Rozdział 2

65 3 0
                                    

Teraz może czas opowiedzieć coś o sobie. Nazywam się Allie Mercer i mam 17 lat. Co prawda wyglądam na starszą, bo jestem wysoka. Mam długie, brązowe włosy, brązowe oczy. Mówią mi, że jestem uparta i zawsze dopinam swego. Może to i dobrze.

Mieszkam w Londynie od urodzenia. Moja mama jest pediatrą, a ojciec gliną. Często się kłócimy, ale nie jest tak źle. Jestem jedynaczką. Nasz dom jest na prowincji, co mnie cieszy. Jest duży i mam dużo ciekawych rzeczy do robienia w nim. Często gram w ping ponga.

Rosie poznałam na początku liceum. Zawsze była zwariowana i śmieszna. Poznałam ją dopiero jak wylałam na jej koszulę herbatę. Oczywiście przypadkiem. Na szczęście zrozumiała to i od tamtej pory byłyśmy nierozłączne. Ma starszego brata Louisa. Ma on 19 lat i jest spoko.

Jednak jeśli o nią chodzi to ma chłopaka o imieniu Gabe. Jest arogancki i złośliwy, ale jakoś jeszcze wytrzymuję. Jest od nas o rok starszy i szpanuje wszystkim co się da.

Ja na razie nie mam chłopaka, chociaż zawsze marzyłam o księciu z bajki. Na razie nigdy się nie pojawił. Dlatego dalej na niego czekam. Chciałabym mieć takiego jakiego opisują w książkach. Marzenia.

Moim największym wrogiem jest Emma Millar. Jest to najwredniejsza blondyna jaką znam. Od siódmego roku życia obie się nienawidzimy. Można powiedzieć, że rywalizujemy ze sobą i tak dalej. Zawsze jednak wsparciem dla mnie jest Rosie.

Teraz czuję, że wszystko się zmieni.

ZamieszanaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz