8

247 21 36
                                    

"Doğrudur polis bey beyefendi beni rahatsız etti." 2 saattir aynı ifadeyi vermekten ben yoruldum o yazmaktan yorulmadı anam ya

"Hanfendi bir gören duyan olmadı mı sizi?"

"Can sıkıntısından yalan mi söylüyorum be adam yeter ya!" Çantamı koluma takarak çıkışa doğru yürümeye başladım. Sonra benden ifade alan memur peşimden gelerek yavaşça kolumdan tuttu.

"Hanfendi şikayet ettiğiniz kişi baskomserin torunu!" Diye fısıldadı. Kan iyice beynime sıçradı.

"Yahu ada- aman polis bey isterse cumhurbaşkanı olsun banane ayol rahatsız etti diyorum gecenin o saatinde kapımın önünde alacaklı gibi duruyordu. Ya şikayetimi yazarsin ya çıkar giderim valla!"

"Bize normali denk gelmez ki..." bak vallahi polis molis dinlemicem kafasına çantayı indirip kendim nezarete kadar yuricem.

"BAK VALLA GELİYORLAR BAN-" sözümü kesen söz yutkunmamı sağladı. Cafer 10 paket getir aslanım.

"Hanımefendiyle ben ilgilenirim Selim sen dönebilirsin. " Yavaş yavaş arkamı döndüm.

Anamm!!

Adamın duruşu asalet.

Ellerini arkasından buluşturmuş dikkatlice beni süzen BEYEFENDİ AMCA pardon BAŞKOMSER yavaşça eğilerek- tabi ben 1.60 anca varken adam 2 metre masallah- konuştu.

"Buyurun sağdan küçük hanım." Bozuntuya vermek mi asla.

"Saolun beyefendi. Hiç saygı kalmamış bu devirde. O ne öyle yok baskomserin torunu diye ifade almamalar falan ADALET NERDE ADALET?!" Arkadaki selim bozuntusu duysun diye biraz bağırmış olmam normal :)" Ah ama siz... siz olmasaydınız burayı başlarına yıkardım. Ciddiyim bakın!"

Adam beni tınlamadan önden önden yürüyor. Kime konuşuyorum ben ayol!!

"Haklısınız hanimefendi şöyle geçin odamda konuşalım." Eliyle kapısını açtığı odayı işaret edince bende kırmamak için girdim. Yoksa burayı başlarına yıkmak gibi çok gerçekçi planlarım var.

Odada ki hiçbir şeye bakmadan büyük masanın karşısında ki koltuğa oturdum. Hanım hanımcık gözükmem lazım biraz tabii sonucta ileride ki dedem olcak adam

Şimdi diyeceksiniz bu manyak neden çocuğu şikayet etti. KUSURA BAKMAYIN HAYAL CADISINI UNUTMADIM. Biraz burnu sürtsün fena mı ayol?

Masanın üzerinde kocaman AKİF DAĞCI yazısına takılmış öyle aval aval otururken kapı açıldı. Girdi içeri ırz düşmanı.

"Dede valla bu sefer ben hiçbir şey yapmadım ya!!" Hı hı aynen daha çok ağlarsın sen Çınar efendi

"Geç otur şuraya eşek sıpası! Kızın yanında konusturuyorsun beni!"

"Ee efendim ona eşek sıpası derken dedesi olduğunuzu unutuyorsunuz? Yani sadece mantığı düzeltmek için şey ettim ben..." içimden demişimdir diyerek kafamı sola çevirip alttan alttan gülmeye başladım.

Baktım sessizlik uzadı uzadı uzadı... Bu kadar da olmaz tabi ki...

Akif beyciğim kıp kırmızı olmuş bir suratla bana bakıyor. Yandaki eşek sıpası ise gülmemek için yanaklarını ısırıyor.

"ANAMM!!" Yaptığım şeyi idrak ederek elimi ağzıma kapadım. Vallahi bu sefer büyük sıçtık.

Akif Bey derin bir nefes alıp gözlerini yumdu. Kafasını ağır hareketlerle bir sağa bir sola eğerek çitlatmaya başladı. Hiç hayra alamet şeyler olmuyo...

"Bu konuşma hiç geçmedi sayıyorum. Ve ciddi olmanızı rica ediyorum küçük hanım. Lütfen!" Tamam vallahi boş boğazlık yapmicam . Sustum.

"Senden başlayalım Çınar efendi gecenin o saatinde hanım kızımızın kapısında ne işin vardı?" Heh yürü be Akif usta kim tutar seni . Böyle sorularla gel can kurban sana be

Çınar önce bana baktı sonra tekrar dedesine döndü.

"Ya ded- pardon baskomserim benim hanimefendi ile tek bir iletişimim bile olmadı. Kendisini tanımıyorum bile!"

"NEEĞĞ?" Hayır Tamam yüksek sesle konuştuk da kulaklarınızı tıkaamaniz falan ayıp oluyo beyler.

Akif DEDEM yüzünü burusturduktan sonra sözü devraldı.

"Kızım bir dur yahu. Sıranı bekle! " Kıvılcım gibi yanaklarımı şişirerek Nefesimi tutup "OOĞĞFF!" diyerek geri yaslandım koltuğa.

"Ben hanimefendiden şikayetçiyim asıl durduk yere bana saldıran kendisidir."

"What dedin gülüm?" Akif Dede o nasıl bakış yaaa

🦋

"Senin yüzünden!"

"NE saçmalıyorsun ya! Asıl senin yüzünden!!"

"LAN adama sövmediğin kaldı bir tek farkında mısın?"

Bu sefer sus pus oldum çünkü ufacık bir haklılık payı vardı. O söz sözümden sonra ikimizde tek gecelik nezarethaneyi boylamistik.

Tam ağzımı açtım cevap vereceğim içeri polis bey girdi.

"Çınar vallahi girmesi yasak ama dışarıda bir kadın var ve görecem onu diye tutturdu?"

Eğer...eğer...

Çınar gözleri fal taşı gibi açılmış bir şekilde bir polis memuruna bir bana bakıyordu.

Ben tabiki tek kaşımı kaldırmış içeri girecek olan o kişiyi bekliyorum...

"Allahim nolur olmasın nolur olmasın..." daha çok dua edersin Çınar efendi...

İçeriye bir hışım giren şahsiyeti bir güzel süzdüm. 1,70 boylarında çakma sarışın - YA BİR GİT DİP BOYANI YAP BE - renkli gözlü bir kız girdi.

Vallahi yüzündeki fondöten geleceğimden daha parlak...

"ÇIINNARRĞĞ"

"Hayal..."

-------

YAHU 396 OLMUŞUZZ NOLUYOOO

MASALLAH MASALLAHH

HADI OKUYUN OYLAYIN

AMA OYLAYIN LUTFENNNN

BENDE HEMEN DIGER BÖLÜMÜ YAZAYIM

YETİŞİRSE ATICAMM BUGUNNN

HAYDİ ÖPÜLDÜNÜZZZ :*

BAĞCILAR COCUĞU | TEXTİNG (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin