BÖLÜMÜ YAZMAYI BİTİRDİĞİM AN ATIYORUM SAAT 02:30 SABAH UNUTURUM ATMAYI FALAN SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMİYEMM.
VE İNANİN SİZİ BEKLETTIGIM ICIN EVDE ANNEMDEN BİLE AZAR YİYORUMMM AKXOAKXWKCKWKCJWKC
...
Eve geldiğim de kafam allak bullaktı, ne yapacağımı ne olacağını kestiremiyorum. Ona ihtiyacım var, onun sevgisine bir tek bunu biliyorum.
Geldiğim gibi kendimi koltuğa biraktim. Gözlerimi açtığım da saat ikindiyi geçiyordu. Kafamı az daha kaldırdığımda karşımda sehpaya çıkmış dik dik bana bakan bir Zeyno vardı.
"Noldu hanimefendi hesap mı soruyorsunuz?" Zeyno tekrar kafesine uçtuğunda suyunun da yemininde bittiğini anladım.
"Oofff sorry bebegim ya ben seni tamamen unuttum dur şimdi doldurcam senin depoları."
2 saatimi almıştı, zeynoyu doyurup evi adam akıllı toplamak.
Oturup telefonu elime aldığımda Çınar dan hiç mesaj olmaması hem şaşırtmış hem şaşırtmamıştı. Salak ben niye yazsin ki öküzün teki o zaten ama bir yanda da yazsin istiyorumm.
"Derin bir of çekerek anlık bir cesaret ile numarasına bastım. Açtığı an ben ağzımı açmadan konuşmaya başladı;
"ULAN BENİ BU RÜYADAN EDENİ VARYA HER KIMSE ANASINI BABASINI SÜLALESİ-" anlık bir ses kesintisi olduktan sonra ses tekrar kulağımı çınlatacak seviyede geri geldin. " ULAN İPEKMİŞ HALİL KIZA SÖVDÜM LAN KALK" hiç bozuntuya vermeden sesleri dinlemeye başladım.
"ULAN SALAK KAPASANA BARİ TELEFONU HALA ACIK DUYUYO KIZ!"
"SENİNDE ANANI HALİ-" ve hat gittiii
Galiba ben bu çocuğun bu kadar şapşal olmasına aşığım yaa.
5 dakika sonra telefon çalmaya başladı arayan Cinar'di.
"Alo selamünaleyküm ipekcim" hanesine 1 puan ekler misiniz?
"Aleykümselam Çınar. Konuyu uzatmaya gerek yok özür dilemek veya düzgün bir dille olanları açıklamak ister misin diye soracaktım. Tabi haklısın önce senin sorman lazımdı ama HALA ARAMADIN DEDİM ÖLDÜ HERHALDE COCUK?!"
Tamam kızlar sakin hala bu şapşal kekoya aşık olabilirim ama buu hemen affettim anlamına gelmez. Sürtsün biraz burnu. VE HALA SEWGILI KONUSUNU DA ANLATMADI.
BİR DE HALİL KİM YA?!
"Şey ipekcim hayatımı ipek gibi varlığıyla dokuyan KADİNN !" Ben daha tepki göstermeden arkadan sesler gelmeye başladı. "Salak Çınar süzme salaksın olm kıza biraz iltifat et dedim iltifatın da içine sictin kapat az bekle bir şeyler düşünelim. Kıza işim var fala-" tekrar çınarın sesi girdi. "İpek kapıyorum ben."
Şimdi gelde koca bir HAAAĞĞ çekme yani.
Ben az önce ne yaşadım ya?
Telefon tekrar çalmaya başladığında çağrıyı yanitladiktan sonra söze ben atıldım;
"Çınar nefes al sakin ol insan yemiyorum. ŞUAN İÇİN sinirli değilim ve sakinim. İnsan gibi konuşacaksan telefondan saçmalamayı kes ve konum at yüzyüze konuşalım." YAA COK IYI POSTA KOYMAYA BASLADIMM KENDİME YÜKSELİYORUMM HAA
MAŞALLAHIM VAR TÜ TÜ TÜ
"Tamamdır konum atiyom o zaman haydi öptüm ipek gibi yanaklarından" telefon kapanmadan arkadan gelen son ses halil denen kişiye aitti." ALLAHIM SEN BANA SABIR VER?"
...
