"KABİL YOKSA HABİL, GECE YOKSA GÜNDÜZ, LİLİTH YOKSA HAVVA OLMAZ"
Öğlenin sıcağı bastırdığında :
-hey mesih biraz dinlenenilir miyiz ?
-tamam ama fazla vaktimiz yok.
Bir mağarada oturduk. Bi beş dakika boyunca ne mesih'ten ne de benden çıt ses çıkmadı.
Biraz durduktan sonra
-hiç merak etmiyor musun ?
Meraklı bir biçimde
-neyi
-dünyadaki yaşamında kim olduğunu, aileni ve daha birçok şeyi
-anlatırsan öğrenirim mesih
-mesela ailen:
-hiçbirini hatırlamıyorum mesih.
-zamanla tanıyacaksın merak etme.
Mağaradan dışarı çıkarken titrek bir ses tonu ile
" BİZ SENİNLE BİRİZ SU VE ATEŞ, AY VE GÜNEŞ, GEÇMİŞ İLE GELECEK, KADIN İLE ERKEK, HAYATIN ALTI VE ÜSTÜ, BİRİ OLMAZSA DİĞERİ DE OLMAZ SADECE HATIRLAMAMIZ LAZIM ZATEN BİZİM OLANI BİLMEMİZ LAZIM. "
Bu zamanda yolculuk yapmak gibi birşeydi. Daha dün evimde otururken şimdi yollardayım. Bu garipti.
Mesih kararlıydı şuan daha fazla birşey anlatmayacaktı bana .
3 dağ arasında bir yere geldik. Tam ortada bir kapı. Ama kapı yere doğru açılıyordu. Yaklaştıkça yaklaştık kapıya.
-Ee burası neresi ?
-şşş sessiz ol.
Biraz bekledikten sonra
yanıma gelip kulağıma sessiz bir şekilde
-1700 yılda bir gezegenler sirius ve güneş arasına dizilir. Ve o sırada yaşam kapısının içindeki yaşam ağacından Horus çıkar.
-horus da kim
- şşşt sessiz ol
Sadece Mesih'i dinlemeye başladım.
-horus bir ruh. Horusun gözü dünyadaki herşeyi izleyen bir yargıç gibidir.hiç kapanmaz uyumaz hatta bir gözü mavi ay gibi ,bir gözü sarı güneş gibi Ama horus kendini kontrol edemez. Ona sahip olursun. Ona iyi insanların sahip olması lazım. Kötü insanlar sahip olursa işte o zaman bu dünyanın sonu da gelir.
-daha sonra mesih elimden tutup beni yere oturttu.
- yoksa horus benim kardeşim mi ?
-hayır. Ama kardeşin Horusun ruhunu taşıyor ve onun görevini üstleniyor.
-Peki ne önemi var bu horus'un
- horus bir çağın bitip yeni çağın başlamasını sağlayabilecek bir neden doğrusu tek başına yeterli değil ama bunun bir parçası olacak güçte.
Bizim herşeyi eskiye çevirmeniz lazım. Ve kötü insanlar ise sadece kendilerinin olduğu bir dünya yaratmak için horus'u kullanacaklar.Mesih geri doğru çekildi
-sessiz ol ve toprağı dinle. Onu dinleyebilirsen sana anlatacak çok şeyi var.
-elimi toprağa koydum ve tüm benligimle toprağı dinledim.
- ( Austin ) ( Austin )
Sesim defalarca yankılandı. Gözümü açtığım anda bir anda tekrar kapattım Her tarafta büyüleyici mor taşlar vardı. Onlardan gözümü almam imkansızdı.
İlerlemeye başladım. İlerledikçe taşların parlaklığı artıyordu.En son bir çıkmaza geldim. Karşımda bir ağaç vardı. Bir de eski bir sütun.
Sütunun üzerinde yazılar ve gezegenler vardı. Etrafa bakmaya başladım ve bir kitap buldum. Kitapta değişik bir alfabe vardı. Ve sütünun üzerindeki yazılarla benziyordu. Galiba diğerleri de güneş ve sirius du. Arasındakiler ise gezegenler. İki tane gezegen daha güneş ve sirius arasına giriyordu. Yani o iki gezegen daha Sirius ve güneşin arasına girerse horus çıkacaktı. Yani horusun görevini üstlenen kardeşim.
Hemen bu yazıların dilimizdeki karşılığını bulmaya başladım.
Yazan şeye inanmakta güçlük çekiyordum.
Yazan şey
" RUHUMUZU AÇIĞA ÇIKARMA'NIN VAKTİ GELDİ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN SOL YÜZÜ
Misteri / ThrillerZihni kapasitesini zorlayan hayaller kurmayı hâlâ sevenler için... Cınsel kimliğin bir statü ya da güç aracı olarak kullanılmadığı bu gezegende kişiler belli bir dönemde o anki hormonal durumlarına göre erkek ya da kadın olmaktadırlar. Bu insanlard...