Galika ve skutečném světě představuje Francii. Neustále se topí v občanských válkách mezi panovníkem a mnoha rytíři, ale i mezi rytíři samotnými. Tito rytíři pak vládnou na určitých uzemích většinou pomocí strachu. Aby mezi sebou mohli nadále bojovat o území, odvádí obyčejné rolníky. V důsledku toho země strádá.
Dalším typem rytířů jsou ''vymahači''. Ti se postaví na nějaký most a chtějí po cestujících, aby jim zaplatili tribut (jakýsi úplatek, aby mohli projít), a nebo si cestu vybojovali (což si pochopitelně nemůže zvolit každý).
Tzv. ''vymahači'' se většinou pohybují v hejnech.
Galičtí rytíři obecně využívají pravidla rytířství k zabíjené, drancování, loupení a vraždění. Prostě uznávají jen ty, která se jim hodí, a dělají, že ta zbývající ani neexistují.
Proto není ku podivu, že se prostý lid ozbrojených osob bojí.slovník:
Mal de mer = mořská nemoc
Feuille du Chêne = dubový list
Crêpe du Chêne = dubový lívanec
impasse = slepá ulička
Galikové:
král Philip (král Galiky, slabý a strašně povýšený)
Giles (Galický korunní princ, bude slabý král a strašně povýšený)
Deparnieux (rytíř, z hradu Montsombre) měsíc věznil Halta a Horáce, Halt ho pak odrovnal)
Tyrell (něco jako starosta Isle de Plessa)
(a další)
některé hory, města a vesnice:
hora Gryfon → na hranici mezi Galikou a Teutlandem, u moře
město Leduc →u moře
rybářská vesnice Isle de Plessa → malá vesnice na ostrůvku, ale má svého léčitele, něco jako starosta - Tyrell
Ahojte, doufám, že jsem vám to sem co nejlíp zpracovala a pokud třeba nějakou FF na HU zrovna píšete, tak vám snad tyto informace budou k užitku. S touhle Galickou slovní zásobou byste se v Galice asi úplně nedomluvili 😁, ale tak nevadí. Budu ráda za každou zpětnou vazbu a to jak za kritiku tak chválu. Kapitoly se pokusím vydávat pravidelně, když byste měli nějaké konkrétní přání na další kapitolu ohledně toho jaký stát mám zpracovat, tak určitě napište. Od holkaXx v téhle kapitole nic není.
Sofie_zas
ČTEŠ
Hraničářův učeň - přehled států
FanfictionMichaele Fiedorové za podporu. Bez ní by tahle kniha ani žádná jiná z mých knih nevznikla. A to nejen proto, že mi ukázala wattpad. Informace o státech; mapy, polohy, zajímavosti, stát jemu svou historií podobný v reálném světě, slovníky, legendy...