Різниця

53 3 0
                                    

Цього ранку Шерлоку довелося прокинутися раніше звичайного, і він, відправивши Ватсона на місце злочину, ходив по квартирі в простирадлі, шукаючи ноутбук.
 У двері тихенько постукали.
 — Увійдіть,— сказав і почав налаштовувати зв'язок, щоб зателефонувати Джонові.
 — Доброго ранку, Шерлок,— сказала тихо сусідка і поставила на столик тацю з кавою, сама сівши на диван.
 — З якого часу ти приносиш каву?
 — Зазвичай я снідаю з місіс Хадсон, але вона ще спить.  А тут завдяки щасливому випадку ви прокинулися.  Не люблю пити що-небудь на самоті, - вона розмовляла спокійно і розмірено, не турбуючи гучним звуком Шерлока, той ще не прокинувся.
 Дзвінка від Джона ще не надходило, і він подумав, що відмовлятися від кави було б нерозумно.  Шерлок підсів до Мадлен і взяв свою каву.  Краєм ока побачив на її лівій руці пластир, що закривав свіжу рану.  Два дні тому за нею приїхала машина Майкрофта, і Мад зараз же зібралася і зачинила за собою двері.  Повернулася лише вчора ввечері, у піднесеному настрої та з незначними пораненнями.  Чекати на те, що вона хоч словом обмовиться про це, було марно, доводилося лише спостерігати.  Майкрофт старанно ховав від нього будь-яку інформацію щодо цієї особи.
 — Нова справа?  — спитала вона, відпиваючи кави.
 — Так, нудьга смертна.
 — Не піднімався б ти рано заради смертної нудьги.
 У цей момент на зв'язок вийшов Джон, і Шерлок, відставивши кухоль, метнувся до ноутбука, залишивши гостю спостерігати за тим, що відбувається.
  Мадлен зацікавлено подивилася в екран, незмінно потягуючи свою ранкову каву, поки чоловіки перемовлялися по відеозв'язку.  Незабаром їй це набридло, і вона, вийнявши з кишені цигарки, закурила.
 — Вам нудно, — обернувся Шерлок.
 - Так, все вірно, - посміхнулася злегка;  вставши, підійшла ближче.  Простягла йому сигарету, яку він мовчки прийняв і закурив, не відводячи погляду.
 — Вам не цікаво, як він помер?  — спитав він критично.
 — Було цікаво хвилину тому.  Потім стало очевидно,— знизала плечима Мадлен.
 — Просвітіть мене,— схрестив руки на грудях.
 - Бумеранг.
 Секунду Шерлок дивився на неї схвально, а потім зробив їй несподівану пропозицію:
 — Хочете наступного разу подивитися місце злочину зі мною?
 Вона посміхнулася.
 — Не треба підлизуватися до мене, щоб витерти носа старшому братові.  Не турбуйте себе.
 — Не всі мої помисли зводяться до того, щоб зробити паскудство Майкрофту.
 — Хіба?
 — Можливо, ви були б корисні.
 - А може й ні.
 Не встигла Мадлен домовити, як у неї задзвонив телефон, і вона негайно підняла слухавку.  Голос по той бік сказав пару слів і одразу ж відключився.
 — Я б на вашому місці одягла щось, крім простирадла, — сказала вона, перед тим як піти.

Гра в чотири рукиWhere stories live. Discover now