•
Gecenin sessizliğinde adımlarken diğerleri görülmeyecek kadar arkada kalmıştı. Şu an Taehyung ile yürüyor olmanın verdiği heyecanla kalbim hızla atıyor ve yürümeyi unutmamak adına çaba sarf ediyordum. Sessizliği bozmak için konuştum.
"Jennie rahatsız olmasın? Zor duruma düşmeni istemem."
Bakışlarını yoldan çekip bana çevirdiğinde kusursuz yüzüyle bakıştım. Hafif gülümseyerek bakarken ciddi anlamda göz bebeklerimin kalbe dönüştüğünü emindim.
"Neden zor duruma düşeyim?"
"Sevgilin olduğu için rahatsız olabilir."
Hadi ama sevgili olmadıklarını biliyordum. Ama bunu hem teyit etmek hem de Taehyung'un ağzından duymak istemiştim. Ne kadar sağlıklı bir istek emin değildim ama istemiştim işte.
"Sevgilim değil."
Dudaklarım hafif kıvrılırken gizlemeye çalıştım. "Ah öyle mi? İlişkiniz var sanıyordum."
Taehyung başını olumsuz anlamda salladığında onunla daha çok konuşmak istemiştim ama evin önüne gelmiştik bile. Evimi geçen gün camdan Eunwoo'ya bağırdığımı gördüğü için biliyordu. Adımlarını durdurduğunda bende durdum. Anahtarı almadığım için kapının iki tarafındaki aydınlatmalar eşliğinde kapıya yaklaşıp bir kaç kez vurdum. Birkaç adım gerileyip beklediğimde çok geçmeden Eunwoo kapıyı heyecanlı ve yüksek sesiyle açtı.
"Kızım saat kaç oldu neredesin sen? İlk günden bu kadar çalıştırılır- Hasiktir."
Beni azarlamaya başlamışken yanımdaki Taehyung'u görünce şok olup olduğu yerde kaldı. Ben verdiği tepkiye şaşırırken Eunwoo'nun tepkisinin nedenini merak edip Sana da kapıya koştu. Yanımdakini görünce gözleri birden büyüdü.
"Lan nasıl?" Eunwoo'ya fısıldadığını sandığı şeyi Taehyung da içinde herkes duymuştu. Jaehyun ve Lisa da kapıya geldiğinde daha fazla rezil olmadan Taehyung'a uzaydan inmiş bir uzaylıymışcasına bakan bizimkileri savuşturdum.
"Biraz geç kapattık bugün ondan böyle oldu." Evin içine adımlarken onlara gözümle ima yaptım. Lisa Taehyung'a seslendi.
"İçeri gelmez misin?"
Taehyung gülümseyerek konuştu. "Teşekkür ederim fakat eve dönsem iyi olur. İyi geceler size."
Ona geri gülümsedim ve arkasını dönmeden el salladım. "İyi geceler Taehyung."
Kapıyı kapattığımızda evin içinde çığlık kıyamet koptu. Beni hemen sorguya alırlarken tüm geceyi onlara anlatmaya koyuldum.
Seul Üniversitesi Çardak Takımı
Siz, Taehyung, Namjoon, Jimin, Hoseok, Jin, Yoongi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
College Youth • Rosékook
FanfictionGüney Kore'nin en seçkin üniversitesinde okuyan Rosie, kendini üniversiteli gençlerin dur durak bilmeden akan eğlence hayatlarına uyum sağlamaya çalışan halde ve bi' dolu entrikanın merkezinde bulur. ... "Hayrola Sarışın?" 𝐀𝐠𝐮𝐬𝐭𝐨𝐬 𝟐𝟎𝟐𝟐