College Youth
Çimenlerin üzerindeki oturuşumu düzelterek daha rahat bir pozisyon aldım ve bakmakta olduğum yerden gözlerimi ayırmadım.
Üniversitenin dev binalarından birinin etrafındaki çimenlere bizimkilerle yayılmıştık. Her boş bulduğumuzda yaptığımız gibi buluşup dinleniyorduk. Yani onlar dinleniyordu ben ise asıl görevimdeydim. Gün boyunca bu zamanı bekliyor, gözlerimi ayıramadığım kişiye bakıp duruyordum. Onaylanmak isteyip sohbet eden arkadaşlarıma döndüm.
"Sizce de çok yakışıklı değil mi? Yoksa ben gerçekten kafayı mı yedim?"
Bir hışımla onlara dönüp sorduğumda konuştukları her ne ise duraklamışlardı. Bıkkın halde birbirlerine baktıklarında, bugün birkaç kez daha bu soruyu sorduğumu hatırladım. Gözleriyle anlaştıktan sonra Lisa sözcü olarak onları temsilen benimle konuştu.
"Kafayı yedin." Kaşlarımı çatarak koluna vurdum.
"O bir tuzaktı, onu seçmemen gerekirdi. Hepiniz mi böyle düşünüyorsunuz?" Onlara tek tek baktığımda ses çıkmamıştı.
"Öyle mi? Gidiyorum ben!" Kalktığım sırada Eunwoo kolumdan tutup beni geri oturttu.
"Kızım dur celallenme hemen. Biz şaka yaptık sana, değil mi arkadaşlar?" Ona inanmayan yüz ifadesiyle bakıyordum. Yüzümü buruşturup dil çıkardım.
Sana oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. "Sen takma bunları aşkım. Çok yakışıklı ilik gibi çocuk gerçekten-" Jaehyun Sana'nın ağzını kapatırken sabır diler gibi gözlerimi devirdim.
"E sana da ne desek olmuyor be kızım." Eunwoo bacaklarını üst üste koyup, dirseklerinden destek alarak uzandı.
"Hiçbir şey demeyin bana."
Onlara arkamı dönüp tekrar izlemeye başladım. Aynı zamanda da konuşmalarını dinliyordum. "Bizim deli Rosie yüzünden her gün şu değişik çocukları sapık gibi izlemek zorunda mıyız abi?" Eunwoo yine mızmızlanırken Lisa konuştu.
"Başka yapacak etkinliğimiz mi var? Dersler o kadar yoğun ki şurada iki nefes alıyoruz boşver."
Onlar kendi aralarında tekrar konuşmaya başladığında dinlemeyi bırakıp bakmakta olduğum yere odaklandım.
Taehyung yine yeniden tüm ihtişamıyla oturuyordu. Benim ideal tipime tam uyuyordu. Yanında her gün takıldığı arkadaşları ile sohbet ediyor, nadir gülümseyen yüzünü sunuyordu. Bana göre kusursuz biriydi. Ondan gerçekten hoşlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
College Youth • Rosékook
FanfictionGüney Kore'nin en seçkin üniversitesinde okuyan Rosie, kendini üniversiteli gençlerin dur durak bilmeden akan eğlence hayatlarına uyum sağlamaya çalışan halde ve bi' dolu entrikanın merkezinde bulur. ... "Hayrola Sarışın?" 𝐀𝐠𝐮𝐬𝐭𝐨𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟐