Arida (5)

125 10 4
                                    

Ekvivalentem tohoto státu je Saudská Arábie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ekvivalentem tohoto státu je Saudská Arábie.
     Aridům celkově nevládne jeden a ten samý člověk. Dělí se na tři nezávislé skupiny.
          Jedna z nich je kočovná a jsou to Beddulíni. Jak to tak vypadá ani Beddulíni nejsou tak úplně jednotní. Každé takové skupině velí asejch. Momentálně je to v případě choretštích Beddulínů Umar.
          Dále tu jsou Tualagové. Jsou také kočovní a poušť znají jako své boty. Žijí z toho, co si nakradou. Ideální pro ně je přepadávat v přesile a pronásledujícím se vypařit. Když se někde usadí, je to jen na chvíli a v jednom z měst, které již dříve dobyli. Vydrancují ho, ale nechají dost, aby se město vzpamatovalo a příště jim mohlo znovu posloužit. Poté co Araluenská korunní princezna Kassandra udělala z tualažského vládce Júsala slintajicí tresku, Júsalův bratr Ikbál převzal vládu nad Tualagy.
          Třetí a snad poslední skupinou jsou asi Ariďané. Jinak si neřekli. Žijí trošku uspořádanějším stylem života. Jsou to Osadníci. Vládne jim em'vakír. Něco jako baroni v jiných státech tady jsou vakíři a patří mezi ně i Selej'el Tin, který má na starost provincii Al'šabu.

Ariďané:

vakír Selej el'Tin (vakír provincie Al Šaba)

asejch Umar (asejch jednoho kmenu Beddulínů)

Ahmúd

Hasan ibn Talúk (jeden z Bedullínů, dělal si nároky na Cuka)

Fajsal (Umarův vnuk, když sahal pro míš, nebýt Willova šípu, uštkla by ho kobra)

Džamil

Júsal Makali (vůdce Tualagů)

Ikbal (desátník ze Seletinova vojska, byl v předním voji na cestě z Al Šaby do Mararoku)

(a další)

Ahojte.

Doufám že jsem vám to sem co nejlíp zpracovala a pokud třeba nějakou FF na HU zrovna píšete, tak vám snad tyto informace budou k užitku. Budu ráda za každou zpětnou vazbu a to jak za kritiku tak chválu. Kapitoly se pokusím vydávat pravidelně, když byste měli nějaké konkrétní přání na další kapitolu ohledně toho, jaký stát mám zpracovat, tak určitě napište.

Sofie_zas

Hraničářův učeň - přehled státůKde žijí příběhy. Začni objevovat