Hazırlanmış attığı konuma gitmek için apartmandan çıkmıştım ki karşımda onu gördüm.Yavaş yavas yürümeye başladı. Bana doğru geliyordu ama sanki gelmemek için de bahane arıyordu. Pardon utanıyordu. Aaa ciddi ciddi bağcılar çocuğu benden utaniyordu.
En sonunda yanıma vardığında iki elide arkasindaydi. "I im..." Diyerek boğazını temizlemekle başladı konuşmasına " ........ Ben sana şey diyecektim... işte şey derler ya hani... böyle çay mı içsek Lette mi içsek falan hı?"
Gülme.
Hayir.
Çocuğa ayıp olcak.
Lan olum gülme.
Güldümmmm...
Hayir kahkaha attım.
Dudaklarımın arasından kaçan ince kahkaha-
diyemeyeceğim çünkü borazan gibi bir kahkaha atmıştım. Ama... ama çok çok güzeldiii. Yerden kaldıramadıgi bakislari beni buldu o anda. Bu sefer utanç ile yanlis bir şey söylemis olma korkusuda vardı yüzünde. Ama şimdi gel de yanaklarını sıkma.Bir anda ellerimi kızarmış yanaklarına attım ve iki yandan cekistirmeye başladım. " Bir kerem o Lette değil latte canım ama senin için bir semaver çay bile içerim." Biliyorum konuşmamız gereken bir çok konu var ama ben şuan sadece onu sevmek ve sevilmek istiyorum. Ya da buna ihtiyaç duyuyorum...Tam ellerimi yanağından çekecekti ki çığlık atarak belini ileri doğru itti.
Anlık bir refleksle ondan ayrildigimda sıkı bir küfür savurdu.
"Hani dikenlerini almıştın abla ya niye battı götüme?!"
Gülme.
Hayir.
Ama...
Gel de gülme şimdi
Güldüm.
Bu sefer ellerini kararlılıkla havaya kaldırarak " bak benim suçum yok bu sefer tamamen Havva ablanın suçu ben ona gülün dikenlerini kes de- hiii gül sana sürpriz olacaktı söyledimm. Halil bu sefer beni dograyacak varyaa."
Bu sefer beklemeden boynuna atladım.
Önce afalladi.
Sonra ellerini rahatsız olmamdan korkarak belime doladı.
"Ama napiyim bağcılar çocuğundan da bu kadar romantiklik oluyo be kızım."
"Bir şey demedim ki. Hatta bayil- Aaahhh!!!!" Sırtımda hissettiğim ince sızı ile çığlık atan bu sefer bendim.
"Allah seninde, romantizmininde, gülününde, letteninde, ablaninda Çınar hepinizin belasını versin emi?!"
Boynundan ayrılarak son hız arkamı dönerek yürümeye başladım arkamdan duyduğum sesi sinirli olmama rağmen sırıtmamı sağladı.
"Ama Havva ablanın suçu ki"
.sonra helim'in sesi geldi;{helimi tanıyor ipek çocukluktan ortak arkadaşları}
"Lan olum sen ne kılıbık adam oldun lan gül ne gavat!!"
"Sanki sen çok biliyon romantiklik profesörü acaba bir öneriniz var mı bu garip arkadaşınıza?"
" lan olum romantiklik dediğin bir anda akşam kızın kapısını çalıp elinde çikolata çiçek ile gelmektir. Ne o öyle güldü yetteydi boş işler."
" ne yettesi cahil Lette o Lette ogrende gel!!"
Aynen Çınar Lette...
-------
Bölüm sonuuhuuu
Bir dahaki bölüm için 2 gün içinde atcam KESİN atcam ama valla inanın yaa
Şu son 1 ay benim için bir tık zordu yavaş yavaş toparlıyorumm ve sizin burda bölüm beklediğinizi bilmek çok güzel hissettiriyo
Ama inanın siz bölüm istedikçe ve atcam diyip atmayınca bende vicdan azabı çekiyorumm.
Sızı seviyorum iyiki varsınız aşklarım Öpüldünüzzzz 💋💋♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞCILAR COCUĞU | TEXTİNG (DÜZENLENİYOR)
Short StoryEĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR!!! 0542**: heh düzeldi bak yemek aramda yemeyip sana yazıyorum İpek 0542**: Lütfen bi disarda buluşup konuşalım artık ya Ben: Nerde bulusacagimizi söyle olur 0542**: Bizim Halil abinin tamir dükkanında bedava çay veriyo...