Saçlarıma itina ile maşa yapan Lisa'ya şaşırmayı dakikalar önce bırakmıştım. Ama daha önceden bıraktığım bir şey vardı o da Sana'nın konuşmalarını dinlemek.
Asla ikisine yetişemiyordum. Ama ikisi birbiri ile çok uyumluydu. Ben onlardan biraz uzak gibiydim.
Lisa 1 saati aşkın süredir saçlarıma maşa yapıyor Sana da aynı süredir bir şeyler anlatıyordu. Ben ise bir zaman sonra ikisinden de uzaklaşıp kendi düşüncelerime dalmıştım.
"Sonra Joy ağlamaya başladı." Duyduğum cümle ile ortasından dinlemeye başladığım konu dikkatimi çekmişti.
"O daha çok ağlar." Lisa dalga geçerek konuştuğunda kaşlarımı çattım. Merak etmiştim ama dan diye neden diye soramazdim çünkü dinlemediğim ortaya çıkardı.
"Joy'a hiç üzülemeyeceğim şu an. Ona Jennie falan üzülsün." Olayı anlamak için pes pese 2 cümle sıktığımda Sana kaşlarını çattı.
"Jennie mi? Rosie sen bizi dinlemiyorsun değil mi?" Söylediği şeye şaşırmıştım. "Saçmalama ne alaka?"
Sana gözlerini devirdi. Lisa bıkkın bir ses tonuyla konuştu. "Kızım Joy Jennie ile kavga ettikleri için ağlamış ya."
Duyduğum şey ile gözlerim ve ağzım açıldı. Kavga mı etmişlerdi? Her daim yan yana olup mean girls havalarında olan bu iki kötü kız birbirine düşmüş müydü yani? Sebebini aşırı merak ediyordum. Joy asla Jennieden ayrılmazdi her zaman Jennieden sonra gelir hep onun gölgesinde olurdu. Tamamen çıkar iliskisiydi. Jennie çok zengin ve popüler bir kızdı. Joy ise sadece Jennie'nin arkadaşıydı.
"Ne, kavga mı etmişler?" Sana bana göz devirdiğinde kendimi topladım. "Hee evet az önce duymuştum zaten. Neyse sen devam et." Sıvama işlemini de yaptıktan sonra sessizce yerimde oturmaya devam ettim. Sana devam etti.
"Çardak takımının bu işten nasıl etkileneceğini merak ediyorum."
"Eğer bir taraf seçeceklerse bu Jennie'nin tarafı olur." Lisa konuştuğunda ona katılmıştım. Bence de Jennieyi tercih ederlerdi.
Jennie'nin Taehyung ile tam olarak ne olduğunu bilmediğim bir ilişkisi vardı. Ayrıca diğer çardak üyeleriyle de aralarında çok sıkı bir bağ var bu sebeple Jennieyi her zaman desteklerlerdi. Jungkook'un evine pasta götürdüğüm zaman evde çok rahat görünüyordu. Öylece gelip rahatça koltuğa oturup pasta yemişti. Çekinmemisti bu da samimi olduklarına dair bir işaretti.
Jungkook demişken,
İşten çıktığımdan beri onu hiç görmemiştim. En son beni ben uyuduğum için kucağında eve götürdüğü Joy'un beni itip yaralanmamı sağladığı gece görmüştüm.
O gün işten çıktım ve üzerinden 2 hafta geçti. 2 haftadır hiç bara gitmedim. Okulda da Jungkook'a hiç rastlamadım. Çardak takımı tam kadroydu ama Jungkook yoktu. Her gün hep oturduğumuz çimenlere oturup gözlerimle onu arıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
College Youth • Rosékook
FanfictionGüney Kore'nin en seçkin üniversitesinde okuyan Rosie, kendini üniversiteli gençlerin dur durak bilmeden akan eğlence hayatlarına uyum sağlamaya çalışan halde ve bi' dolu entrikanın merkezinde bulur. ... "Hayrola Sarışın?" 𝐀𝐠𝐮𝐬𝐭𝐨𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟐