Eski bölümden
( Ferman, mesai saati bitmesi önce, hastaneden erken çıktı. beliz fermanı arıyordu, ama aramalarına cevap vermedi ve endişelenir )
____________________
İyi okumlar 💙🦋✨
( Bir buçuk saat geçti, ve mesai saati bitmişti, ve herkes evine gitti. beliz, hala fermanı arıyordu. Adil hocaya anlatı, fermanın telefonunun kapalı diye. Korkuyordu, ama adil hoca, ona endişelenmemesini, ve hiç bir şey olmayacağını söyledi. Bir kaç saat sonra. Beliz, her yeri baktı )
Saat 21:30
FerBel'in evi
( beliz fermanı bulamayınca, eve gitti. onun için çok endişeliydi, geldiğinden Yarım saat geçti. beliz kapının anahtarını duydu, Fermanı görünce hemen kalktı, ve ona sarılmaya gitti )Beliz: ( sımsıkı sarılıyordu ) nerdeydin?
Ferman: ( karşılık verir ) biraz yalnız kalmak istedim, sahile gittim hava almaya.Beliz: ( ayrılır ) niye söylemedin bana, sana bir şey oldu diye çok korktum.
Ferman: dedim, biraz yalnız kalmak istedim.
Beliz: tamam. bari bana söylersen, çok korktum.Ferman: ( belizin yanağını okşar ) özür dilerim bi daha yapmayacağım. Zaten telefonumun şarjı bittiğini, sonra fark ettim.
Beliz: ( karşılık verir ) tamam, ama bari bana söylersin olur mu?
Ferman: tamam, söylerim.Beliz: bir şey ister misin, aç misin?
Ferman: hayır, biraz yorgunum, uyuyacağım.
Beliz: tamam.( Yukarı çıkarlar, ve uyurlar )
___________________
Adil hocanın evi
( Adil ve Ali, eve geldiler ve yemek yedikten sonra )Adil hoca: yarına hazır mısın, doktor Ali vefa?
Ali: ( gülümsedi ) evet, hazırım.
Adil hoca: peki, asistanları sevdin mi?Ali: pek onlarla daha konuşmadım, doruk dışında. Ama iyi biriler benziyor.
Adil hoca: İyiAli: Adil hocam, ben bi bisiklet mi alsam? Trafik kalabalık ya.
Adil hoca: hayır Ali, çok tehlikeli.Ali: ama trafik çok kalabalık, ben sevemem biliyorsun. Hem işe geç kalmamak için.
Adil hoca: hayır kalmayacaksın, benimle gideceksin.( ali biraz üzüldü )
Adil hoca: bak çocuk, üzülme. Sana bir şey olacak diye korkuyorum, çok tehlikeli, biliyorsun lütfen.
Ali: ama dikkat edeceğim.Adil hoca: çocuk, lütfen.
Ali: tamam.Adil hoca: hadi uyuyalım, erkenden hastaneye gidelim.
Ali: tamam.( Adil hoca, Ali'nin üzgün olduğunu hissetti. Ali tam kalkıp odasına gidecekken )
Adil hoca: Ali
Ali: ( Adil hocaya baktı ) efendim Adil hocam.Adil hoca: ( uzaktan sarılma yaptı ) senin iyiliğin için yapıyorum, biliyorsun değil mi?
Ali: ( karşılık verir ) biliyorum.
Adil hoca: ( tebessüm etti ) tamama hadi, iyi geceler.