Tragiczny list

263 8 6
                                    

pov. Paprot

Kończyłem pisać list do Kendry przeczytałem go jeszcze raz Wziąłem spakowany wcześniej plecak i wyszedłem z pałacu. Czas wyruszyć w podróż. Zmieniłem się w jednorożca i pogalopowałem w stronę kapliczki do Baśnioboru. Obróciłem się ostatni raz i popatrzyłem na pałac do którego miałem przez kilka lat nie wracać. Gdy wyszedłem z posążka wróżki w Baśnioborze, zmieniłem się w swojego ludzkiego awatara i przepłynąłem jezioro. Pobiegłem w ciszy pod dom w którym mieszkała Kendra.
Wrzuciłem list do skrzynki. Wydawało mi się że, widziałem Kędrę w oknie, więc obróciłem się i odbiegłem w stronę kapliczki. Po raz wtóry przepłynąłem jezioro.
Po wyjściu w Krainie wróżek, przeniosłem się do Gadziej Opoki.

pov. Kendra 

Byłam w salonie, gdy zobaczyłam Coś jak cień Paprota. Przechyliłam się bardziej w tamtą stronę. Tak to był Paprot, Ciekawe dlaczego nie wszedł do środka. Pomyślałam że, poprostu  to nie zaszkodzi sprawdzić czy nie przyszedł jakiś list. Wyszłam na dwór, zobaczyłam czyjąś postać daleko w lesie. Podeszłam do skrzynki i wyjęłam kilka listów. Zobaczyłam list od Tanu, który był na wakacjach. Rachunek dla dziadków i list do mnie od ... Paprota? Zaniosłam listy do dziadków. Poszłam szybko do swojego pokoju i otworzyłam kopertę. Poczułam niepokój, nigdy nie dostałam jeszcze listu od Paprota.  Przecież gdyby miał jej coś do powiedzenia to by tu przyszedł. Zaczęłam czytać ...

                                                                                                                            24.04.2010 Kraina Wróżek

Droga Kendro
 Chcę powiedzieć Ci że, Cię kocham. Zastanawiasz się pewnie po co piszę. Nie możemy razem być to, dla Ciebie niebezpieczne. Ja jestem dla Ciebie niebezpieczny. Swoją mocą mogę niechcący zrobić Ci krzywdę, a wolałbym zginąć niż sprawić Ci ból. Nie mogę patrzeć jak na każdej bitwie musimy się wzajemnie ograniczać żeby się nie zabić. Pamiętaj że, Cię kocham, i proszę Cię nie rań się. To byłby dla mnie niewyobrażalny Cios.

Twój na zawsze, Już tęskniący 

                                                                                                                                            Paprot 
 
Przepraszam że to takie krótkie i ogólnie słabe. Muszę poinformować że dalej jest ciekawsze. Więc proszę nie zniechęcajcie się.
Dramatopisarka

Brackendra Spotkanie Po LatachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz