7

273 27 47
                                    

@hayalyazici: sen nasıl bir kadınsın ya

@hayalyazici: hala nasıl çınara yazabiliyorsun

@hayalyazici: hiç mi gururun yok senin

@hayalyazici: bir insan kadin olarak kendine yakistirmaz bunu be

@ipekbocegu: pardon anlamadım?

@ipekbocegu: önce kim olduğunuzu açıklar mısınız?

@hayalyazici: ÇINARIN SEVGİLİSİYİM

@hayalyazici: YETERİNCE AÇIKLAYICI OLDU MU?

-@hayalyazici adlı kişiyi engellediniz-

Sinir tepeme çıkmıştı. Bir insan bunu nasıl yapar. Tamam ben gidip çınara yazdim ama sevgilisi olup olmadığını bilmiyordum. İnsan ağzını açıp diyemez mi sevgilim var yazma. Belki de sadece arkadaşça yazışmak istemişti Çınar?

Ama gelecekteki çocuklarımız dedim. BOZUNTUYA VERMEDİ, TERSLEMEDİ

"OOFF ZEYNOOO OOFFF!!" yine gigi hadid hafasinda kuş aynasina bakan zeynoya hayiflaniyordum. Bu kuş da suçu günahı olmadan her derdimi dinlemek zorunda kalıyor. Yapacak bir şey yok.

Kızı engellemiştim çünkü suçlu ne bendim ne de o. İkimizinde birbirinden haberi yok. TEK SUÇLU ÇINAR.

Telefondan gelen bildirim sesi ile başımı tekrardan telefona cevirdim. Mesajın Cinardan olduğunu gördüğüm gibi mesajı okumadan telefonu sessize aldım. Yargısız infaz yapmayacağım ancak kafamı da toparlamam lazımdı.

🦋

"Kolay gelsin Kemal Amca."

Ne zaman canım sıkılsa kalkar Kemal amcanın serasına gelir bitkilerle ilgilenmesine yardımcı olurum. Elimdeki keki yere serili kilimin üzerine bırakarak çantamı boynumdan çıkardım. Elime aldığım çapa ile seraya doğru ilerledim.

"Oo sizi buralarda görmek büyük şeref İpek hanım." Kemal Amca tam da filmlerdeki ton ton amcalar gibiydi. Önünde davul misali bir göbeği vardi kafasında ise tek bir saç teli yoktu. Üstündeki mavi tulumdan başka bir kıyafetle de kendisini görmedim şimdiye kadar şahsen.

"O nasıl söz amcam ya zaman buldukça gelmeye çalışıyorum. Hem beni bosver sen en son ki randevun nasıl geçti ondan bahset. Geldi mi o Ayten manyağı yine?"

Kemal Amca gözlerini devirip sulama motorunu çalıştırdı. Alttan alttan da gülüyor. Hoşuna da gidiyor ihtiyarın haa sen varya sen Kemal amcaa az değilsin...

"Saçmalama kız çocuklardan biri duysa tövbe tövbe! Hem o deli Ayten'e kaldıysak işimiz yaş!" Bu sefer kıkırdayan ben oldum. Bir yandan da limdeki çapa ile seranın dışında biten güllerin toprağını havalandırıyorum.

Kemal Amcanın karısı Fatma Hanım 4 yıl önce vefat etmiş. Kemal Amcaya da romantik bir " benden sonra bekar kalmayasan Kemalim kendini zora sokmayasan sakın ha! benim gönlüm hisseder oralardan" konuşması yapmış.

Kemal Amca her ne kadar evlenmeyi Red de etse tek başına zorlanıyor. Elimden geldikçe onunla sohbet edip yemek yapsam da hiçbir kimsenin yerini bir hayat arkadaşı tutamaz.

BENDE KEMAL AMCAYA KISMET ARIYORUMM!!

"Kemal Amca bir insanı seviyorsan ancak ondan emin değilsen hatta sevgilisi bile olduğunu öğrendiysen o şerefsizin ay pardon ağzımdan kaçtı. ne yaparsın?"

"Kaçırırım." Yine gülmeye başladım.

"Aklın fikrin evlilik ha Kemal Amca sen de az değilsin!"

Kemal amcayla sohbetimiz böyle uzayıp gitmis ara da bir mola verip semaver çayı ile kek yemiştik. Kafam dağılmış hatta neye canımın sıkıldığını bile unutmuştum.

🦋

Otobüsten inip eve doğru dalgın dalgın yürüyordum. Kafam allak bullak tabi... marketten aldığım çilekli sütte bitmesine rağmen sonunu höpürterek içmeye çalışıyorum.

Apartmanın önüne geldiğimde kapıda bir karartı vardı. Yok be! kapişonunu kafasına çekmiş, ellerini pantolonun içine atmış kendine havalı sanan bir ergen. Kim lan bu gece gece diyerek içimden sövmeye başladım bile.

"Kardeşim hayırdır ya gece gece kafana indirim çizmeleri ha! hele bir yan kay bakay-"

Kafasını kaldırdı.

ANAMM!!!

"AYYY ÇINNAAAĞĞRR" yüzünde hafif bir gülümseme belirdi ama ellerini cebinden çıkarmadı. Sanırım boynuna atlicam sandı. Yazık çocuğa

"NE İŞİN VAR LAN SENİN BURDA IRZ DÜŞMANI DEFOL GİT!" Diyerek Elimdeki çantayı kafasına indirmeye başladım.

YANDIN SEN ÇINARRRRRR

.....

ALLAHIM ŞÜKÜR BÖLÜM ATTIMMM YAA

VARYA İKİ GÜNDÜR ERTELEYİP DURUYORUM AKXAKXMWJCJWJXJWX

300 OLMUSUZZZZZ ALKIISSSSS

BU GURUR HEPIMIZIN ARKEDESLERRRR

TELLO TELLO TELLO CANNN

ÖPÜLDÜNÜZZZ AMA 7 OY OLMADAN BÖLÜM ATMİCAM TŞK :*

BAĞCILAR COCUĞU | TEXTİNG (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin