( yeni başlangıç ) - 1.Bölüm - parti 2

238 16 13
                                    

Önceki parti                                                                      
- Ali, adil hocanın odasına geri dönmek için
koridorlarda yürürken bileziği yere düştü, Ali yüksek seslerden rahatsız olduğu için, kulaığına bir kulaklıkta vardı. biri ona bileziğini düştüğünü sesleniyordu ama duymadı hemen peşinden gitti bilekliğini vermek için. onu duymadığı için omzundan tuttu, ali irkildi ve iki adım geri gitti. onu dokunduğu kişiye baktıktan sonra şok oldu.

_____________________

İyi okumlar💙🦋✨

- Ali telefonu açmadı için, adil hoca odasına geri donmuştu. ali bileziğini aldıktan sonra, hemen adil hocasının odasına gitti, ve ardından onunla toplantı odasına gittiler. ali bileziğini sımsıkı tutmasına rağmen, gergindi. ve bu bilezik sayesinde gerginlikten kurtulmaya çalışıyordu.

Yarım saat sonra 10:00'de
Toplantı odası
Beliz: ali bey, neden cerrah olmak istediğinizi anlatabilir misiniz bize.
Ali:......
Adil hoca: ali..

- Ali, geçmişi hatırladı, bu geçmişi her seferinde ona acı çektirdi. birine verdiği sözü tutmak için, gücünü topluyordu. ali cebinden neşteri çıkardı sımsıkı tuttu. abisini varlığını hissetmek istedi, ve neden cerrah olmak istediğini söylemeye başladı.

Ali: bundan 14 sene 9 gün evvel... tavşanım cennete gitti... onu kurtaramadım.. ama abim yanımdaydı.. beni en çok abim severdi, arkadaşlarım olsun isterdi.. onlarla oynim isterdi... meğer bu yüzden ölecekmiş bilmiyordum. bilseydim ona derdim ki.. abi... ben arkadaş istemem.. ben bi tek seni isterim.. gitme derdim.. ama diyemedim. Bundan 14 sene 1 gün evvel abim cennete gitti.. ne tavşanım ne de abim.. büyümediler. ben çocuklar büyüsün istiyorum... kimse vaktinde önce cennete gitmesin. o zaman büyürler aileler olur.. aileler onları çok sever, her yarde sevgi olur ne güzel olur. İşte bu yüzden cerrah olmak istiyorum.

( Ali'nin söylediklerini herkese duygulandı ve etkilendi, ve aralarında konuşmaya başladılar.  Ali merakla bir gözlerle onları bakıyordu, sonra Adil hocaya baktı, Adil hoca "korkma, ben buradayım, her şey yolunda" diyen gözlerle baktı Ali'yi.  Ali kendini güvende hissetti ve ona gülümsedi )

Beliz: tamam... ( Beliz kalktı ve Ali'nin yanına gitti )
Beliz: yarından itibaren geçici asistan doktor olarak hastanemize çalışıyorsunuz.. aramızı hoş geldiniz tebrik ederim.

( beliz tokalaşmak için elini uzattı,  Ali bir iki saniye belizin elini baktı sonra hafifçe hızlı bir şekilde, belizin parmağının ucunu tutu ve çekildi. Ali mutluluktan kendi etrafında dönüyordu, ve parmaklarıyla oynuyordu. beliz ona baktı ve gülümsedi. Sonra herkes Ali'yi tebrik etti ve odadan çıktı sadece Ali ve Adil hoca kaldılar )

Ali: ( Adil hocaya baktı ) bitti mi?
Adil hoca: ( gülümsedi ) hıhı evet.
Ali: aldılar mi beni geçekten?
Adil hoca: ( Gülen gözlerle Ali'yi baktı ) evet çocuk aldılar, kabul ettiler.

( Ali mutluluktan hastanede beni kabul ettiler diyedi, sağa sola gidiyordu, ve parmaklarıyla oynuyordu )
Adil hoca: tamam çocuk dur başım dönüyor.. bi dur biraz.

Ali: ( hala sağa sola gidiyor ) hayır beni kabul ettiler.
( Adil hoca dolu gözlerle baktı Ali'ye, sonra Ali durdu ve şaşkınlıkla Adil hocaya baktı )
Ali: adil hocam, beni kabul ettiler için ağlamayacaksın dimi?!

Mucize ve abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin