( Birine dokunmak ) - 8.Bölüm

135 10 0
                                    

Önceki bölüm

( Ali kim olduğunu görmek için ve kendine çevirmek üzereyken Ferman bunu hemen görür ve düşme korkusuyla kolunu sımsıkı tutar. Ali, Ferman ve Nazlı, herkes şok içinde birbirlerine bakar )

____________________

İyi okumalar💙🦋✨

Saat 15:00'de
-Hastanenin çatısı-

( Ali oturduğu kenarda aşağı inerken, ferman onun kolunu sımsıkı tutuyordu. Ali biraz rahatsız olur, kolunu geri çekmeye çalışır, ama ferman kolunu bırakmadı. Ali yenide kolunu geri çekmeye çalışır ve ferman ne yaptığının farkına verir )

Ferman: ( kendine gelir, Ali'ye ve Ali'nin kolunu tutan elini bakar ) a-ali... ( elini çeker ) ö-özür dilerim. Özür dilerim.. sana öyle dokunmak tutmak istemedim. Özür dilerim.

( Ali bir şey söylemedi )
Nazlı: ( şaşırarak yanlarına gelir ) hocam.
( Ferman, nazlı'ya bakar )
Nazlı: hocam, aslı hanımın testlerini çıktı.

( Ferman, Ali'ye bakar. Ali'nin rahatsız olduğunu hissetti, görebiliyor. onu daha fazla rahatsız etmek istemediği için, ona bir şey söylemek istemedi. O da yaptığından rahatsız oldu )
Ferman: tamam, gidelim. ( gider )
Nazlı: ali, iyiyimisin?
Ali: iyiyim. ( ve gider )
( Nazlı'da peşinden gider )

____________________

( Yarım saat geçer ferman ali ve nazlı, aslı hanım'ın testlerine baktılar. Sonra ferman ofisini gider, ve belizi gördü, Onunla biraz Ali hakkında konuştu )

-Fermanın ofisi-

Beliz: ferman ne düşünüyorsun? Ali geldiğinden beri endişelenmeye başladın ve kafan karıştı. ferman, sanki aramızda değilmişsin gibi.. kaybolmuşsun gibi.. hissediyorum. ( sandalyeden kalkıp, fermanın yanına gider. Ve elini tutar ) ferman.. bunu kendini yapma. Ali'nin abisi olmak istiyorsun, bunu gözlerinden belli görüyorüm. lütfen inat etme, artık bir çozüm bulman lazım, çünkü eski haline döneceksin diye korkuyorum. Lütfen.

Ferman: ( belizin elini tutar ) korkma canım.. bir şey olmayacak. İyiyim ben.
Beliz: tamam. ( der ve fermanı sarılır )

____________________

-Asistan odası-

Doruk: ne, nasıl? Gerçekten mi?
Nazlı: evet, ben de şaşırdım.
Demir: hani dokunmayı sevmiyordu?
Nazlı: evet Ali'de rahatsız oldu, ama bir şey yapmadı.
Doruk: artık eminim, Ali geldiğinden beri ferman hoca sanki biraz değişti, yani Ferman hocanın yaptığı her şey Ali ile ilgili.
Açelya: evet ben de farketim.
Demir: Ali'yi sordun mu?
Nazlı: hayır, bi hastanın testlerini baktık. Sonra bilmiyorum nereye gittiğini.
Doruk: bi soralım sonra.
Açelya: evet.
____________________

( Ali, Aslı Hanım'ın Nazlı ve Ferman ile yaptığı testlere baktıktan sonra koridorlarda yürürken bekleme koltuklarında tek başına oturan 9 yaşında bir çocuk görür. Yanına gelir )

Ali: niye tek başına oturuyorsun?
( Çocuk başını kaldırıp Ali'ye bakar, bir şey demez )
Ali: ( yanına oturur ) annen baban nerede?
Çocuk: annem burada, bu odada.
Ali: nesi var, hasta mi oldu?
Çocuk: hayır annem değil, abim hasta oldu.
( Ali çocuğun üzgün olduğunu hissetti ) adın ne?
Çocuk: emre.
Ali: güzel isimmiş, ben de Ali. baban annenle mi?
Emre: hayır, vefat etti.
Ali: ( üzülür ) özür dilerim..
Emre: Abim babam gibi ölecek diye korkuyorum.
Ali: hayır, öyle düşünme, ona bir şey olmayacak...bak ben onun doktoruyla konuşacağım tamam mi? Korkma, sen abinin yanına git, yanında kal Yanında kalırsan daha güçlü olur abin tamam mi?
Emre: tamam.
Ali: hadi.

Mucize ve abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin