisel gelişim kitabı var. Tavsiye ederim
6. Çok severek hani final olsa bile tekrar tekrar okurum dediğiniz Wattpad hikayesi var mı?
• Suanlik yok.
7. Peki Wattpad hikayelerinin en çok beğendiğiniz özellikleri nelerdir? Kurgu mu? Yazım mı?
• Kurgu. Kurgusu iyi olanın yazımı da çekip götürür
8. Wattpad hikayelerinin en beğenmediğiniz yönü nelerdir?
• Küfür oluyor çoğu kısımlarda bu da beni rahatsız ediyor. Küfürsüz anlatilabilir bence duygular
9. İlk kurgunuzun adı neydi?
• Neyi Kaybettiğini hatırla olması lazım ama şuan yazdığım Aşk Fedakarlık İster Mi de olabilir. Hatirlamiyorum.
10. Wattpad'de yazmaya ne zaman başladınız?
• 2015-2017 ama tam anlamıyla 30 Mayıs 2022
11. Aşk Fedakarlık İster Mi nasıl yazmaya başladınız?
• O zamanlar çok sevdigim bir arkadas yardımcı olmuştu. Şimdi tekrar yazmaya karar verme sebebimse lisedeki çok sevdiğim beni cesaretlendiren ingilizce öğretmenim oldu.
12. Konularını biraz anlatır mısınız
• Aşk, macera, gizem, dram. Ne ararsanız var konusunda.
13. Karakterlerinizi kısaca anlatabilir misiniz?
• Samar, sirkette yönetici iken yaşadığı bir olaydan sonra asker olmaya karar verir. Shanti, hayatında neşeyle yaşayan. Toz pembe hayatı olan biriyken bir anda kendini aksiyonun ortasinda bulur.
14. Kurgu tasarlarken finali belli mi olur yoksa kurguya mi göre?
• Çoğu zaman final bellidir ama kurgudan ötürü hersey heran degisebilir.
15. Kurgunuza benzer kurgular bulduğunuzda ne düşünüyorsunuz?
• Okurum. Hele ki bollywoodsa kaçırmam
16. Yazarken sizi ne motive eder?
• Hikayem. Çünkü yazarken şaşırdığım çok yer var. Okuyucusu gibiyim heyecanlıyım bu da beni motive ediyor.
17. Yazarken neyden ihmal alırsınız?
• Ilhamim izlediğim bollywood filmleri.
18. Yazarlıktan sonra hayatınızda bir değişiklik oldu mu? Olduysa ne gibi değişiklikler oldu?
• Uğraşım oldu. Mutluyum yazarken
19. Hiç linç yediniz mi?
• Yemedim tersine destekleyen çok. Umarım devamda eder çünkü desteklenmek beni mutlu eden tek şey...
20. Yeni başlayanlar için ne gibi öneriler önerirsiniz?
• Yazmaktan vazgecmesinler. Ayy olmadi yapamadim veya ben beceremem demesinler. Bende acemi bi yazarim ama yazdikca geliştiriyorum kendimi bu da hikayemin yazımını çekici kılıyor...
Ve kapanış olarak şu an okuduğunuz kitabın adını söyler misiniz?
Dört mevsim isimli kişisel gelişim kitabı. Fulya Karaarslan. Okumanizi tavsiye ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Destek (Oku, Öner, Paylaş)
Non-FictionBurada bookstagram hesaplarına, Wattpad hikayesi / hikayeleri büyümeyen, Booktok hesabını büyütmek, Röportaj vermek isteyenler Sohbet etmek isteyenler, Karşılıklı takip yapmak isteyenler Kitap önermek isteyenler buraya.