Chapter five

1.3K 149 354
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gerçek bir öpüşme böyle olmaz."

Bakışlarımı televizyonun büyük ekranından alıp Eunwoo'ya döndüm.

"Öyle mi? Nasıl olurmuş gerçek bir öpüşme?"

Sana'nın sorusuyla kumandayla ekranı durdurdum.

Her zamanki gibi Lisa ile benim evimde toplanmıştık. Ve yine her zamanki gibi filmin her sahnesinde yorum yapıyorlardı. Artık onlara alışmıştım. Bu yüzden her konuştuklarında filmi durduruyordum diğer türlü filmin yarısını izleyemiyorduk çünkü.

Hepimizin gözü Eunwoodayken bilmiş tavırla sözlerini başlattı.

"Bir kere duygulu ve arzulu bir öpüşme tehlikeli bir göz temasıyla başlar. İki tarafta sinyali alır ve birbirlerine yaklaşırlar. Bazen bu yaklaşma yavaş olur ve bu da tutkulu bir öpücüğün habercisidir. Çünkü eğer iki tarafta yavaş yaklaşıyorsa, bu iki tarafında öpüşmenin her anını hissetmek istediğinin bir işaretidir. Bir çekimi bile."

Diğerleri Eunwoo'nun sözlerine şaşırarak birbirlerine bakarken ben söylediklerinin bende uyandırdıklarını anlamaya çalıştım.

"Gerçek öpüşme buysa ben hiç öpüşmedim." Sana düşünceli bir tavırla konuştuğunda Eunwoo başını salladı.

"Ne zaman böyle hisler yaşayacağım? Bu yaşıma geldim kimseyle öpüşmedim bile."

Lisa güldüğünde kollarını battaniyenin altindan bana sardı ve sarıldı. "Senin için durdu durdu beyaz atlı prensi kaptı diyeceğiz bence Rosros."

"Kapabilecek miyim ki? Umudumu kaybediyorum."

Eunwoo isyan ederek mırıldandı. "Gittin en çok rağbet gören çocuğa tutuldun senin suçun."

"Birine tutulmak benin suçum değil!" Ona kaşlarımı çatarak baktığımda bana dil çıkardı. Görüntüsüne gelmemeye çalışarak kaşlarımı çatmaya devam ettim.

Lisa, Eunwoo'ya döndü. "Devam etsene sonra ne oluyor?"

Eunwoo hafif gülümsedi ve yeniden bilmiş tavrını takındı. "Dudaklar buluştuğunda bu öpüşmenin ne kadar süreceğini anlarsın. Bazen küçük sevimli bir buse olur bazen ise iki taraf içinde bir galip gelme savaşına dönüşür. İşte ikincisi benim için gerçek bir öpüşme. Dünyayı siktir edip sevdiğin kişinin dudaklarında yarın yokmuş gibi dans etmek farklı bir boyut."

Eunwoo sözlerine bizim onu dikkatli dinlemenizi garipseyip ara verdi. "Koca bir bakir ordusuyla birlikteyim."

Jaehyun sözüne gülüp omzuna hafif vurduğuda imayla bakıştılar bizi dışladıklarını hissettim ve ağzını elimle kapattım. "Tamam sus, edepsiz seni."

College Youth  • RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin