( Sana ihtiyacım var ) - 7.Bölüm

140 7 0
                                    

Önceki bölüm

Ferman: eee bakayım evini.
( Ferman İçeri gerir, ve Ali'yi bulur. Yerinde durup hiçbir şey söylemedi, sadece Ali'yi bir kaç saniye bakıyor. ali bile Ferman'ı görünce aynısını yaptı, ikisi şaşırmış birbirine bakıyor )
Aras: ( anlamamış gözlerle onları bakar ) ne oldu?
Ali: ferman hocam!
Ferman: ali, ne yapıyorsun burada?

____________________

İyi okumalar💙🦋✨

Aras: ( şaşırır ) ne, birbirinizi mi tanıyor musunuz?
Ferman: ( aras'a bakar ) evet, benim asistanım.
Aras: yani birlikte mi çalışıyorsunuz?
Ali: evet.
Ferman: ( Ali'yi bakıyor ) ne yapıyorsun burada?
Ali: evim burada.
Ferman: nasıl?!
Aras: ( ikisine de bakar ) ya bi durun niye ayakta konuşuyorsunuz, Hadi oturun da bize çay getireyim.
( Gider, ve otururlar. Ali tekli bi kanepe oturur )

Ferman: ( Ali'yi bakıyor ) nasıl, evin burada? Adil hoca ile yaşamıyor muydun?
Ali: Bu dairenin karşısındaki dairede yaşıyorum ve aynı zamanda bazen Adil hoca ile kalıyorum.
Ferman: anladım, ama Adil hoca Tek başına bir apartman dairesinde yaşamayı nasıl kabul etti?
Ali: zaten zor ikna ettim, ona artık büyüdüğüm, ve kendi bir ev yaşamak istediğimi söyledim. sonra kabul etti.
Ferman: alıştın mı peki?
( Aras gelir )

Aras: çaylar geldi. ( çay verip fermanın yanına oturur ) ee ne konuşuyordunuz?
Ali: İlk kaç gün zordu, ama sonra alıştım.
Ferman: sevindim.
Aras: ( elini ferman'ın omzuna koyar ) ee ferman ve ben, ilkokuldayken tanıyoruz birbirimizi. Benim en iyi arkadaşım, benzeri yok.
Ferman: abartma.
Aras: vallah.
Ferman: ( Ali'yi bakar ) ee Ali, Aras sana polis olduğunu söyledi mi?
Ali: evet söyledi.
Aras: söyledim Evet, mobilyayı yerleştirmeye bana yardım ederken söyledim, böyle tanıştık. bana yardım etti için, evime davet ettim.
Ferman: anladım.
Aras: İlk başta istemedi, ama sonra onu ikna ettim.
Ali: evet çünkü alışık değilim.
Aras: evet biliyorum, aynı fermanın kardeşi gib...
Ferman: ( aras'a bakar ) Aras!
Aras: t-tamam.

Ferman: ( elindeki saate bakar ) ben kalkayım, eve gideceğim.
Aras: ya niye?
Ferman: işimiz var. Yeni dairen için tebrikler, ( Ali'ye bir şey söylemek ister gibi bakar, ama hiçbir şey söylemedi, Ali de ona bakar ) hadi görüşürüz.
Aras: sağol, görüşürüz.
( Ferman, gider )
Ali: ( ağaya kalkar ) ben de daireme döneceğim.
Aras: tamam, Daveti kabul ettiğin için teşekkür ederim.
Ali: rica ederim... Birşey sormak istiyorum.
Aras: sor.
Ali: Ferman hocanın bir kardeşi mı var?
Aras: ( Ne diyeceğini bilmiyor ) bak.. bu cevabı benden değil, Ferman hocandan duymak en iyisidir. Ali: t-tamam, ben artık gideyim.. görüşürüz.
Aras: görüşürüz.

____________________

( Kaç saat geçti, ve herkes hastaneye geri döndü. Acile gelen hastaları ilgilendiler, Acil durum kalabalık değildi. Çok fazla hasta gelmedi için, iş misai saati bitmeden önce çıkarlar )

Saat 2:30'de
-hastane-

( Ali, çıkmak için hastane kapısına yönelir ve bisikletine yeri gider. Ferman, dışarı çıkar ve durur, hava soğuk. Başını sağa çevirip Ali'yi görür. bir kaç saniye bekler, sonra ona doğru yönelir )

Ferman: ali.
Ali: ( başını kaldırır ) hocam.
( Ferman, yanına gelir ve ne diyeceğini bilemeden susar )
Ali: hocam!
Ferman: hıı.
Ali: bir şey mi oldu?
Ferman: yok, bir şey olmadı. Tabi evine gidiyorsun.
Ali: evet!
Ferman: gel ben evine bırakayım.
Ali: niye! Gerek yok, bisikletim var kendim gidebilirim, teşekkür ederim.
Ferman: var, hava soğuk. Bu soğukta bisiklet sürmen doğru değil.
Ali: dün öyle gittim zaten.
Ferman: ee bu yüzden diyorum, Hava soğumaya başladı yani hastalanabiliriz, sen de bir doktorsun biliyorsun. Hadi bırakayım evini.
( Ali bir şey demez )
Ferman: hadi hadi ( Ali'nın, bisikletini alıp arabasına gider, ve Ali onu takip eder. Bisikleti açık bi bagajda koyar )
Ferman: hadi bin.
Ali: tamam. ( biner, ve giderler )

Mucize ve abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin