Önceki bölüm
Adam: doktor nerede! Babamı kurtarın.
( Ali, nazlı ve bir kaç asistan kalkıp yanlarına giderler)
Ali: ben doktorum.
Adam: ( Ali'ye gider ve bağırır ) DOKTOR, BABAMI KURTARACAKSIN, ÖLMEYECEK ANLADIN MI?
Ferman: ( çığlıkları duydu için gelir ) ne oluyor burada?! ( Ali ile konuştuğunu görünce ) HEY HEY!
( Ali ile adam arasında ortada durur )____________________
İyi okumalar💙🦋✨
( Ferman, adama sakinleşmesini ve hastanede çığlık atmamasını söyledi. Ali'ye bağıran adamı görünce, çok sinirlemişti. Sonra Ali ile ve nazlı, hastaya ameliyat ettiler. Durumunu baktılar, sonra herkes evine gitti. )
Sabah
Saat 7:50'de
-Adil hocanın evi-( Ali alarm sesiyle uyanıp, ve günlük rutinlerini yaptı)
-Alinin odası-Ali: ( elindeki abisini resim çerçevesine bakıp parmağını ona gezdirir ) abi... ben sözünün tutuyorum. Keşke yanımda olsaydın... beni beyaz doktor önlüğünü, ve hastaları nasıl tedavi etemi, görebilseydin. ( Diğer elini kalbinde koyar ) biliyorum... sen buradasın, ama keşke seni karşımda görebilsem. Sana sarılsam. ( Gözlerini kapatıp, resimi kalbinin üzerinde koyar. Adil hoca, çıkmaları söylemek için Ali'nin odasına gitti, kapı biraz açıktı her şeyi duydu. İçinden ah be çocuk der )
Adil hoca: ( boğazını temizler, odasın dışından Ali'yi çağırır ) çocuk hadi çıkalım.
Ali: ( göz yaşını siler ) tamam hocam, geliyorum.( Resmi komodinin üzerine koyar, Sonra Adil hocayla evden çıkar )
____________________
-Berhayat hastanesi-
( Ali ve adil hoca hastaneye gelirler, arabayı otoparkta park edip inerler. Aynı zamanda, Ferman gelir arabayı park eder, ve Ali ile adil hocanın hastane girişine doğru ilerlediğini görünce. Hızla bir şekilde arabayı kapatıp iner, ve doğru hızlı adımlarla onlara gider. Ali ve adil hoca asansöre girerler ve kapı kapanmak üzereyken, Ferman elini yakınlık sensörüne koyar ve kapı açılır )
Adil hoca: oo ferman bey.
Ferman: ( İçeri gerir ) günaydın hocam ( Ali'yi bakar ) günaydın ali.
Adil hoca: günaydın oğlum.
Ali: günaydın hocam.( Gece de, Ferman iş nedeniyle Ali'yi göremedi, bu yüzden onu görmek için hızlı yürüdü. Asansörden çıkarlar, Adil hoca ve Ferman ofislerine giderler, Ali ise soyunma odasına gider )
____________________
-Tanjunun ofisi-
( kapı tıklatma sesi )
Tanju: gel.
Kıvılcım: ( İçeri gerir ) günaydın. ( koltukta oturur )
Tanju: günaydın.. nerelerdeydin ya!
Kıvılcım: işler bitmiyor... nasılsın?
Tanju: iyiyim senden?
Kıvılcım: ben de iyiyim... ee yeni asistan nasıldı?
Tanju: iyi.. işe alınalı bir hafta oldu biliyorsun.
Kıvılcım: bir şey söyleyeyim mi sana, bence iyi ki bizim hastanede çalışıyor, tıptaki yetenekleri çok iyi, ve bu bizim için iyi bir şey.
Tanju: evet yani.____________________
Saat 8:30'de
-Asistan odası-