( Ali'yi kabullendi mi? ) - 6.Bölüm

111 5 0
                                    

Önceki bölüm

( Ali şoktaydı, yerinde kaldı kıpırdamadı. birinin ona dokunmasını beklemiyordu. Belizde şok oldu, Video kaydını durduruyor )
Ferman: ( küçük bi tebessüm ) iyi geceler.
( Ali, bir şey demez. Ferman, belizin yanına gider, video çektiğini görmedi )
Ferman: hadi gidelim.
Beliz: ( şok içinde konuşur ) ferman.. nasıl oldu bu?! Ali'yi dokundun, ama rahatsız olmadı.. nasıl oldu?!

( Ferman, yüzünü önce Ali'ye sonra Belize'ye çevirir, Beliz'nin sözlerinin ardından bunu fark eder )

____________________

İyi okumalar💙🦋✨

( Herkes evine gitti. Ali, adil hocaya ne olduğunu söyledi. Adil hoca çok mutlu oldu, çünkü Ferman, Ali'yi kabul etmeye başladı. Adil hoca, ali ile bisikleti almaya gitti, ve bisikleti sürerken dikkat etmesini istedi. Sonra Ali'ye evini bırakıp gider. Ali eve girdiğinde, hemen odasına gitti. Koltuğa oturup, günlük defterini açıp yazar )

Ali'den: Bugün, uzun zamandan sonra ilk defa biri bana dokundu.. Ferman hoca. birinin bana dokunmasından hiç hoşlanmam, hep kendime çekerim.. Ama bu sefer sadece yerimde durdum, bir şey yapmadım. İyi iş çıkardın dedi bana.. çok mutlu oldum, sonra birden elini omzumda koydu. Bugün hastanın ailesinden biri bana sakat dedi, sevmediğim ve rahatsız eden bir kelime.. babamdan hep duymuştum bu kelimeye. Sonra birden Ferman hoca, celil bey'in karşısında durdu, ve bana savundu.. Abim, ve Adil hocamdan başka hiç kimse benim için savunmadı. Şaşırtım hiç beklemedim. Önceden beni sevmemişti bilmiyorum neden, ama sanki şimdi beni sevmeye mi başladı?

____________________

Ertesi sabah
Cumartesi günü
Saat 7:00'de

( Ali uyandı, günlük rutinleri yaptı ve hastaneye gitti. Hastaneye vardığında bisikletini bisikletler için uygun bir yere koyar. İçeri girmek için hastane kapısına doğru giderken, Ferman hocasını geldiğini görür )

-Hastane-
Ali: günaydın ferman hocam.
Ferman: günaydın ali, nasılsın?
Ali: iyiyim siz nasılsınız hocam?
Ferman: ben de iyiyim. ( bisiklete bakar ) bisiklete almışsın.
Ali: evet aldım, güzel mi?
Ferman: güzel mavi, ama dikkatli olmalısın burası İstanbul, biliyorsun.
Ali: biliyorum hocam, beni uyardığınız için teşekkürler.
Ferman: ee hadi içeri girelim.
Ali: tamam hocam.

( İkisi, dün hakkında hiçbir şey söylemediler, Ve içeri girerler )

____________________

( 15 dakika sonra, Asistanlar gelirler )

-Asistan odası-
Doruk: ( İçeri gerir ) günaydın kara şimşek.
Naz/Dem: günaydın.
Ali: günaydın. Kara şimşek değilim ama.
( Gülüp otururlar )
Doruk: ee ne zaman geldin?
Ali: 15 dakika önce.
Demir: yani maşallah sana.
Nazlı: adil hocayla geldin değilim?
Ali: yok, artık bisiklet aldım.
Nazlı: güzel.

( Tanju hoca, içeri gerir ve ağaya kalkarlar )
Tanju: günaydın arkadaşlar.
Herkes: günaydın hocam.
Tanju: Demir doruk, gelin benimle.
Dem/Dor: tamam hocam.
Nazlı: biz!
Tanju: ferman hoca gelecek.
Nazlı: tamam.
( Tanju ile doruk ve demir dışarı çıkar )

( Ali ve nazlı otururlar )
Ali: ferman hocayla aynı anda geldik hastaneye.
Nazlı: gerçekten mi?
Ali: evet, zaten her gün aynı anda geliyoruz.
Nazlı: güzel... Ferman hoca, bazen sinirli olabilir, ama çok iyi bi hoca... erken gelen ve işiyle çok ilgilenen asistanı görürse sever. ( gülerek ) Biz erken geliyoruz, ama sen bizden daha erken geliyorsun.
Ali: ( Gülümser ).

Mucize ve abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin