Трохи посміялася, а тоді сказала:
Тисячу фунтів на мій рахунок покласти не забудь. Три з трьох.
Їй щось відповіли й розмова скінчилася.
Тільки прокинулась, а вже заробила? — усміхнувся детектив.
Ні, твій братик посперечався зі мною і програв, як школяр.
З якого приводу була суперечка?
Деякі унікуми в парламенті хотіли заборонити аборти. Не багато звісно таких ідіотів, але трохи назбирається. Декілька дорослих одружених чоловіків, які вважають, що мають право розпоряджатися жіночим тілом.
І що далі? Ти їх переконала? Убила?
Мад розсміялася.
Майже. Переспала з трьома для статистики й сказала, що вагітна. Як виявилося, вони геть не проти абортів, і навіть готові їх оплачувати. Унаслідок, маю повний гаманець і утертий ніс Майкрофта. Він ставив, що хоч один із них вагатиметься.
— Цікава суперечка, — ніяково відмовив він і покопирсався виделкою в їжі.
Давай, улаштуй мені сцену ревнощів. Це було місяць тому. А воскрес ти тільки два дні тому. Претензії стосовно всього, що я робила впродовж твого загробного життя не приймаються.
Тепер зателефонували й детективу. І видно, повідомили щось дійсно бентежне. Він підірвався з місця, підскочив до Мад, підняв її зі стільця.
— Так, люба, дякую що поснідала зі мною. А тепер скоренько на роботу, — сказав поспіхом, уже накидаючи на неї пальто.Ти що ненормальний? — скривилась жінка, — центр зайнятості, блять. Коли мені треба буде на роботу, тоді й піду, аж ніяк у тебе не питаючи.
Майкрофт дуже просив, аби ти негайно приїхала, — Холмс уже пхав її до дверей.
Не повіриш, але в нього є мій номер і він би зателефонував особисто мені, якби це було правдою.
Мад, будь ласка, піди кудись на годинку-другу, так, щоб я тебе не бачив, — здався і вже ледь не благав..
Ну переспала я з тими чиновниками, боже, то ж спортивний інтерес, треба одразу з хати виганяти? — пожартувала іронічно на сходах.
Можеш переспати ще з одним, тільки звали на годинку,— склав руки, наче перед іконою, — і швидше, люба, іди вже!
Терпіти не можу, коли ти недоговорюєш, — фиркнула невдоволено й вискочила на вулицю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра в чотири руки
FanficІ, обертаючись, здавалося, вимовляє: "Не забувай, брат, ти ж знаєш, не варто грати". Із-за голови, із-за одноденної інтриги Тієї кокетливої жінки, що сміється.