BİR ANLAMI OLMALI

12 7 0
                                    


" PEKİ ŞİMDİ KİMSİNİZ  ? "

Mesih ve ben o kapıdan geçtik ve bir şehre vardık.

Mantıklı düşünemiyordum

( YIL 1267 ŞUBAT 18 )

-yanlış duymadım demi az önce söylediklerini ?

-hayır austin duymadın.
Hepsi doğruydu.

-ama nasıl olacak ben ben erkeğim.

-şuan genoas'tayız austin

-yanii şimdi benim ülkemdemiyiz

-evet. Ve herşeyin başladığı yerdeyiz.
1267 yılında.

-o zaman şuan insanların hepsi birer androjen?

-evet hepsi. Sen de.

-bende mi ?

-evet sende.

Genois'in genesis bölgesindeydik çünkü orada yaşıyordum. Genois'in  ortalarına doğru ilerlemeye başladık. Ve heryerde jisso pankartlarını görüyorduk. Bu da jisso dönemine yaklaştığımız anlamına geliyordu.
Yani ben bir kadın olup annemi doğuracaktım.

-horus yani noah , daha sonra simurg ve şimdi de annem...
Ondan sonraki görevimiz  ne mesih ?

-bu son austin annenle beraber bütün parçalar yerine oturacak ama bize şuan sadece noah lazım.

Kardeşim hala o insanların elindeydi. Ve annemi de doğurduktan sonra noah'ı bulmak için gidecektik.

Eski arz'daki annemi hatırlamıyordum. Onu doğuracak olmak akıl almaz bir paradoks'du.

Bunun için biraz daha beklememiz lazımdı çünkü jisso'ya girip kadınsal hormonlarımım tetiklenmesi lazımdı yoksa hamile kalamazdım.

Mesih beni tanıdığı bir adamın yanına götürdü. Adı magnustu ve  herseyden haberi verdı. O da  tanrı'ya iman eden birisiyidi. Akşam yataklarımıza girdiğimizde;

-mesih peki ben hamile kaldığım zaman 9 ay nasıl bekleyeceğiz o zamana kadar kötü insanlar noah'a birşey yapabilirler.

-merak etme austin 9 ay boyunca beklemeyeceğiz.

-nasıl yani

-hamile kaldığın an zamanda yolculuk yapıp geleceğe gideceğiz anne'ni doğuracağın o güne.

3 gün sonra jisso dönemi başlıyordu ve benim bir erkekten hoşlanıp kadınsal hormonlsrımın tetiklenmesi gerektiğinin farkındaydım.

Mesih'in beni saraydan kaçırdığı günden beri düşünüyorum "neden ben" " neden". Ama ne tanrı cevap veriyordu ne de mesih.

-mesih peki neden annem. Neden benim annem

-senin annen anlatılanlara göre lilith'e çok benziyor. Hatta birebir kopyası.

-lilith de kim ?

-efsaneye göre kendisi uzun dalgalı güneş kızılı gür saçları, kehribar rengi gözleri, bembeyaz ten rengi ve zarif bedeni ile Lilith baştan çıkarıcı bir kadın ve Adem'in Havva'dan önce yaratılan eşidir. PeLilith Adem'in kendisini üstün gördüğü bütün koşul ve şartlara rağmen ona ayak diretip ikisinin de eşit olduğunu savunmuştur çünkü Tanrı tarafından aynı şekilde yaratılmışlardır ve doğal olarak Lilith Adem ile denk olduklarını sonuna kadar savunmuştır. Efsanede yer alan bilgilere göre Adem ve Lilith eşitlik konusunda tam olarak zıtlaşmış ve ikiside geri adım atmamıştır. Bunun yanında cinsel yaşantılarında da Adem baskın olan bir tutum sergiler ve Lilith buna dayanamaz ve en sonunda Tanrı'nın yasak ismini söyleyerek Cennet'ten kaçar ki bu, Cennet'ten çıkabilmenin tek yoludur.
Cennet'ten kaçan Lilith'in yeryüzünde şimdiki Kızıl Deniz yakınlarında bir mağaraya sığındığı rivayet edilir. Eşitlik için inatlaştığı bu savaşta Tanrı'nın bir lütfu olarak bahşedilen cennet bahçelerinden ve ona verilen sıcak yuvadan kaçtığı için Lilith artık dışlananlardan kabul edilir ve Kızıl Deniz de bulunan İblisler ve İblisler'in kralı ile birlikte olur. Günde 100 cin çocuk doğurduğu ve bu çocukların cin, şeytan ve vampir olarak tasvir edildiği rivayet edilir. İnanışa göre Dünya'da kötülüklerin bu kadar çok olmasının nedeni Lilith'in doğurduğu bu çocuklardır. Bu arada Adem ise yalnızlıktan Tanrı'ya Lilith'i geri getirmesi için yalvarmaya başlar.Bunun için Tanrı Lilith'e Senoy, Sansenoy ve Samengelof isimli üç melek ile 'evine dön' çağrısı yaptırır. Lilith bu çağrıyı geri çevirir ve asla dönmeyeceğini söyler. Bunun üzerine melekler tarafından her gün çocuklarının öldürüleceğine dair tehdit edilir.Lilith'e yapılan tehdit boş çıkmaz ve her gün yüzlerce çocuğu öldürülür ve Lilith bu sırada inanılmaz acı çekmektedir. Bu arada Lilith'in gelmeyeceğinden tamamen emin olan Tanrı ise bir gece Adem uyurken ondan aldığı kaburga kemiğinden Havva'yı yaratır. Havva Lilith'e o kadar benzer ki Adem Lilith'in pişman olup geri döndüğünü düşünür. Bu sırada canı yanan ve Adem'in Havva'ya olan bağlılığını kabul edemeyen Lilith o andan sonra Adem'den türeyen bütün çocukları öldüreceğine dair yemin eder.

- yani lilith o zaman annem ise

-austin bunu söylemek gerçekten canımı yakıyor ama anneni doğurduktan sonra öldürmek zorundayız.

-bir anda yatağımdan fırlayıp

-ne ? Böyle birşey yapacağımı düşünmüyirsun değil mi ?

-bak austin nasıl kardeşin noah horusun özelliklerini yani iyi özelliklerini taşıyorsa. Annen de lilith'in kötü özelliklerini taşıyor ve eğer onu öldürüp kaderini değiştirmezsek büyüyüp olgun bir kadın olduğu zaman o kötü insablar ile işbirliği yapacak ve hepinizin sonunu getirecek.

-ama simurgu bulmaya gittiğimiz mağarada öyle değildi. Bizi korumaya çalışıyordu.

- bende öyle sanmıştım austin bende.

Algılanması zor olsa da annem büyüdüğü zaman insanlığın sonunu getirecek olan insanlara birlikte olacaktı.

-yani anladığım kadarıyla austin anneme hamile kalıp geleceğe gideceğiz ve orada annemi öldüreceğiz. Daha sonra

- daha sonra ise austin simurg'un kanatı ile noah ın gözyaşı damlası ile bir karışım elde edeceğiz. O karışımı ise yaşam ağacına dökeceğiz yaşam ağacı ise üstüne düşeni yapıp bu dünayı yok edecek ve siz insanlar eski arz'ınıza yani eski dünyanıza kavuşacaksınız.


" ESKİ ÇAĞIN BİTİP YENİ ÇAĞIN BAŞLAMASI "

KARANLIĞIN SOL YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin