•
"Atla."
Jungkook Namjoon'a arabayı göstererek bindi. Namjoon'un ardından yanına yerleşmesiyle anahtarı çevirerek arabayı çalıştırdı.
"Babanla konuştum." Jungkook işine odaklanmış evin önünden çıkmak için direksiyonu döndürüyordu. Namjoon'un söylediğini işitince kaşlarını çatarak ona döndü.
"Ne?"
Daha yeni çalışmış arabayı durdurmuş tüm dikkatini Namjoon'a vermişti. "Ne konuştunuz?"
"Jungkook, baban senin onun yanında olmanı istiyor. Bağımsız olmak istemeden hoşlanmıyor."
Jungkook bıkkın bir nefes vererek arkasına yaslanıp camdan dışarı baktı. Yine aynı şeyleri işitiyordu ve bundan cidden sıkılmıştı.
"Neden seni aramış? Bana bunları yeterince söylüyor zaten."
"Jungkook stajını onun yanında yapmanı istiyor ve düşününce bu mantıklı. Tanrı aşkına Jungkook, baban Korenin en büyük hastanesinin başında, sahibi."
"Oradan bakınca bunu avantaj olarak algılayan biri gibi mi gözüküyorum?"
Namjoon Jungkook'un sinirlenmeye başladığını anladığında sakin bir şekilde yumuşak ses tonuyla konuşmasını devam ettirdi.
O sırada Jungkook yeniden arabayı çalıştırmış ve Seul'ün İncisinden çıkmak için yol almaya başlamıştı. Jungkook'un hızlı ve tehlikeli sürüşünü epeyce tecrübe etmiş Namjoon anında kemerini bağlamıştı.
"Bunu torpil olarak düşünme Jungkook. Sen bu okula en yüksek puanla girmiş öğrencisin. Şuraya bak, okul sen ne istersen onu yapıyor. Ayrıca tıp öğrencileri arasında yine en yüksek ortalama senin. Herkes babanın hastanesine gitmek için uğraşırken bu senin torpilin değil. Bir öğrenci olarak orayı hak ediyors-"
Tam Seul'ün İncisinden çıkmak için viraji döndüğünde arabanın hızının azalmasıyla yavaşça durdular. Namjoon durmanın sebebine bakmak için bakışlarını Jungkookdan alıp yola baktığında Rosie'nin yanında bir kız arkadaşı ile yolu karşıdan karşıya geçtiğini gördü.
Rosie arabanın durduğunu görünce arabanın içinde bakmadan arkadaşı ile konuşarak yoldan geçip gidiyorken Jungkook gözleri ile kızı takip ediyordu.
Bakışları rüzgarda salınan sarı saçlarına takıldığında gülerek Lalisa ile konuşan Sarışın, bütün bu ağır atmosferi dağıtmıştı.
Namjoon yol boyunca gözlerinin kızı takip ettiğini fark ettiği arkadaşına dönüp isyan etti.
"Oho kime ne anlatıyorum abi ben? Beni dinliyor musun?"
Ses ile gözlerini ayırıp sürmeye devam eden Jungkook, Namjoona döndü.
"Efendim, ne dedin?"
Namjoon derin bir nefes verdi. Şimdi geride kalmış olan kız, az önce Jungkook'un kadrajina girdiği anda Jungkook Namjoon'u dinlemeyi de duymayı da bırakmıştı. Namjoon bunun farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
College Youth • Rosékook
FanficGüney Kore'nin en seçkin üniversitesinde okuyan Rosie, kendini üniversiteli gençlerin dur durak bilmeden akan eğlence hayatlarına uyum sağlamaya çalışan halde ve bi' dolu entrikanın merkezinde bulur. ... "Hayrola Sarışın?" 𝐀𝐠𝐮𝐬𝐭𝐨𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟐