7.bölüm Ruhuna Kapılmak

25 24 0
                                    

Saatlerdir  gidip gitmemek  konusunda düşünüyorum eger gidersem umutlanacak kalırsam da benim içim rahatlamayaçak ne yapacağımı bilmiyorum  ilk defa ben biri için endişeleniyorum. Kararımı verdim ve yapacağım onun yanına gideceğim.

" dilek ben hastaneye gidiyorum sende gelecek misin " diye seslendim koridora cıkan dileğe

" geleceğim seni oraya yanlız göndermek istemem hem merak ediyorum durumu nasıl diye "

" aslında bende görmesem içim rahat etmeyecek hazırlan cabuk  yarım saate çıkalım. " Diyerek kıyafetlerimi seçtim.

Üzerimi değiştirdim diz üstünde bir gri tonlarına yakın bir elbise giydi saçımı da serbest bıraktım  ben hazırlanana kadar dilek coktan hazırdı.
Kahvaltımızı hızla yapıp cıktık metrobüs yolu ile hastaneye kadar gittik

" aslında düşünüyorumda kendime ev mi kiralasam böyle olmuyor ya" diye söze girdim

" Neden öyle dedin ki şimdi,yoksa bır sıkıntı mı var kızlar bir şey mi dedi sana " dedi endişeli bir ses tonuyla

" yok kızlar birşey demedi ben böyle rahat değilim. Ben hiç böyle zorlanmadım dün pansiyona gec gelmiş olsaydım ailemi ararlardı annemde endişelenirdi o yüzden evim olursa daha rahat girip cıkarım "

" yani senin kararın ama bence böyle daha iyi değilmi hem güvenlide"
Önce Dileği süzdüm söyleyeceğime ne tepki verir ki  bu benim kararım ister gelir ister gelmez o bilir
(*İnşallah gelir, inşallah gelir* )
" aslında dilek sana da bır şey soracağım ama düşün olur mu  kestirip atma "

" tamam söyle düşünürüm ama söz veremem" dedi teredüt ederek.

" ş-şey benimle aynı eve cıkarmısın ev arkadaşı olarak masraflar benden sadece tek başıma kalmak istemiyorum evet demek zorunda değilsin ama düşün öyle karar ver" içimden kesin hayır der diye düşünürken beni şaşırtarak cevap verdi.

" düşünmeye gerek yok ,Seni orada tek başına bırakacak değilim tabiyki de ama masrafları bölüşürüz yoksa gelmem"

" ayyy sen şimdi kabul mu ediyorsun , inanamıyorum ben sen kesin hayır dersin diye düşündüm " diye cığlık atarak sarıldım ona

" kanka saçmalama, hem senin dediğin gibi rahat ederiz"

" o zaman akşam anneme soyleyecem babamla konuşsun  kısa sürede halleder " Diyerek telefonuma not aldım

" Bu kadar cabuk mu"  Neden şaşırdı ki

" yaz geliyor kızım ben İzmir'e dönemem  tatili burda yapacağım hem belki iş bulup çalışırız "

" kızım sen zaten zenginsin neden çalışıyorsun ki baba parası var "

" Ben baba parası istemiyorum kendim ayakta durmak istiyorum dün gece kesin kararlar aldım "

" ne kararları "

" Ben dövüşede başlayacağım biliyorsun o günden beri istiyordum hazır elime bir şans geçmişken kullanmak isterim '"

"Haklısın hem belki birlikte gideriz dövüşe"

" bende öyle düşünmüştüm,  ben araştıracam bır hafta içinde bulup kayıt yaptırırız"

" biraz hızlı  davranmıyor musun acele ediyorsun sakin zamanla hepsini yaparız şimdilik ev yeter bence " arkamdaki gelen adamlara bakarak

" eger ayrı bir eve cıkacaksak kendimizi korumamız lazım hem ben biliyorum babam kesin arkadan gelen korumaları tekrar diker başımıza sadece ben tedbir almak istiyorum "

....ÇIKIŞ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin